חברת גולברי, יוצאת במהלך חודש אוקטובר, בקמפיין פרסום נרחב על-גבי שלטי חוצות, במסגרת השקת קולקציית סתיו חורף 2009/10. כחלק מהקמפיין, תפרסם הרשת במיקום האסטרטגי בנתיבי איילון, על-גבי הקיר של אדרי מדיה גרופ, המשתרע על שטח של 300 מ"ר.
השילוט יוצב למשך תקופה של חודש ימים בהשקעה הנאמדת ב-200,000 שקלים, כמו-גם, יוצבו שלטי חוצות רבים ברחבי הארץ.
אזור השילוט האסטרטגי והנחשק, נאסר למטרות פרסום למשך תקופה של שנתיים עד לפני חודש שאושר באמצעות חוק הדרכים, כאשר רשת האופנה גולברי תהווה את חברת האופנה הראשונה שתפרסם על-גבי שלט חוצות זה.
הפרסום על-גבי שלטי החוצות מיועד להחדרת קולקציית סתיו-חורף 2010, כחלק מהפרסום המסיבי שנוקטת הרשת, ומטרתו להעניק חשיפה מקסימלית של קולקציית חורף 2009, ל-400,000 הנוסעים שחוצים מדי יום את נתיבי איילון.
לדברי משה גולברי, מנכ"ל גולברי: "פעילות קמפיין שלטי החוצות, נועדה להמשיך לחזק ולמצב את רשת האופנה גולברי כרשת אופנה מובילה, ייחודית ועדכנית. אנו מאמינים כי פרסום זה אשר מוצב במקום מרכזי, יסב באופן משמעותי את תשומת ליבם של הנוסעים לקולקציה, כמו-גם תגדיל את המכירות".
לדבריו: "כחלק מן האסטרטגיה של הרשת לבדל עצמה משאר הרשתות הקיימות בארץ לנשים, העונה נקטנו בפעילויות פרסום מסיביות, כאשר 'יריית הפתיחה' לפעילויות הייתה המופע של אייל גולן בשיתוף תצוגת האופנה הגדולה ביותר שהייתה עד כה בארץ בקיסריה והן עתידות לכלול עוד רצף של פעילויות ייחודיות לרשת, דוגמת קמפיין זה".
רשת האופנה GOLBARY בבעלות האחים גולברי, מונה 42 חנויות ברחבי הארץ, הרשת נמצאת כיום במגמת צמיחה ומתעדת לפתוח עוד שישה סניפים חדשים.