X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יורוליג: 65:66 לרוסים משלשה עם הבאזר. 72:94 ליוונים על אורליאן
▪  ▪  ▪
ספתח מצוין ביורוליג ו-23 נק'. קלייזה (GETTYIMAGES)

מסע המשחקים של מכבי תל אביב בארה"ב גרם לכך שעונת היורוליג נפתחה כבר בשבוע שעבר, במשחק מוקדם של הצהובים שהביסו את לובליאנה. הערב (רביעי) שוחקו עוד מספר משחקים במסגרת המחזור הראשון והפתעות לא נרשמו בו.

אולימפיאקוס, עם הרכש הנוצץ מה-NBA, וון וויפר ולינאס קלייזה, הביסה ללא תנאי את אורליאן הצרפתית 72:94. במשחק נוסף שנערך ביוון, כמעט ונרשמה הפתעה, אבל ויקטור חרייפה קלע שלשה בסמיכות לבאזר ונתן לצסק"א מוסקבה 65:66 על מארוסי.

אולימפיאקוס - אולרליאון 72:94
הרבע הראשון היה מבולבל ומרובה באיבודי כדור, 13 כאלה היו בעשר הדקות הראשונות שהתחלקו כמעט שווה בשווה, 6 לאולימפיקוס ו-7 לאורליאן. מבחינת כדורסל היוונים הראו מספר מהלכים יפים, בעיקר מצדם של לינאס קלייזה וג'וש צ'יילדרס והרבע הסתיים ב-15:18 לאולימפיאקוס. הרבע השני כבר היה הרבה יותר טוב עבור אולימפיקוס. קלייזה השתלט על המשחק (13 נק' עד המחצית) כשגם וויצ'יץ' נכנס לעניינים וביחד עם ניהול משחק נכון הפער רק הלך וגדל. המחצית הסתיימה ב-30:44 לאולימפיאקוס.

המחצית השניה הייתה כבר סוג של גארבג' טיים, כשמהרגע הראשון היה ברור שהשאלה היא כמה ייגמר. וון וויפר נכנס לעניינים ובכלל ההתקפה של היוונים שטפה וביחד עם העובדה שהם איבדו רק 3 כדורים בעשר דקות הביאו את הפער עד ל-20 נקודות. אורילאין צימקה קצת עד סיום הרבע שהסתיים ב-49:66 לאולימפיאקוס.

ברבע האחרון הייתה לינאקיס הזדמנות לתת דקות לכל הסגל, כשגם הלפרין זכה להמון דקות ותרם 5 נקודות. אם יש משהו שעליו יצטרכו היוונים לעבוד הוא כמות איבודי הכדור, 18 כאלה היו להם במשחק, נתון שאי אפשר לעבור עליו לסדר היום. התוצאה? היא נעה בכל דקות הרבע סביב ה-20 נקודות שפה ושם הצרפתים מצליחים לרדת עד 15. המשחק הסתיים ב-72:94 לאולימפיאקוס.

קלייזה סיים כקלע המוביל של היוונים עם 23 נקודות (9 מ-11 ל-2 נק'), ג'וש צ'ילדרס הוסיף 15. ניקולה וויצ'יץ' תרם 10 וכמוהו גם וויפר, ליותם הלפרין היו 5 נקודות ב-14 דקות. באורליאן בלטו אוסטין ניקולאס ורייבון קובליה עם 18 נקודות כ"א.

מארוסי - צסק"א מוסקבה 66:65
מי שחשב שהיוונים, שהגיעו לשלב הבתים דרך המוקדמות, יהיו בשר התותחים של בית ג' (הבית של מכבי ת"א), קיבל הערב הוכחה חותכת שזה לא מדויק. מארוסי מתחה את סגנית אלופת אירופה והפסידה משלשת ניצחון של ויקטור חרייפה שניות לפני הסיום. טראג'אן לנגדון הוביל את קלעי צסק"א עם 18 נקודות, הולדן הוסיף 16 ושישקאוקס תרם 12. במארוסי בלט קימאקוגלו עם 15 נק'.

ציבונה זאגרב - סיינה 85:40
משחק חד צדדי לחלוטין כשתוצאת הסיום שלו אומרת הכל. בסיום המחצית הראשונה זה עוד נראה צמוד והאיטלקים הובילו רק 24:35. בחצי השני (ובמיוחד ברבע ה-3) זאת כבר הייתה שחיטה. ציבנוה קלעה רק 8 נקודות בכל אחד מהרבעים וספגה עוד 50 נקודות (32 ברבע השלישי). קשישטוף לאברינוביץ' סיים כקלע המוביל עם 26 נקודות ב-25 דקות. ציבונה? לא נראה לנו הולם לציין שחקן מסוים בתבוסה כמו זאת שנחלה הקבוצה.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/144275.jpg

פנרבחצ'ה אולקר - ברצלונה 59:82
משחק חד צדדי נוסף התקיים בטורקיה. כבר במחצית עמד יתרון הספרדים על 17, 21:38, מה שלמעשה הפך את שני הרבעים האחרונים לגאבג' טיים אחד ארוך. ריקי רוביו, הכשרון הצעיר ששיגע את כל היבשת בקיץ כשחיפש קבוצה, ניהל מצוין את המשחק של ברצלונה עם 9 אס' (וגם 9 נק') כשמשחק מצוין היה גם לפיט מיקל עם 26 נק' (ב-90 אחוז מהשדה) ב-24 דקות משחק. וויל סולומון, אקס מכבי ת"א והפועל ירושלים, סיים שקלע המוביל של פנרבחצ'ה אולקר עם 16 נקודות.

תוצאות נוספות
ז'אלגיריס - וילרבאן 52:71
אולדנבורג - סופוט 81:87

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/144276.jpg

תאריך:  21/10/2009   |   עודכן:  21/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תשלם 235 מיליון שקל    תקנה שלשה מגרשים לבניית 500 דירות    תשלם בממוצע מחיר שיא של 470 אלף שקל לקרקע לדירה - כמעט פי שלשה מהערכת השמאי    4 חברות אחרות יקנו מגרשים ל-300 דירות
מאיה שני
ראש ממשלת איטליה ברלוסקוני לא באמת אוהב את העבודה שלו,אבל מרגיש שהוא היחיד שמסוגל לעשות את העבודה    על אובמה: פליטת הפה "שזוף" לא הייתה פליטת פה בכלל
רותי אברהם
האם החשודה בהרעבת בנה לא תיאלץ לשהות במעצר בית מחוץ לשכונתה    "אין להפרידה מילדיה ואין לחייבה לשכור דירה"
עופר וולפסון
יחליף בתפקידו את חיים רומנו הפורש    ייכנס לתפקידו ב-1 בינואר    ההחלטה התקבלה בהפתעה יחסית שכן הנושא עלה לסדר יום הדירקטוריון ברגע האחרון
עופר וולפסון
הגיעו לכ-49.4 אלף משרות    מאז מאי נרשמת מגמה חיובית במספר המשרות הפנויות    ענף השירותים העסקיים הוא בעל מספר המשרות הפנויות הגדול ביותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il