X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סלקום
▪  ▪  ▪

סלקום מחזירה את פסטיבל ערד המיתולוגי לשלושה ימים בחול המועד סוכות. הפסטיבל ייערך בשבעה מתחמים שונים ברחבי העיר ערד, ויכלול מגוון עצום של הופעות מוסיקליות, בהשתתפות של למעלה מ-50 אמנים, יוצרים ולהקות.
לווליום ערד צפויים להגיע כ-30 אלף צעירים והוא מהווה את פסטיבל המוזיקה הישראלית הגדול ביותר שנערך בישראל בשנים האחרונות. למשך שלושה ימים בסוכות תהפוך עיר שלמה לעיר של מוזיקה, הופעות ומסיבות, לחוויה ענקית ובלתי נשכחת לצעירים של כיף, מוזיקה ואהבה.
במסגרת המסורת של פסטיבלי "ווליום" שנערכו בשנים הקודמות, סלקום מעניקה במה ללהקות הצעירות הפעילות במרכזי ווליום השונים אותם מפעילה החברה ברחבי הארץ. בשנים הקודמות שולבו הלהקות בווליום כנרת ובווליום בדרכים והשנה הן יקחו חלק בווליום ערד.
הלהקות שיופיעו הן להקת "קפה שחור חזק" ממרכז ווליום נתניה, להקת "ארוטיקה" ולהקת "יד שניה" ממרכז ווליום פתח. הלהקות יופיעו במסגרת מופעי רוק צעיר - במת להקות צעירות - במה חיצונית רחבת המתנ"ס בערד. כמו-כן יופיע גם מתן שמר ממרכז הווליום בנתניה.
עדי כהן, סמנכ"ל השיווק סלקום: מרכזי הווליום הם חלק בלתי נפרד מפעילות סלקום ומה-DNA שלה, לא היה לנו ספק כי להקות ווליום ייקחו חלק יחד עימנו בחגיגה מוסיקלית רחבת היקף זו. אנו גאים לתת במה לדור הבא של הלהקות בישראל.
על הלהקות והאמנים:
קפה שחור חזק
חמישה בני נוער מנתניה, ארבעה מתוכם הם בני העדה האתיופית. טווח גילאים 19-16. שרים ראפ והיפ הופ בעיקר חומרים מקוריים שהם כותבים. גדלו והתחברו במרכז המוזיקה לפני כשלוש שנים, יש להם רפרטואר של כ-15 שירים (אלבום בדרך) מוכרים ומוצלחים. מופיעים ברחבי הארץ ואף הופיעו שלוש פעמים במסעי הופעות בארה"ב בקהילות היהודיות. עשו סינגל עם אלי לוזון (איזו מדינה) ואת "גשם" שגם נוגנו ברדיו ובערוץ 24.
מתן שמר
בן 19, פעיל במרכז הווליום כשנתיים, אמן צעיר בתחילת דרכו שגדל על ברכי המוזיקה הים תיכונית מקטנות, מנגן קלידים, מופיע בארועים עירוניים ופרטיים, כותב ומלחין שירים מקוריים בדרך לאלבום. הקליט עם קפה שחור חזק את השיר "כשאת רוקדת" שעומד לצאת לרדיו.
מרכז ווליום פתח תקוה:
ארוטיקה
חמישה בנים מפתח תקוה בני 18. החלו פעילות מוסיקלית לפני שנתיים. שניים כבר מגוייסים לצבא. מנגנים רוק ישראלי, בעיקר חומרים מקוריים שלהם אבל עושים גם קאברים מעניינים. בניגוד ללהקות רוק אחרות, הקלידים הם כלי עיקרי ביצירה שלהם.
יד שניה
ארבעה בנים מפתח תקוה בני 17, ההרכב היה קיים קודם להקמת מרכז הווליום אך עוצב וקיבל צורה ועניין תוך כדי עבודתם במרכז הווליום, מנגנים רוק ישראלי רך ובעיקר חומרים מקוריים שהם כותבים.
על מרכזי הווליום:
חברת סלקום, כמי שחרתה על דגלה חיבור עם מוזיקה ישראלית, ומתוך אמונה שמוזיקה היא שפה שמחברת את כל שכבות האוכלוסיה, יזמה בינואר 2006 את פרויקט הדגל של סלקום להעצמה חברתית "מרכזי ווליום" במסגרתו מקימה מרכזים מוסיקליים לבני נוער בשיתוף החברה למתנ"סים והרשויות המקומיות. מרכזי הווליום מציעים לצעירים ובני הנוער את עולם המוזיקה כאלטרנטיבה ועיסוק לשעות הפנאי, ומעניקים הזדמנות לבני נוער להעצים את עצמם, להתנסות ולהתפתח בעולם המוסיקלי, תוך חניכה, קבלת הכשרה מקצועית וחיזוק הזיקה לתרבות המוזיקה הישראלית.

תאריך:  05/10/2009   |   עודכן:  05/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il