X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הוט
▪  ▪  ▪

הוט מציינת את יום הזיכרון ליצחק רבין שחל השנה ב-29 לאוקטובר עם שינויים בלוח השידורים ומספר תוכניות מיוחדות, וקטגוריה מיוחדת ב-HOT V.O.D.
ערוץ HOT3 יערוך שינויים בלוח השידורים ובערב יום הזיכרון, יום רביעי, ה-28 באוקטובר, בשעה 22:00 תשודר תוכנית חדשה ומיוחדת "שיחת נפש עם יובל רבין", שבה הפסיכואנליטיקאי פרופסור יורם יובל משוחח עם יובל רבין, בנו של ראש ממשלת ישראל לשעבר. בתוכנית יובל רבין מספר ליורם יובל על הגעגועים לאביו, על המשבר הקשה שפקד אותו לאחר מות אימו ממחלת הסרטן, על המשפחה החדשה שבנה ועל מחשבותיו לגבי כניסה לעולם הפוליטיקה (שידור נוסף למחרת בשעה 17:15).
לאחר מכן ישודרו שני סרטים ישראלים שהופקו בתמיכת הוט: בשעה 22:45 - "שנת אפס" עם קרן מור, מנשה נוי, מוני מושונוב ודני גבע, ובשעה 00:55 "מחילות" של אודי אלוני עם איתי טיראן.
ב-HOT V.O.D יצוין יום הזיכרון ליצחק רבין בקטגוריה מיוחדת שתעלה כבר ב-27.10, לקראת יום הזיכרון. במסגרת הקטגוריה ניתן יהיה לצפות, בין היתר, בתוכנית "שיחת נפש עם יובל רבין" (ללא תשלום) ובמספר סרטי תעודה:
"כל שישי בכיכר" - סרטו של הבמאי שי יונה שבחן מה מניע 30 אנשים ממגזרים שונים להגיע כל יום שישי לכיכר רבין ולקיים שם טקסים לזיכרו של ראש הממשלה המנוח? הסרט חוקר את המשמעות של טקס, קדושה ומהות הזיכרון, דרך הקבוצה המיוחדת הזו.
"רבין - פרס, הכל אישי" - סרטו של אריק הניג שעוסק במערכת היחסים המורכבת בין יצחק רבין ושמעון פרס, לאורך השנים והתפקידים הבכירים שהשניים מילאו. הם היו כאן עוד לפני שהמדינה קמה ודמותם ומעשיהם מלווים את ההיסטוריה שלנו, בזוגיות מפותלת, כמעט חמישים שנה. מה הייתה השפעתם על חיינו, על דמותנו, וכמה מכל זה נזקף ליריבות ארוכת השנים ביניהם? רבין כבר לא בינינו, פרס עדיין כאן, ממשיך בדרכו. (ערוץ 8).
"היום שאחרי השלום" - הקולנוען הבריטי ג'רמי גיליי, שיזם בשנת 2001 תנועה למען שלום עולמי, יוצא יחד עם השחקן ג'וד לאו למסע חובק ארצות למימוש יוזמתו - להביא ליום אחד
בשנה ללא מלחמות ברחבי העולם.
מספר תוכניות מערוץ ההיסטוריה העוסקות בהתנקשויות פוליטיות, ביניהן התוכנית - "יצחק רבין - מזוית אישית" - תוכנית מיוחדת לזכר ראש הממשלה המנוח יצחק רבין, הבוחנת את תחנות חייו השונות של רבין ז"ל, וכוללת ראיונות עם עשר דמויות בולטות שליוו את רבין לאורך תקופות שונות בחייו. כמו-כן ישודרו תוכניות נוספות העוסקות בהתנקשות בנשיא קנדי, באנואר סאדאת, מרטין לותר קינג ומהטמה גנדי.

תאריך:  26/10/2009   |   עודכן:  26/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il