X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת דיאדה
▪  ▪  ▪

רשת דיאדה מציעה השנה מגוון של חוגים לפעוטות וילדים במרכזי הרשת בתל אביב, ביניהם בישול לגילאי 5-3, קרקס לגילאי 6.5-3.5, טבע עם חיות לגילאי 4-3, קונצרטף לגילאי 4-2 וחוגים רבים נוספים.
מבשלים ביחד
בישול הוא כלי מצוין לפיתוח יצירתיות ודמיון. בחוג מבשלים ביחד עובדים הילדים באופן עצמאי על-פי הנחה והדגמה של המדריך. בכל מפגש מבשלים מאכל שונה, וכך נחשפים הילדים לטעמים שונים ולטכניקות מגוונות בבישול ובאפייה. בזמן ההמתנה למאכל המוכן נהנים הילדים מפיסול במרציפן, סיפורים הקשורים לאוכל, ניסויים מדעיים במטבח ועוד.
החוג משפר קואורדינציה ומיומנויות מוטוריות, תורם לתחושת העצמאות והסיפוק מיצירת אוכל, מקנה ידה בתחום התזונה ומאפשר לילדים ליהנות מיצירה משותפת ביחד עם ילדים אחרים.
מתאים לגילאי 5-3. מתקיים בדיאדה בנמל תל אביב. מחיר: 220 שקלים בחודש. המחיר כולל חומרים שנדרשים לחוג.
מדע ויצירה
חוג מדע ויצירה חושף את הילדים לעולם המדע ולתופעות במדע, טכנולוגיה והנדסה. החוג מעודד יצירתיות ועצמאות בפתרון בעיות, תורם לרכישת מיומנויות חשיבה ומפעיל מיומנויות מוטוריות. הילדים עורכים ניסויים מדעיים ותוך כדי כך נחשפים לחוקי מדע וטכנולוגיה פשוטים.
מתאים לגילאי 8-5, לפי חלוקה לקבוצות גיל. מתקיים בדיאדה בנמל תל אביב. מחיר: 190 שקלים בחודש.
קרקס
חוג קרקס משלב בין פיתוח משמעת עצמית ושליטה לשחרור ויצירתיות. הילדים נחשפים למיומנויות בסיסיות באקרובטיקה, לומדים ללכת על קביים גבוהים, ג'אגלינג ועוד ועוד. הילדים גם לומדים להופיע על במה, לבנות דמות עם התחלה אמצע וסוף, להיאזר במסיכות, פנטומימה ועוד. החוג מחזק את הביטחון העצמי, את יכולת ההקשה, הלמידה, ההתמודדות עם אתגרים פיזיים ומנטליים ומפתח את העבודה בשיתוף עם קבוצה.
מתאים לגילאי 6.5-3.5, לפי חלוקה לקבוצות גיל. מתקיים בדיאדה בנמל תל אביב. מחיר: 190 שקלים לחודש. האביזרים שנדרשים לחוג כלולים בסכום זה.
משחקים באנגלית
ככל שהילד נחשף בגיל צעיר יותר לשפה חדשה, כך הוא לומד הוא בקלות רבה יותר. חוג משחקים באנגלית הוא חוג שנתי ללימוד אנגלית בעזרת משחקים, שירים וסיפורים מוכרים ואהובים הלקוחים מעולמם של הילדים. החוג חושף את המשתתפים לשפה זרה בדרך חווייתית, מקנה מיומנויות דיבור בסיסיות באנגלית ומעשיר את אוצר המילים הראשונות באנגלית.
מתאים לגילאי 6-4, לפי חלוקה לקבוצות גיל. מתקיים במרכז דיאדה שבבית חנה בתל אביב. מחיר: 190 שקלים לחודש.
קונצרטף
קונצרטף הוא חוג מוזיקה שנתי המותאם במיוחד לגילאי 4-2. החוג משלב שירים ומשחקים בצלילים. הקטנטנים גם מתנסים במקצבים מורכבים על-ידי חיקוי שלהם ותיפוף עדין על גופם, נעים לצלילי מוזיקה, רוקדים ומשחקים. החוג מהווה חוויה מוסיקלית משותפת להורה ולילד. הוא תורם לפיתוח יכולת ההקשבה, מעודד חשיבה יצירתית ומפתח את היכולות המוטוריות ואת הקואורדינציה.
מתאים לגילאי 4-2. מתקיים במרכז דיאדה שבבית חנה בתל אביב. מחיר: 190 שקלים לחודש.
תנועה בכיף
חוג שנתי המציע פעילות חווייתית להורים וילדיהם. כולל תנועה חופשית ומאתגרת במתקני ג'ימבורי, תנועה במעגל קבוצתי בליווי שירים, היכרות עם אביזרים שאיתם ניתן להפיק תנועה וצליל, ופיתוח התמצאות במרחב בתנועה משותפת של ההורה והילד. החוג תורם להעמקת הקשר בין ההורה לילד, מחזק את היכולות המוטוריות של הילד ותורם להרחבת טווח התנועה של הילד ומעצים את ביטחונו העצמי.
מתאים לגילאי 4-1.5, לפי חלוקה לקבוצות גיל. מתקיים במרכז דיאדה שבבית חנה בתל אביב. מחיר: 190 שקלים לחודש.
טבע בדיאדה
חוג הטבע השנתי מאפשר היכרות מעמיקה עם בעלי חיים והקשר המיוחד שלהם עם בני האדם. הפעילות מחשלב שירים, משחקים וסיפורים שקשורים לבעלי חיים. האורחים הקבועים בחוג הם תוכי, שרקן, צב, כלב, אוגרים ועוד ועוד. הילדים לומדים להכיר מקרוב כל אחד מבעלי החיים, ונחשפים לאופיו של כל בעל חיים, במה הוא אוהב לשחק, מה משמעות הקולות שהוא מפיק ועוד. החוג תורם לפיתוח עולמם הרגשי של הילדים ומעצים את סקרנותם ואהבתם לטבע ולבעלי חיים.
מתאים לגילאי 4-3. מתקיים במרכז דיאדה שבבית חנה בתל אביב. מחיר: 190 שקלים לחודש.
חוג יוגה לילדים ולהורים
חוג יוגה ותנועה להורים וילדים מציע התנסות חווייתית בעולם התנועה. הפעילות מתבצעת בזוגות של הורה וילד, שמבצעים במשותף תרגילי יוגה. האנרגיה הנעימה שמועברת בין הילד להורה ולהיפך במהלך השיעור תורמת ליצירת שיתוף, מגע ותמיכה בילד. החוג מעודד קשר רגשי בין הילד להורה ויחסי אמון וקירבה.
מתאים לגילאי 3-2 בליווי הורים. מתקיים במרכז דיאדה בנמל תל אביב. מחיר: 190 שקלים לחודש.
בנוסף לכל החוגים שצויינו, מוצעים עוד מגוון חוגים ברשת מרכזי דיאדה, ביניהם חוג טרום קפוארה, חוג משחקים בתנועה, חוג סיפור מוסיקלי וחוג תנועה יצירתית. לפרטים נוספים ולהרשמה: 1-700-700-815, www.dyada.co.il.
דיאדה הינה רשת ארצית ייחודית של מרכזי הדרכה ובילוי לילדים, הורים והורים שבדרך שנוסדה מתוך גישה אידיאולוגית לקדם את חופש הבחירה של ההורים, דיאדה מציעה מגוון של פתרונות, שירותים ופעילויות המבוססים כולם על מקצועיות והבנה מעמיקה של הרצונות, הצרכים והקשיים עימם עשויים להתמודד ההורים ומציעה מגוון פעילויות המאפשרות לחזק את הקשר המשפחתי, כגון: קורסים, סדנאות, מפגשים והרצאות בתחמי הריון ולידה, הורות, זוגיות ויחסים ומגוון פעילויות לתינוקות פעוטות וילדים, בהנחיית אנשי מקצוע מהטובים בארץ. בדיאדה ניתן למצוא עוד, חנות מוצרים מיוחדים ומתנות, קליניקה לייעוץ וטיפול אישי ועוד.

תאריך:  12/10/2009   |   עודכן:  12/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il