X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
- מטעם דורן תקשורת;
עיקר החדשות מס' 269 לשבוע של ה-15.4-8.4

▪  ▪  ▪

אירועים, כנסים, מבצעים

אירוע התקשורת של השנה - Cisco Expo 2001
לאירוע, אשר יתקיים ב-29-30 באפריל 2001 במלון דוד אינטר-קונטיננטל בת"א, צפויים להגיע למעלה מ-2000 איש.
סיסקו סיסטמס, הספקית המובילה של ציוד תקשורת לאינטרנט, תקיים בישראל בפעם השניה ברציפות את כנס המשתמשים השנתי - Cisco Expo 2001.
האירוע יתקיים ב-29-30 באפריל במלון דוד אינטר-קונטיננטל בת"א.
אירוע Cisco Expo 2001 יתקיים במתכונת זהה לכנסי המשתמשים שעורכת סיסקו מדי שנה בערים המרכזיות באירופה ובארה"ב. האירוע ירכז במשך יומיים שלמים עשרות מושבים והרצאות ברמה המקצועית הגבוהה והמעמיקה ביותר, אשר יציגו מידע עדכני אודות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם בתחומי האינטרנט והטלקומוניקציה.
ההרצאות יועברו על-ידי בכירי סיסקו ואנשי מקצוע מהמובילים בתעשיה, מהעולם וישראל.
את האירוע השנתי יכבדו בנוכחותם מר לארי בירנבאום, סגן נשיא אתרנט בסיסקו העולמית, רזה מדאבי, סגן נשיא מכירות בסיסקו לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), קאן טרזיגולו, מנהל בכיר בפתרונות אינטרנט לעסקים, וטרוור גרינאווי, מנהל ספקיות שירותים תפעוליים ב- EMEA.
"לאור ההצלחה הכבירה של אירוע ה- Expo הראשון, היה זה אך טבעי להמשיך הלאה ולקיים את Cisco Expo 2001", אומר משה אליאס, מנהל הפיתוח העסקי בסיסקו ישראל. "למעלה מ- 2000 איש צפויים להשתתף באירוע, המעורר התעניינות רבה בקרב תעשיית התקשורת והאינטרנט".
במשך שני ימי ה-הExpo יציגו השותפות העסקיות של סיסקו ישראל מגוון מוצרים ושירותים חדשים אשר פותחו בשיתוף סיסקו או בעזרת טכנולוגיות סיסקו השונות. בין המציגים ונותני החסות ב- Cisco Expo 2001: יבמ ישראל, EMC, נטקום, מוטורולה, בינת תקשורת, אקססקום, קומפאק, NCR, סיוון, נטוויז'ן, נט ברייס, קווי זהב, CA, Expert ודיסקאל.
ההשתתפות באירוע אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת הרשמה מראש.
להרשמה לאירוע ולבחירת ההרצאות, בקרו באתר: www.cisco.com/il.
סיסקו ישראל, נטקום מערכות ו- KPMG סומך חייקין עורכות יום עיון לחברות סטארט-אפ
סיסקו ישראל, נטקום מערכות ו- KPMG סומך חייקין, עורכות יום עיון מיוחד לחברות סטארט-אפ. יום העיון מיועד למנכ"לים ומנהלי השייוק של חברות סטארט-אפ ובמהלכו יוצגו תוכניות מיוחדות ופתרונות המותאמים לצרכי חברות הסטארט-אפ.
יום העיון יתקיים ביום שני, ה- 16 באפריל 2001 במלון דויד אינטרקונטיננטל בת"א בין השעות 8:30-14:30.
במהלך יום העיון תציג סיסקו ישראל לראשונה את תוכנית ה- Smart Start - תוכנית כלל עולמית של סיסקו המציעה מגוון הנחות ופתרונות המותאמים לצרכים המיוחדים של חברות הסטארט-אפ. נטקום תציג את מגוון פתרונות טכניים מקצועיים ושירותי מומחה, ו-KPMG סומך חייקין תרצה על ניתוחים כלכליים ועסקיים בחברות סטארט אפ.
יום העיון אינו כרוך בתשלום,אך מחייב הרשמה מראש.
להרשמה ליום העיון בקרו באתר www.cisco.com/seminars.

גם אלה כותרות השבוע

מטה גרופ על בורלנד: יותר מאשר כלי פיתוח למפתחים המקצועיים
מיקרוסופט ובורלנד מחזיקות לבדן בשוק כלי הפיתוח לסביבת שרת/לקוח, לאחר שחברות רבות נטשו שוק זה בעקבות עלייתה של מיקרוסופט. כך עולה מסקירת מטה גרופ לשוק כלי שרת/לקוח.
האנליסטים אומרים כי קשה היה לצפות את נסיגתה המהירה של מיקרוסופט ממרחב ג'אווה, ולכן אין זה מפליא שהכנסות בורלנד ממוצרי ג'אווה עולות במהירות: גידול של 50 אחוז בהכנסות מהרבעון השני של 2000 לרבעון השלישי של 2000, וגידול של 250 אחוז מרבעון השלישי של 1999 לרבעון השלישי של 2000.
"בורלנד לא שכחה את לקוחות RAD (פיתוח מהיר של יישומים) שלה, והלקוחות לא שכחו את בורלנד", אומרים האנליסטים של מטה גרופ. "כלי הפיתוח דלפי ו- C++Builder שומרים על נאמניהם, וזוכים לתשומת לב מבורלנד. סקר קוראי לינוקס ג'ורנל דירג את דלפי כשער המבוקש ביותר ללינוקס מבין כל היישומים האפשריים. פרוייקט Kylix הוא התשובה לכך - המותג החדש של בורלנד לדלפי ללינוקס".
"בורלנד שומרת על המיקוד שלה כיצרנית המועדפת של כלים וטכנולוגיה לטכנולוגים, והיא מחזקת את מעמדה ועיסוקה באיחוד רכיבי מוצריה לפלטפורמות להטמעת מערכות e-business", אומרת מטה גרופ, המציינת כי נקודות החוזק של בורלנד הן איכות ,מהירות הטמעת סטנדרטים חדשים, האזנה למפתחים ומענה מהיר לדרישותיהם, וביצועים.
מטה גרופ מציינת כי שרת היישומים של בורלנד, AppServer, הוא מוביל הביצועים בתחומו, וכך גם מוצרי הפיתוח לסביבת ג'אווה. וכפי שמציינים האנליסטים - בורלנד פותרת לפעמים בעיות טכניות ללקוחות עוד לפני שאלה מודעים לכך שהן קיימות.
כן אומרים אנשי מטה גרופ כי בורלנד יכולה לטעון שהיא ה-I באורקל 8i, וגם ה-j ב- Oracle Jdeveloper, מאחר שהטכנולוגיות שלה משולבות במוצרים אלה של אורקל ומקנים להם את יכולות האינטרנט וג'אווה.
בתחום התחרות בשוק שרתי היישומים, מציינים האנליסטים כי AppServer - אפילו בלי AppCenter - הנו קל הרבה יותר לניהול מאשר BEA WebLogic, וביצועיו חזקים וקונסיסטנטיים יותר מאלה של IBM WebSphere.
ברודויז'ן שיתפה פעולה עם Grainger, ספקית B2B המובילה בצפון אמריקה בתחומי חומרים ואביזרים לתחזוקה, תיקונים ותפעול (MRO), וסייעה לה למעבר מהאתר הישן שלה שהוקם ב- 1996 אל האתר החדש.
חברת התוכנה בורלנד, הספקית המובילה של פלטפורמות הטמעת E-business, הכריזה על שחרור מהדורה ארגונית של סטודיו ג'אווה (Borland Enterprise Studio Java Edition). המוצר מאיץ זמן יציאה לשוק עבור יישומי ג'אווה רב-שכבתיים לאינטרנט ולמסחר אלקטרוני, ע"י אספקת פתרון מלא לניהול התכנון, הפיתוח והתהליכים.
עיריית טורונטו בקנדה בחרה ב- eDirectory של נובל כסטנדרט ספריית שירותי הרשת הארגונית שלה, המניחה את הבסיס למעבר העיר לאספקת שירותים אלקטרוניים.
Packeteer, ספקית מערכות תשתית לביצוע יישומים, המיוצגת בישראל ע"י אדאנת תקשורת, חתמה על הסכם הפצה ואינטגרציה עם Systems Net One, משלב הרשתות הגדול ביפן, אשר יאפשר ל- Net One לספק מגוון רחב של מוצרי QoS (איכות שירות) ושירותים חדשים של ניהול רמת שירות (SLM).
מחקר IDC מעלה כי הכנסות קומפאק בשוק ה- UNIX צמחו פי שלוש - %48 לעומת %16.4 - לעומת חברות מתחרות בשוק זה.
אורקל הקימה למעלה מ-50 מערכות מחסני נתונים בארגונים המובילים בישראל בהיקף של עשרות טרה בייט. בין הלקוחות שיישמו מערכת מחסן נתונים וכלי קבלת החלטות של אורקל: פרטנר, בנק דיסקונט, תבל , הפניקס, בזק, חברת החשמל, בנק ישראל, טבעול, בורגר-ראנץ', ברק, קומברס, אמדוקס, דיל-טיים, בנק איגוד, ECI, התעשייה האוירית, משרד האוצר, קוקה-קולה, התעשייה האוירית, ויזה, סאייטקס ועוד.

מינויים חדשים

מינויים חדשים ב- Sun:
רמי ארצמן מונה למהנדס פרוייקטים
רמי ארצמן, 43, מונה למהנדס פרוייקטים ב- Sun Microsystems ישראל. המינוי נוצר במסגרת הרחבת פעילות במחלקת Professional Services (PS), המספקת שירותי ייעוץ וניהול פרוייקטים תשתיתיים, בעיקר ב- DataCenter . ארצמן מתמחה ביישום והטמעת מתודולוגית SunReady לארגונים, המאחדת בתוכה את שלבי התכנון והביצוע להקמת DataCenter.
מאיר פרידמן מונה למנהל מכירות ללקוחות אסטרטגיים למיגזר הטלקום.
מאיר פרידמן, 35, מונה למנהל מכירות ללקוחות אסטרטגיים למגזר הטלקום ב- Sun Microsystems ישראל. במסגרת תפקיד זה יהיה אחראי על יצירת הקשר עם לקוחות טלקום וספקי השירות (SP’s) הגדולים, וילווה את תהליך המכירה לצד המפיצים, זאת על מנת להעמיד לרשותם את משאבי Sun ובמטרה להעביר ללקוחות את המחויבות של Sun למוצריה.
מינויים חדשים במיחשוב ישיר מערכות:
נורית יסקרוביץ מונתה למנהלת שיווק
נורית יסקרוביץ, 27, מונתה למנהלת שיווק מיחשוב ישיר מערכות. במסגרת תפקידה תרכז יסקרוביץ את הפעילות השיווקית בחברה וקשרים מול השותפים העסקיים. טרם הגיעה למיחשוב ישיר יסקרוביץ עבדה כארבע וחצי שנים בסיוון הדרכה ומערכות כמנהלת החטיבה העסקית ומנהלת פיתוח עסקי. יסקרוביץ בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול מטעם המכללה למינהל.
מנשה מרום מונה למנהל חטיבת Sun
מנשה מרום, 41, מונה למנהל חטיבת Sun במיחשוב ישיר מערכות. במסגרת תפקידו ינהל את כל פעילות Sun Microsystems בחברת מחשוב ישיר הכוללת מכירות , ביצוע פרויקטים בתחום ושותפויות עסקיות על מנת לתת מענה כולל ללקוח בסגנון TURN KEY PROJECT. בתפקידו הקודם במיחשוב ישיר מערכות שימש כמנהל מכירות לקוחות עסקיים גדולים, במסגרת תפקיד זה ניהל מרום את המכירות של מוצרי קומפאק מול לקוחות עסקיים גדולים של מיחשוב ישיר.
משה לרמן מונה למנהל מכירות לחטיבת Sun
משה לרמן, 39, מונה למנהל מכירות לחטיבת Sun במיחשוב ישיר מערכות. במסגרת תפקידו ינהל את פעילות צוות המכירות וה- Pre-Sale , ייזום הסכמי שיתופי פעולה עם ספקים משלימים ל- Sun לדוגמא: אורקל, טסקום, סיסקו ואחרים על מנת לתת מענה כולל ללקוח בסגנון TURN KEY PROJECT השונה במהותו מסגנון מכירת ציוד חומרה בלבד.
נמרוד גבע מונה למנהל פיתוח בחברת VNC
נמרוד גבע (31) מונה למנהל פיתוח בחברת VNC. גבע שותף בחברה, אשר הוקמה לפני כ- 3 שנים ועד עתה שימש מנהל פיתוח בחברת הבת - VNC מערכות אינטרנט. במסגרת תפקידו יהיה גבע אחראי על-פיתוח המערכות הטכנולוגיות בחברה החל בשלבי הגדרת הדרישות והאפיון וכלה במימוש המערכות והשקתן וזאת תוך ניהול הצוות הטכני בחברה. טרם הקמת VNC הוביל גבע פיתוח מערכות אויוניות מתקדמות כקצין בחיל האוויר. גבע בוגר תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת באר-שבע ותואר ראשון נוסף במדעי המחשב מאונבירסיטת ת"א.

עיקר החדשות

אדאנת מקבוצת אי.די.בי
טל: 03-5333555 פקס: 03-5333777
לפרטים: רפי פורן
כתובת אינטרנט: www.adanet.co.il
Mirapoint מפרסמת ראשונה תוצאות ביצועי שרת דואר
Mirapoint הודיעה כי היא החברה הראשונה המפרסמת תוצאות שרת דואר בשימוש מבחן SPECmail 2001 החדש, המבחן ההשוואתי הסטנדרטי הראשון המודד ביצועי שרתי דואר בשימוש, בעומסי עבודה אמיתיים. דוד אלפסי, מנהל קו מוצרי Mirapoint באדאנת, נציגי Mirapoint בישראל, אומר כי מערכת המסרים של Mirapoint ניהלה נפח נתמך של 2,000 הודעות בדקה - שווה ערך לסביבת ISP עם 400,000 משתמשים. ארכיטקטורת Mirapoint כוללת נתבים, שרתים ומתגים לניתוב, אחסון ואספקת גישה למסרים.
______________________________
אוטודסק ישראל
טל: 03-6138786 פקס: 03-6138788
לפרטים: אופירה תמיר
כתובת אינטרנט: www.autodesk.com
אוטודסק הציגה בתערוכת אינטרנטוורלד
אוטודסק הציגה מערכות הפועלות בשיתוף פעולה עם מערכות של אורקל. אוטודסק הציגה בביתן השותפים העסקיים של אורקל. בין המערכות אותן הציגה אוטודסק: ה- MAPGUIDE - מערכת GIS (מיפוי מידע גיאוגרפי), אינטרנט ואינטראנט המציגה נתוני Oracle Spatial 8I; ה- GIS DesignServer, שהינה מערכת לניהול נתוני אורקל כתוצר עבודה על ה- Autocad Map; ומערכת Onsite, המציגה נתוני Oracle Spatial על גבי מחשבי כף יד (Windows CE).
______________________________
אורקל ישראל
טל: 03-9273627 פקס: 03-9273665
לפרטים: אילן שפיגלמן
כתובת אינטרנט: www.oracle.com
הכריזה על שרת היישומים Oracle9i
חברת אורקל ישראל ערכה כנס מיוחד להכרזה על שרת היישומים החדש מתוצרתה - Oracle9i Application Server. שרת היישומים נחשב לכלי המתקדם ביותר בשוק לפיתוח והרצת יישומים בסביבת האינטרנט. שרת היישומים מספק גם מסגרת-על נוחה להפעלת יישומים באמצעות הכלי לבניית פורטל ארגוני - Oracle9iAS ortal .
______________________________
אינטל
טל: 07-6666376 פקס: 07-6666014
לפרטים: קובי בכר
כתובת אינטרנט: www.intel.co.il
אינטל נרתמת למלחמה בסרטן בפרוייקט מחשוב ענק
פרוייקט המחשוב הגדול אי פעם חותר להשתמש במשאבים בלתי מנוצלים של מיליוני מחשבים אישיים, בכדי לסרוק מאות מיליוני מולקולות, בחיפוש אחר חומרים אנטי-סרטניים. כל המחשבים ייצרו יחד מעין מחשב-על וירטואלי. אינטל וחברת יונייטד דיוייסס מספקות מימון לפרוייקט. משתמשי מחשב המשתתפים בפרוייקט יורידו תוכנה מיוחדת מאתר www.intel.com/cure.
______________________________
אינטנטיה
טל: 03-9291555 פקס: 03-9291556
לפרטים: אלי מייזלס
כתובת אינטרנט: www.intentia-il.com
אינטנטיה הציגה את מערכת Movex בתערוכת אינטרנטוורלד
אינטנטיה, אשר פיתחה את מערכת MOVEX - הנותנת פתרון e-Collaboration מלא, שהיא כיום מוצר הדגל של החברה תציג בתערוכת אינטרנט וורלד בתל-אביב, אשר התקיימה בין התאריכים 2-4.4.01.
______________________________
אינטראופ מקבוצת א.מ.ת מיחשוב
טל: 03-5766975 פקס: 03-7513626
לפרטים: שמעון קיקיון
חברת התוכנה KL Group שינתה שמה ל- Sitraka
KL Group שינתה את שמה ל-Sitraka, כארגון שיספק תוכנות ופתרונות העוזרים לארגונים למנף את עוצמת האינטרנט. תחת השם החדש אורגנה החברה בשתי חטיבות עצמאיות: Sitraka תוכנה, ו- Mobility Sitraka. חטיבת התוכנה תתמקד בפתרונות תוכנה העוזרים ללקוחות לפתח, לפרוס ולנהל יישומי אינטרנט מבוססי ג'אווה, ותמשיך לתמוך ולהרחיב את מוצרי KL Group, כולל קווי המוצר Jprobe, ו- Jclass. Mobility Sitraka תתמחה בפתרונות ושירותי תוכנה חדשניים, העוזרים לארגונים לזכות ביתרון תחרותי בעולם האלחוטי הנייד ע"י מינוף טכנולוגיה אלחוטית מתפתחת.
______________________________
א.מ.ת מיחשוב
טל: 03-5766999 פקס: 03-7513626
לפרטים: זהבה דמונשטיין
כתובת אינטרנט: www.eandm.co.il
האפקטים המיוחדים של "הגלדיאטור" נוצרו בטכנולוגייה של Platform Computing
יכולת שיתוף עומסים (LSF) של חברת Platform Computing, המיוצגת בישראל ע"י א.מ.ת מיחשוב, שימשה את מקצועני חברת מיל פילם בהפחת רוח חיים בזירת הקרבות של הסרט "הגלדיאטור". מיל פילם (Mill Film), חברת אפקטים ויזואליים, השתמשה ב- LSF למיכון ואופטימיזציה של תהליך יצירת האפקטים הדיגיטליים שהביאו את רומא העתיקה לחיים. "LSF עשתה שימוש אופטימלי בכל עוצמת המיחשוב הזמינה לציור, תוך שמירה על איכות השימוש והתגובה עבור האנימטורים", אמר דיוויד לומאקס, ראש יחידת3D CGI במיל פילם.
______________________________
ברוד-נט
טל: 03-7535735 פקס: 03-7523907
לפרטים: עוזי אחיטוב
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il
שותפות טכנולוגית בין ברודויז'ן ונטגריטי
החברות ברודויז'ן ונטגריטי הודיעו על שותפות בתחומי הטכנולוגיה והשיווק, במסגרתה ישלבו שתי החברות באופן הדוק יישומי One-To-One של ברודויז'ן עם פלטפורמת SiteMinder של נטגריטי. שילוב זה יספק לעסקים גלובליים ולזירות שוק אלקטרוניות פלטפורמה מותאמת אישית ומבוססת מדיניות מרכזית, לניהול מאובטח של גישת משתמשים ליישומי E-business.
______________________________
BerniSoft
טל. 03-5471483 פקס. 03-5471483
לפרטים : נירה אפרת
כתובת אינטרנט : www.bernisoft.co.il
ברניסופט מציעה: קורס מקוון ללימוד תוכנת הגרפיקה Paint Shop Pro 7
ברניסופט מציעה קורס הדרכה מקוון ללימוד יסודות התוכנה כולל האפשרויות, היכולות ודרכי השימוש בה. הקורס יפתח ב- 15.4 ויוצע חינם לרוכשי התוכנה. הקורס מקנה לבוגריו יכולת ליצור בעצמם גרפיקה המתאימה לאינטרנט, כולל כפתורים, באנרים ואנימציה.
______________________________
ג'ון ברייס הדרכה
טל: 03-7535800 פקס: 03-7523906
לפרטים: זיו מנדל
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il/sections.html
לראשונה בישראל: ג'ון ברייס הדרכה מעבירה קורס c# של מיקרוסופט
ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת גילת תקשורת מעבירה קורס ראשון מסוגו בישראל ללימוד עקרונות התכנות בשפת c# של חברת מיקרוסופט, שהנה הגרסה המתקדמת החליפית של מיקרוסופט לשפת הג'אווה של חברת סאן. הקורס מקנה את הרמה הבסיסית והמתקדמת למתכנתים ולמהנדסי תוכנה בשפתC# החדשה ונותן גם את הבסיס הנחוץ לצורך מעבר לסביבת העבודה העתידית של מיקרוסופט ( המכונה .net) ולקורסים מתקדמים יותר במסלול זה.
______________________________
ג'ון ברייס מוצרים
טל: 03-7535735 פקס: 03-7523907
לפרטים: אלדד בר-אדון
כתובת אינטרנט: www.johnbryce.co.il
ג'ון ברייס חתמה על עסקה בהיקף 3.7 מיליון ש"ח לאספקת מוצרי CA
ג'ון ברייס מוצרים קיבלה הזמנה בהיקף כספי של כ- 3.7 מיליון ש"ח לאספקת רשיונות שימוש, הדרכה ותמיכה במערכות Unicenter של חברת CA. רשיונות השימוש הם המרכיב העיקרי של ההזמנה, אשר יוכר בתוצאות הרבעון הראשון של 2001. זוהי הזמנת המשך להזמנה מחודש יוני 2000 שהיקפה היה 5 מיליון ש"ח. אלדד בר-אדון, מנכ"ל ג'ון ברייס מוצרים, ציין כי מכירה זו מגדילה את משקל מוצרי CA מכלל קווי המוצרים אותם מייצגת ומוכרת ג'ון ברייס, ומקרבת את היקף המכירות לזה של מוצרי אורקל.
______________________________
VNC Internet Systems
טל: 03-5377006 פקס: 03-5377008
לפרטים: אייל זסלבסקי
כתובת אינטרנט: www.vnc-is.co.il
אגרקסקו משפרת את ניהול משלוחי התוצרת לחו"ל
אגרקסקו, יצואנית התוצרת החקלאית הגדולה בישראל, משתמשת במערכת V-Log של חברת VNC מערכות אינטרנט לשיפור ניהול משלוחי התוצרת לחו"ל. מערכת V-Log הנה מערכת מודולרית לניהול לוגיסטי של שרשרת אספקה, המבוססת על טכנולוגיית אורקל.
______________________________
זירוקס ישראל
טל: 03-6456379 פקס: 03-6474364
לפרטים: רוני אוחיון
זירוקס הציגה את "פלטפורמת הצבע הגדולה בעולם"
החברה חשפה את ה- FutureColor - טכנולוגיית צבע חדשנית שנועדה לתקוף את השוק המסורתי של הדפסת האופסט. חברת זירוקס העולמית חשפה את אסטרטגיית הצבע החדשה שלה, אשר תניע את מעבר עסקי הליבה של תאגיד זירוקס ממסמכי שחור-לבן למסמכים צבעוניים בכל השווקים שבהם פועלת החברה. מעבר רחב היקף זה, המניח את היסודות ל"זירוקס החדשה", הוגדר על-ידי נשיאת זירוקס, אן מלקאהי, כתהליך היוצר את "פלטפורמת הצבע הגדולה בעולם".
______________________________
טופ-טיר
טל: 09-7430940 פקס: 7463089
לפרטים: עליזה פלג
SAP רכשה את טופ-טיר תמורת כ- 400 מיליון דולר במזומן
טופ-טיר תהפוך לחברה-בת בבעלות מלאה של SAP עם סגירת ההסכם הצפויה להתבצע במהלך הרבעון השני של 2001, בכפוף לתנאי סגירה מקובלים. טכנולוגיית טופ-טיר מתאימה ל- mySAP Workplace כמו כפפה ליד. mySAP Workplace משתלב בשקיפות עם פתרונות e-business mySAP ועם מערכות של חברות אחרות כדי לספק מידע, יישומים ושירותים עדכניים ומבוססי תפקידים, הדרושים לאנשים כדי לבצע את משימותיהם היום-יומיות. טכנולוגיית טופ-טיר מאפשרת אינטגרציה מורחבת של יישומים הטרוגניים מעבר לאלה של SAP.
______________________________
טלנולדג'
טל: 09-7614000 פקס: 09-7418866
לפרטים: שרה ירקוני
כתובת אינטרנט: www.teleknowledge.com
Total-e של טלנולדג' הוכתר כמוצר השנה של מגזין Communications ASP
Total-e (גרסה 3.0), של טלנולדג' הישראלית, הנה מערכת לחיוב, לתמיכה בלקוחות ולניהול התחשבנות בין ספקים ושותפים. Total-e מאפשר לספקי התקשורת של הדור הבא להקים ולנהל שירותי תקשורת ושירותי תוכן במהירות ובגמישות. הייחודיות במוצר הוא רכיב ההתחשבנות בין ספקים ושותפים. בשוק הנוכחי המאופיין על-ידי שיתופי פעולה מגוונים בין ספקים שונים (תשתיות, שירותים ותוכן), נוצר הצורך בפתרון המאפשר לספקים לנהל את מכלול האינטראקציות בין הספקים השונים אתם הוא עובד.
______________________________
יוניסיס
טל.03-7541112 פקס. 03-7541212
לפרטים: מנחם בוסטין
כתובת אינטרנט: www.unisys.com
כנס איגוד משתמשי יוניסיס בתעופה (UAUA) התקיים ב- 4-5/4 בצ'ילה
מנהלים בכירים מיותר מ- 50 חברות וארגוני תעופה המובילים בעולם, התכנסו לדון באסטרטגיות e-business להעלאת ערך לקוח, בכנס השנתי ה- 28 של איגוד משתמשי יוניסיס בתעופה (UAUA) שהתקיים ב- 4-5 באפריל בסנטיאגו, בירת צ'ילה. הכנס מהווה פורום עבור מומחי תעופה ו- e-business לדון בנושאים קריטיים לחברות תעופה, נמלי תעופה, ספקי שירותי קרקע, חברות לוגיסטיקה ומשגרי מטענים.
______________________________
יעל תכנה ומערכות
טל: 03-5310333 פקס: 03-5323195
לפרטים: שמעון כהן
כתובת באינטרנט www.yaelsoft.com
הכריזה באינטרנט וורלד על מרכזי הימתחות מבוססי מוצרים
יעל תכנה הכריזה על מרכזי התמתחות מבוססי מוצרים בתערוכת אינטרנט וורלד והציגה בביתן בשטח של 45 מ"ר בעולם שמציג על תשתיות וטכנולוגיה. יעל היא מובילת שוק במספר תחומי התמחות וידע כגון: פתרונות CRM לניהול קשרי לקוחות מבוססי מערכת MegaCenter של חברת יעל, פתרונות אינטגרציה EAI מבית TIBCO, פתרונות לאסטרטגיית WEB המבוססים על מוצרי חברת Attachmate, פתרונות B2B, פתרונות ERP מבוססי Oracle Applications ופתרונות הנדסיים.
______________________________
לוסנט
טל: 09-9608804 פקס: 09-9608819
לפרטים: אילת זלצמן
כתובת אינטרנט: www.lucent.com
הכריזה בתערוכת סביט על שורת זכיות בשווי מאות מיליוני דולרים
לוסנט טכנולוגיות הכריזה על שורה של זכיות לאספקת ציוד ופתרונות תקשורת הנאמדות בהיקף של מאות מיליוני דולרים במהלך תערוכת CeBIT 2001. הסכם רב שנתי עם חברת התקשורת הגרמנית דויטשה טלקום, במסגרתו תספק לוסנט את מערכת התמסורת האופטית שלה, ה- WaveStar. פרטי ההסכם הכספיים עדיין לא נחשפו. הסכמים נוספים נחתמו עם החברות Jazztel הספרדית, HighwayOne, BT Ignite, Talkline ו - Arcor הגרמניות.
______________________________
BEA
טל: 03-7535705 פקס: 03-7517045
לפרטים: עידו רוזנטל
BEA העולמית בחרה ב- WiDE מקבוצת וואלה!
Wide מצטרפת לתוכנית במסגרת "סטאר פרטנר" - תוכנית השותפים החדשה שהושקה לאחרונה על-ידי BEA. ראולין אוקס, סגנית נשיא ליוזמות שותפות עולמיות ב- BEA: "אנו מצפים, כי קרוב ל- %40 מהכנסות החברה יגיעו משותפינו או יושפעו מהם". חברת WiDE מקבוצת "וואלה! תקשורת" הפכה לשותפה ישראלית של חברתBEA העולמית במסגרת "סטאר פרטנר" - תוכנית השותפים החדשה, שהושקה לאחרונה על-ידי BEA Systems, מהמפתחות המובילות של תוכנת תשתית לסחר אלקטרוני.
______________________________
מטה גרופ
טל. 09-7444474 פקס: 09-7442444
לפרטים: סילביה שוורצקוף
כתובת אינטרנט: www.metagroup.co.il
מטה גרופ: האטה בענף ה- CRM
מחקר חדש של מטה גרופ קובע כי חלה האטה במכירות של מערכות לניהול קשרי לקוחות (CRM), מאחר ש- 150 החברות הגדולות בישראל מגיבות ללחץ הכלכלי העולמי, חלקן על-ידי דחיית פרוייקטי CRM עד למחצית השניה של שנת 2001 ואפילו עד לשנת 2002 . ספקי מערכות ה- CRM מגיבים למצב בכך שהם מגדילים את ההנחות לקניית המערכת: מרמה של %10-%40 בתחילת שנת 2000 עד לרמה של %30-%60 הנחה כעת.
______________________________
מיה מחשבים
טל. 09-9712633 פקס: 09-9712630
לפרטים: רונית לפידור-בלו
כתובת אינטרנט: www.miac.com
Quaker Chemical בחרה במערכת ניתוחים פיננסיים של SAS
קונצרן Quaker Chemical, המעסיק 1,100 עובדים ב- 20 משרדים בעולם, בחר במערכת Total Financial Management (TFM) של חברת התוכנה SAS, המיוצגת בישראל ע"י מיה מחשבים, במטרה לאחד את מערכותיה הפיננסיות השונות ברחבי העולם ולקבל מבט אחיד מסוכם ואנליטי על פעילות הקונצרן.
______________________________
מיחשוב ישיר תוכנה
טל. 03-5773636 פקס: 03-5580202
לפרטים: שי רוזוב
הקימה אתר נטיעות וירטואלי עבור קרן קיימת לישראל
אגף האינטרנט של מיחשוב ישיר תוכנה פיתח והקים אתר נטיעות וירטואלי עבור קרן קיימת לישראל (קק"ל). האתר הוקם על מנת לאפשר לתורמים המעונינים לנטוע עץ, לעשות זאת באופן וירטואלי למרות שהשנה הנוכחית היא שנת שמיטה. על-פי המסורת, בשנת שמיטה אין לזרוע ולנטוע באדמת ארץ ישראל. האתר הוקם במסגרת ובאישור ההנחיות שניתנו על-ידי הרבנות הראשית לישראל. כתובת האתר: www.kkl.org.il/virtual_planting/.
______________________________
מירס
טל. 03-5658919 פקס: 03-5658823
לפרטים: משה בר צבי
כתובת אינטרנט: www.mirs.co.il
חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת "זמין 24"
חברת מירס חתמה עם חברת "זמין 24", העוסקת בהקמה וניהול אינדקסים בסביבת אינטרנט סלולארי, על הסכם לשיתוף פעולה. במסגרת ההסכם מנוע החיפוש של "זמין 24", הכולל מידע מקיף על למעלה מ250- תחומים של ספקי שירותים ועסקים, יצטרף לפורטל האינטרנט הסלולארי של מירס. בעתיד יוכלו לקוחות מירס , לאתר חנויות ועסקים הפועלים במרכזי קניות גדולים, תוך קבלת אינפורמציה על מבצעים ואירועים הנערכים בסמוך לאזור בו נמצא לקוח מירס.
______________________________
מלם טכנולוגיות מידע
טל: 03-5312172 פקס: 03-5312323
לפרטים: דבורית סער גן-מור
כתובת אינטרנט: www.malam.com
גידול של כ- %20 בהכנסות החברה בהשוואה לשנת 1999
קבוצת מלם פרסמה את התוצאות הכספיות שלה לשנת 2000. הכנסות החברה בשנת 2000 הסתכמו בכ- 392 מיליון ש"ח, לעומת 322.8 מיליון ש"ח בשנת 1999, צמיחה של %21.4, מהן תרמו החברות הבנות כ- 211.6 מיליון ש"ח, גידול של כ-87 מיליון ש"ח משנת 1999. הגידול נבע מהכללת פעילויות חברות שנרכשו במשך שנת 1999, אשר מלוא השפעתן באה לידי ביטוי בשנת 2000.
______________________________
מלם תקשורת ומחשבים (חטיבת אחסון)
טל: 03-9029257 פקס: 03-9029272
לפרטים: ישראל כהנא
כתובת אינטרנט: www.malam.com
Veritas תגן על נתונים בסביבות NAS ובמסרים באינטרנט
חברת Veritas הרחיבה את פתרונותיה בתחום ההגנה על נתונים לסביבות האחסון המקושר לרשת (NAS - Network Attached Storage) וההתקנים להעברת מסרים באינטרנט. כך מסר ישראל כהנא, סמנכ"ל מלם תקשורת ומחשבים, נציגי Veritas בישראל. לתוכנתVeritas NetBackup המיועדת לאבטחת נתונים בסביבות ארגוניות מגוונות, נוספה תמיכה בגיבוי ובהתאוששות מתקלות לשרתי NAS מבית חברת פרוקום ושרתי הודעות באינטרנט מבית חברת מיראפוינט, המיוצגת בארץ על-ידי אדאנת תקשורת.
______________________________
מרקוני תקשורת
טל. 08-9777000, פקס. 08-9777080
לפרטים: יגאל אופנדיק
כתובת האתר: www.marconi.com
פתרון טכנולוגי חדש מוריד את עלויות התפעול ברכזות הגישה
חברת מרקוני תקשורת, ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת, חשפה בתערוכת CeBIT שנערכה בהנובר שבגרמניה, רכיב משמעותי עבור פתרון הגישה מתוצרתה, אשר יוריד בצורה ניכרת את העלויות עבור ספקי שירותים, ובמיוחד ספקי שירותים הפועלים בשווקים העוברים הפרטה.
______________________________
נובל
טל: 09-9514455 פקס: 09-9514466
לפרטים: נורית אניב
כתובת אינטרנט: www.novell.com
נובל ופרייס ווטרהאוס קופרס מספקות פתרון משולב לשוק שירותי הבריאות
נובל ופרייס ווטרהאוס קופרס הודיעו על ברית לאספקת תכנון אסטרטגי, פיתוח ופריסה של פתרונות עסקיים משולבים עבור תעשיית שירותי הבריאות, שהיקפה בארה"ב בלבד מוערך ביותר מטריליון דולר. החברות ישלבו את המומחיות הרבה של פרייס ווטרהאוס קופרס בתחום שירותי הבריאות וניהול סיכונים, עם תשתית הטכנולוגיה אותה מספקת תוכנת שירותי הרשת של נובל. זאת כדי לעזור לספקי שירותי בריאות לעבור מדרכים מסורתיות של ניהול עסקים, במענה לאתגרים הגדולים בשוק שירותי הבריאות כיום.
______________________________
נטוויז'ן
טל. 04-8560533 פקס. 04-8560673
לפרטים: אורית שחם-וואלך
כתובת אינטרנט: www.netvision.net.il
נענע הקים חנות וירטואלית חדשה למוצרי תינוקות
פורטל נענע מרחיב את תחומי הפעילות של שדרת החנויות הוירטואליות. השבוע עלתה לאתר חנות ראשונה מסוגה למוצרי תינוקות. החנות מציעה: עגלות לתינוק, כסאות אוכל, מושבי בטיחות, ריהוט, צעצועים ועוד. ניתן למצוא בה מוצרים של המותגים המובילים בארץ ובעולם: PEG-PREGO, GRACO, KIDS II, COMBI, MEGA BLOCKS ועוד. האתר משלב מנגנון חיפוש משוכלל לאיתור מיידי של מוצרים ספציפיים.
______________________________
V- Ness
טל. 03-7670340 פקס. 03-7670305
לפרטים : שולמית חוויון
V-Ness תספק שירותי מיקור חוץ לחברת Mobile Economy
V-Ness, קבוצת הבדיקות של חברת Ness טכנולוגיות וחברת Mobile Economy העוסקת במתן פתרונות בתחום ה- Mobile Internet חתמו על חוזה שיתוף פעולה במסגרתו תבצע V-Ness בדיקות איכות שוטפות של מערכות החברה. V-Ness תיישם את המתודולוגיה הייחודית שלה לבדיקות, המבוססת על הורדה וזיהוי סיכונים בבדיקות פרוייקטים בתחום האינטרנט. הפתרון שמספקת החברה יאפשר לחברת Mobile Economy לעמוד בזמן שיווק מינימלי קצר וכתוצאה מכך להבטיח את איכות מוצריה.
______________________________
סאפיינס
טל: 08-9382862 פקס: 08-9382855
לפרטים: משה שמיר
כתובת אינטרנט www.sapiens.com
תשלב את טכנולוגיית WebSphere של יבמ בפתרון ה- eMerge שלה
סאפיינס אינטרנשיונל מרחיבה את שיתוף הפעולה עם יבמ, ותשלב את תוכנת WebSphere של יבמ בשרת הטרנזקציות הארגוני eMerge של סאפיינס. ארגונים בעלי מערכות מחשוב ותיקות ממשפחות AS/390 ו- AS/400 יוכלו מעתה לנצל את הידע העסקי שהם אגרו ולשלב אותו בקלות במערכת העסקים האלקטרוניים שלהם. הדבר יביא לחסכון בעלויות פיתוח, לניצול מרבי של המודיעין העסקי הקיים ולהאצת הזמן הנדרש להפקת ערך מפיתוחים.
______________________________
ספירהד
טל: 03-9150200 פקס: 03-9030593
לפרטים: דבי מלצר
כתובת אינטרנט: www.spearhead.com
השבוע התקיים פורום יועצים של ספירהד
השבוע התקיים פורום יועצים שהקימה חברת ספירהד הישראלית במטרה להדק את קשריה עם קהל יעד זה ולעדכנו בטכנולוגיות חדשות ועדכונים שוטפים. הפורום יתכנס אחת לרבעון. הפורום התקיים באירוע חגיגי במוזיאון אילנה גור, בנמל יפו. במסגרת המפגש הראשון השיקה ספירהד את ה- NetGap - ממד חדש באבטחת מידע המספקת תשתית הגנת מידע ארגוני באמצעות בידוד פיסי בין רשתות ממוחשבות. המערכת מאפשרת תקשורת מאובטחת בין רשתות שסיווגן שונה.
______________________________
SecureNet
טל: 03-7544661 פקס: 03-7544634
לפרטים: דובי אופיר
כתובת אינטרנט: www.securenet.co.il
סקיורנט הציגה פתרונות חתימה דיגיטלית בתערוכת אינטרנט וורלד
חברת סקיורנט, המתמחה באספקת פתרונות ואינטגרציה בתחום אבטחת המידע, חשפה בתערוכת אינטרנט וורלד ישראל, את הפתרונות המתקדמים של חברת בלטימור בתחום האבטחה והחתימות הדיגיטליות בטכנולוגית PKI (Public Key Infrastructure), המשמשת לזיהוי חד ערכי של משתמשים ולאבטחת מערכות גישה.
______________________________
Sun
טל: 09-9710500 פקס: 09-9513467
לפרטים: גלית עופרי
כתובת אינטרנט: www.sun.com
נורטל נטוורקס בחרה פלטפורמת ג'אווה 2 של Sun
Sun הודיעה כי נורטל נטוורקס, מובילה גלובלית באינטרנט ותקשורת, בחרה בפלטפורמת ג'אווה 2 כדור הבא של סביבת תוכנת טלקום עבור מתג התוכנה Succession CS3000 של נורטל. מתג תוכנה (Softwitch) הוא מוצר תוכנה מבוסס על סטנדרטים פתוחים היכול לבצע פונקציות תקשורת מבוזרות על פלטפורמת מחשוב פתוחה.
______________________________
עוצם
טל: 03-9230356 פקס: 03-9230354
לפרטים: אמיר הושיה
חברת הסטארט-אפ סאמט יוצאת לסבב גיוס שני
החברה תגייס 2 מיליון דולר לפי שווי שלא יפחת מ- 15 מיליון דולר. סאמט פיתחה טכנולוגיה חדשנית לשיפור תכונות ועמידות של מתכות המהווה פתרון להחלטת End of Life Vehicle של האיחוד האירופי. החל משנת 2003 תכנס לתוקפה באירופה, לפי החלטת הפרלמנט האירופאי, החלטת End of life vehicle, לפיה יאסרו לשימוש רכבים המכילים מעל שני גרם כרום 6 - בשל בעיות אקולוגיות. טכנולוגיית ציפוי המתכות שסאמט פיתחה מהווה פתרון יעיל, זול יחסית ובר-ביצוע לבעיה זו.
______________________________
קבוצת ח.י. מחשבים ואלקטרוניקה
טל: 09-7661510 פקס: 09-7661516
לפרטים: מירה חן
כתובת אינטרנט: www.hye.co.il
קבוצת ח.י החלה לשווק בישראל מסכים שטוחים מתוצרת יונדאי
בין הדגמים הזמינים בארץ: ImageFlat L50A TFT, שהינו המסך הקטן והדק ביותר מסדרת מסכי ה- "15.1 של יונדאי, התופס שטח קטן על השולחן. ייחודו של המסך בכך שהרגלית עליה הוא נשען מתקפלת לאחור והופכת לידית, כך שניתן לשאת את המסך ולהעבירו ממקום למקום בקלות, בדומה למסך נייד. דגם נוסף זמין הוא ImageFlat LM1510A TFT שהינו מסך "15.1 עם רמקולים מובנים. ייחודו של המסך בכך שניתן לסובב אותו בזוית של 90 מעלות, כך שניתן לראות עמודים שלמים גם לאורכם וכמו כן, בכך שיש לו שתי יציאות USB.
______________________________
קומפאק
טל: 09-7623888 פקס: 09-7440066
לפרטים: רויטל לובינסקי
כתובת אינטרנט: www.compaq.co.il
קומפאק הסבה את אינטרנט זהב ל-Exchange 2000
קומפאק הסבה את מערך המחשבים של אינטרנט זהב ל-Exchange 2000, שרת ניהול הידע החדש מבית מיקרוסופט אשר הוכרז בישראל לאחרונה. קומפאק ביצעה את התכנון והיישום של מעבר שרתי NT 4.0 לחלונות 2000, וכן אפיון ותכנון של מעבר שרתי Exchange 5.5 מן הדור הקודם ל-Exchange 2000.
______________________________
קומפרייס
טל: 09-9598921 פקס: 09-9567282
לפרטים: פרי גונן
כתובת אינטרנט: www.comprise.co.il
בית ההשקעות הגדול באוסטרליה משקיע בטכנולוגיית בורלנד ארגונית
בית ההשקעות JBWere בחר בשרת היישומים Borland AppServer כדי לעבור לזירת ברוקרים אלקטרונית כערוץ חדש של אספקת שירותים ללקוחות בעולם. פרי גונן, מנכ"ל קומפרייס, נציגי בורלנד בישראל, אומר כי AppServer יגשר על הפער בין סביבת המיינפריים הוותיקה של JBWere והאינטרנט, ויאפשר קשר בין יישומים ושירותי רשת. הטמעת שרת היישומים ב- JBWere מאפשרת לחברת ההשקעות ליצור שתי ארכיטקטורות מקבילות ולספק נתונים ושירותים ללקוחות בשקיפות, בזמן שצוות טכנולוגיית המידע של JBWere עובד על החלפת רכיבי Legacy.
______________________________
COMMIL
טל: 03-9217770 פקס: 03-9217707
לפרטים: ירון סופר
כתובת אינטרנט: www.commil.com
קומיל הציגה פתרונות תקשורת אלחוטית לבניינים בתערוכתCeBIT2001
הסטארט-אפ הישראלי קומיל הציג פתרונות תקשורת אלחוטית לבניינים בתערוכת CeBIT2001 שהתקיימה בהנובר, גרמניה, בין התאריכים 22-28 במרץ. במסגרת התערוכה הציגה החברה אב טיפוס של המוצר בביתן של מכון הייצוא וב- Bluetooth Pavilion. הפיתוח הייחודי של קומיל מאפשר לנצל את טכנולוגיית ה- Bluetooth לכיסוי אלחוטי של מבנים, כגון: בנייני משרדים, שדות תעופה ומרכזי קניות גם במקומות בהם הכיסוי הסלולארי אינו קיים.
______________________________
רמדור
טל: 03-7667777 פקס: 03-7667770
לפרטים: ארז שטיך
כתובת אינטרנט: www.ramdor.co.il
ATVIEW הכריזה על גרסה 7 של @VIEWnet
גרסה 7 של@VIEWnet , פלטפורמת ASP לניהול פרוייקטים גם דרך הטלפון הנייד. בין החידושים בגרסה העדכנית: יכולות WAP ו- SMS, המאפשרות למנהלי פרויקטים לעקוב אחר פרויקטים ולפקח עליהם דרך הטלפון הנייד. רמי רונן, מנכ"ל ונשיא ATVIEW: "המשתמש נהנה עתה משולחן עבודה אחד, המציע את כל הכלים הדרושים לו ומאפשר רמת שילוב חדשה". @VIEWnet הוא מוצר הדגל של ATVIEW Inc., המספקת פתרון כלל ארגוני מבוסס-אינטרנט לניהול פרויקטים, שיתוף נתונים ותקשורת.

תאריך:  09/04/2001   |   עודכן:  09/04/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
השיחות של שרון; הסוכה של אפל; ממשל בוש בעקבות ברק
מראיינים - אתי לבני ורוביק רוזנטל
בראיון רחב יריעה מציג נשיא בית המשפט העליון (בדימ.) מאיר שמגר את השקפותיו בתחומים הרבים בהם נפגשים המשפט והחברה; הזכויות החברתיות צריכות לדעתו למצוא את מקומן במסגרת חוק יסוד כבוד האדם וחירותו, אך על המחוקק והרשות השופטת לשים לעתים קרובות סייג לטוטליות ולשרירות של השוק החופשי;
ראיון מתוך משפט נוסף - כתב עת לענייני משפט וחברה
עו"ד יובל אלבשן
בית הדין הגבוה לצדק, שקבע הלכות בשורה ארוכה של נושאים ושינה את פניהם, מסרב לנקוט עמדה בתחום הזכויות החברתיות, שיסודות העוול וחוסר השוויון הטמונים בו גלויים לעין;
מאמר מתוך משפט נוסף - כתב עת לענייני משפט וחברה
נטע זיו, עו"ד
אנשים חסרי השכלה ומעמד מתקשים להבין את החוק והופכים קורבנות המערכת המשפטית האמורה להגן עליהם. שישה סיפורים שהיו ממחישים עד כמה קשה לממש את העקרון המובן מאליו של שוויון בפני החוק;
מאמר מתוך משפט נוסף - כתב עת לענייני משפט וחברה
נדב העצני
הביטויים והמעשים של ערבים ישראלים ומנהיגיהם בתקופה האחרונה מחייבים את היועץ המשפטי לממשלה לממש החלטות כנסת וקביעות של בית המשפט העליון, ובמידת הצורך לשלול ממי שאינו עומד בחובת הנאמנות את האזרחות הישראלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il