X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

המפגינים בככר המדינה בתל-אביב הפסיקו מזמן לעשות את מלאכת יחסי-הציבור של המסכנים והדפוקים במדינה, אין להם כל מסר להעביר חוץ מזה שהבטלנות, השחצנות והכוחניות אולי משתלמים. הנכס שעליו השתלטו "מפגינים" אלו, בחוצפה ובניגוד לחוק הוא נכס של אנשים פרטיים אשר הם או הוריהם עבדו קשה על מנת לרכוש אותו (הם לא גנבו כספים ולא קיבלו קיצבאות מהמדינה..).
עכשו מלחמתם של בטלני הככר היא אישית,--להשיג פיצוי עבור סילוקם מנכס שעליו השתלטו בניגוד לחוק- -ושופטי הבג"צ הוכיחו שוב שהחוק אינו תמיד נר לרגליהם אלא הפופוליזם. אין להעלות על הדעת ששופטים עליונים יכירו בזכות העבירות החוק של הפולשים ויתנו להם זמן להגן על עמדתם... על איזו עמדה מדובר ? איזה זכות הם יכלו לקנות על קרקע פרטית בלב העיר עם ציוד פיקניק, מיכשור לתרגילי כושר, טלויזיות ובתי שימוש ניידים - -רבותי: נא להכיר: דוגמא קלאסית לבטלה מרצון שהמדינה משלמת עבורה.
כל מי שרוצה לעבוד במדינה הזו מוצא עבודה. (כך לפחות מאמינים 300.000 פועלים זרים...) אבל למה לעבוד שיש קיצבאות ילדים, קיצבאות יוצאי צבא, קיצבאות אבטלה, קיצבאות למשפחות ברוכות ילדים, הבטחת הכנסה וכו' וכו'. הפכנו למדינת רווחה, למדינה שבה רק 35% מכח העבודה אכן עובד - וכך לא בונים חברה וכך לא בונים מדינה!!
המשבר הכלכלי החמור בו נמצאת כיום המדינה הינו בחלקו הגדול תוצר של מדיניות הרווחה, וכל ממשלה שתקום בימים אלו , תפול תוך שנה אם היא לא תדאג להסדיר את שיווי המשקל המתאים בין מדינה המבוססת על כלכלת שוק יצרנית לבין מדינת רווחה.
אינני אומר שיש לזרוק את העניים לכלבים ,אבל כל מי שליבו ל"דפוקים ולמסכנים" שילך ויבדוק שוב את הסיבות למיסכנות הזו וישאל בין השאר: האם התיגמולים מהמדינה אכן יוציאו אנשים אלו ממצבם, או שחייבים לעשות משהו דרסטי להחזרת אנשים אלו למעגל העבודה ולסייע להם רק על פי המינימום הנדרש לפי מבחן הכנסה או לתת לכולם באופן שווה ולתת כמה שיותר.
הסוציאליזם והקומוניזם מתו זה מכבר. את החורבן שהם השאירו מאחוריהם ראינו ושמענו, לכן אין ספק שלא נלך בדרך זו. צעקתם של יפי הנפש ומפגיני הכיכר על הפערים בין העשירונים העליונים והתחתונים הינה בגדר בכיית כזב והונאה. הם הינם אחראים לא במעט לפערים אלה !
אני, ללא תעודת בגרות, שעבדתי ולמדתי 12 שנה באוניברסיטאות שונות, על-חשבוני בלבד על עבודתי בלבד (גם כשוטף כלים במסעדה..גם כנער שליח..), הגעתי כיום למשכורת של העשירון העליון, וקם לו אותו מפגין ורוצה לקבל שכר כמוני ותנאי מחייה כמו שאני חי בהם. על סמך מה דרישתו זו ? - מה הצידוק המוסרי או הכלכלי לדרישותיו ובאיזה זכות הוא מנסה כיום להשתלט על רכוש לא לו ?. תחשבו טוב טוב על התשובות.
(נ.ב. נהוג תמיד להאשים בכל את התקשורת. לא היא גרמה לעוני ולמפגינים אבל משום מה, עדיין לא שמענו את מגישי החדשות והמראיינים למיניהם שואלים את בטלני הככר הללו את השאלות הפשוטות שנשאלו במאמר זה..).

תאריך:  12/02/2003   |   עודכן:  12/02/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il