X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ הילדים
▪  ▪  ▪

טקס נבחרי הילדים 2009 - 11.11.09 בשעה 18:00. שידור חי! של טקס נבחרי הילדים - האירוע השנתי הגדול של הילדים והמקום היחידי בו הם המחליטים ונותני הטון לנבחרים שלהם. כל הכוכבים! כל הדרמות! וכל הבחירות בטקס נוצץ במיוחד. קטגוריה מיוחדת לבחירת שיר ה-20 של ערוץ הילדים - השיר האהוב של כל הזמנים. כל המועמדים, כל הפרטים וההצבעות בפורטן KIDSTV
www.kidstv.co.il.
אי-שרדות עונה חדשה - החל מ-5.11 א'-ה' בשעה 18:25. עונה חדשה לתוכנית האנימציה המציגה פארודיה חיננית על תוכניות הריאלטי "הישרדות". חבורת המתמודדים על כל גווניה חוזרים למחנה כדי להתמודד הפעם על פרס של מיליון דולר. החבורה הססגונית מוצאת עצמה באולפן רעוע שבו הם צריכים לבלות את ששת השבועות הבאים ולהתחרות בינהם תוך כדי משימות שונות מעולם הקולנוע והסרטים.
יו גי הו המימד החמישי - החל מ-11.11 א'-ה' בשעה 16:20. יו גי הו חוזר. עם עונה חדשה באנימציה חדשה. במרכז הסדרה על בחור בשם יוסיי פודו, שקלף "דרקון אבק הכוכבים" נגנב ממנו על-ידי ג'ק אטלס, אלוף גביע פורטון. לאחר מכן, יוסיי מחזיר את הקלף, ופוגש חברים רבים.
ליגת סופר רשע - החל מ-11.11 א'-ה' בשעה 16:45. כמו ליגת סופר הגיבורים, ישנה גם ליגת רשע-חמושים בגישה חדשה לרוע, ארבעה סופר-נבלים מתרכזים בדבר אחד בלבד - שליטה טוטאלית של השכונה. הליגה מונהגת על-ידי וולטר הגדול, שתוכניותיו הגדולות בדרך כלל ילדותיות ומוגזמות, ונותנות משמעות חדשה למושג - ציפיות נמוכות. ויש גם את ד"ר פרוג הממציא, שהגאונות המרושעת שלו מתגמדת רק לאור מזלו הרע. הכוח של החבורה הוא רד, שמעדיף להשקיע את כוחו בגינון, חיות חמודות וארמונות מתנפחים. וכמובן שאי-אפשר לשכוח את דומגדון, כלב-אבדון עובר מימדים שלוקח את המושג 'כלב רע' לגבהים חדשים.
גווין - החל מ-16.11 א'-ה' בשעה 15:25. סדרת פנטזיה הרפתקאות חדשה. הדוכס המרושע כיווץ את הנסיגה גוונדלין והשתלט על כס המלכות. עכשיו הנסיכה וחבריה כולל האביר ויליאהם בהיר העיניים יוצאים למסע למצוא את הגביש של גוויין, שיכול להשיב אותה לגודלה המקורי. בדרך מצפות לחבורה המון הרפתקאות.
פרנקי סנואו - החל מ-23.11 א'-ה' בשעה 21:10. אנימציה - פרנקי הוא חובב ספורט אקסטרים - תחביב שמביא את פרנקי וחבריו הטובים להמון מקומות מגניבים במיוחד, בהם הוא גם מצליח להרשים את הבנות (ולעיתים לא..) ולמצבים מעניינים. החל מאי בודד שבו הוא נתקע אחרי סיור בספינה, או עבודה עם מיליארדר. בעיקר פרנקי מנסה ליהנות מהחיים ולנצל את ענפי הספורט האתגרי.

תאריך:  19/10/2009   |   עודכן:  19/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il