אם היו מציעים לכם מוצר חדשני ומתקדם שגם מנקה, גם מזין וגם מגן על הטוסיק של התינוק שלכם - לא הייתם קופצים על המציאה? קבלו את בייבידה, מתקן שטיפה מיוחד לתינוקות.
לרגל השקת סדרת המגבונים החדשה, יוצאת חברת פרשוואנס בקמפיין אינטרנט חדש באמצעות חברת twisted, שמציע להורים את הפתרון האולטימטיבי: בייבידה. מתקן שטיפה מיוחד לתינוקות. כמו הבידה למבוגרים, גם הבייבידה מאפשר להורים לרחוץ את הטוסיק של התינוק בצורה מושלמת. נשמע דמיוני? ובכן...
הבייבידה הוא מוצר עתידני,שיכול להיות החלום הרטוב של כל אמא, אך בפועל לא יכול להתקיים במציאות... פרשוואנס מציעה את הפתרון הקרוב ביותר לבייבידה - סדרת מגבונים חדשנית מבוססת על מרכיבים טבעיים, לניקוי, הזנה והגנה על עור התינוק.
המגבונים החדשים של פרשוואנס מאפשרים להורים בחירה במגבון המתאים ביותר, על-פי הצרכים הייחודיים של התינוק. הרעיון שעומד מאחורי הסדרה הוא שהמגבונים לא רק מנקים אלא גם מזינים ומגנים על עור התינוק.
כל הפרטים באתר
www.freshones.co.il. הפעילות כוללת קמפיין באנרים, פרה-רולים, פעילות ברשתות חברתיות ובזירות השיחה.
סדרת מגבוני פרשוואנס
מיוצרת ברשיון משרד הבריאות, אינה מכילים אלכוהול או חומרים משחררי פורמאלדהיד ומותאמת ל-PH הטבעי של העור. המגבונים, מועשרים במרכיבים טבעיים, המנקים את עור התינוק ביעילות ובמרכיבי לחות, השומרים על בריאות העור.
מוצרי הסדרה:
- פרשוואנס - CARE עם תמציות קמומיל ואלוורה להרגעת העור ולתחושת רעננות.
- פרשוואנס CALM - עם נוסחת צמחי מרפא להרגעת העור ולמניעת תפרחת חיתולים.
- פרשוואנס SILK - מועשר בתחליב שקדים טבעי להזנת העור בלחות קטיפתית.
ניתן להשיג ברשתות המזון, ברשתות הפארם, חנויות התינוקות ובחנויות המובחרות.
קרדיטים: טוויסטד; מנכ"לים: קרן פרידמן ואלון מוליאן; סמנכ"ל קריאייטיב: אייל גן-מור; קופי: ארנון רותם; תקציבאית: יערה גילת; קונספט: 23; הפקה: ננוק.