לגיל חמישים מגיעים בעת שהקריירה בתנופה, עם נכסים פיננסיים שנצברו במשך השנים, עם צרכים אחרים וגם עם דאגות חדשות. בגיל 50 משתנים צרכי המשפחה והבית, ועל סדר היום עולות תוכניות ומחשבות הנוגעות למועד הפרישה. זמן לשינויים ולקבלת החלטות משמעותיות.
התמורות בעולם הביטוח והחיסכון הפנסיוני לצד המודעות הגוברת של הלקוחות לקבלת מידע גם בנושאים הסבוכים ביותר - בזמן אמת, חייבו חשיבה מחודשת על השימוש בפלטפורמות האינטרנטיות בעולם הביטוח והחיסכון ארוך הטווח.
לאור תובנות אלו, מגדל הקימה את המיני אתר החדש
www.migdal.co.il/50, שבו מרוכזת אינפורמציה חיונית ומגוונת המפרטת את כל מה שבני ה-50+ צריכים לדעת כדי להבטיח לעצמם חיי רווחה, ככל האפשר, גם לאחר היציאה ממעגל העבודה. בלחיצת כפתור הגולש נחשף למידע עדכני, לטיפים במגוון רחב של נושאים, הצעות, כתבות בתחומים השונים כגון: בריאות ואורח חיים, תזונה נכונה, מידע לבית ולמשפחה ועוד.
משה תמיר, המשנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי, האחראי על פעילות האינטרנט בקבוצה, מציין: "בעזרת מצגות אינטראקטיביות, סימולטורים ומחוללים מתקדמים יצרנו חווית גלישה מועילה, יעילה וידידותית למשתמש. חשוב היה לנו לתת למבוטחי מגדל את מלוא המידע האמין על אפשרויות ההשקעה והמימון המותאמות לפרופיל הלקוח המבוגר - בין אם הוא עדיין עובד ובין אם פרש כבר לגמלאות. הגולשים באתר יכולים להגדיר לעצמם בצורה מושכלת כמה כסף הם צריכים להפריש על-מנת ליהנות מקצבאות בסכומים הדרושים למחייתם, כיצד לגבש את התקציב המשפחתי בימים שלאחר הפרישה, איך לשלוט בהוצאות ואף להתכונן לבלתי צפוי".
תמיר מציין, כי "באתר ניתן למצוא גם תשובות לשאלות נפוצות, מילון מונחים שימושי מעולם הביטוח, אפשרות ליצירת קשר, מידע לשמירה על אורח חיים בריא ועוד - והכל, תוך הטמעה של הפיתוחים הטכנולוגיים העדכניים ביותר על-מנת להבטיח גלישה אמינה ונוחה, תוך שימוש בקול, תמונה ותוכן".