חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא במהלך חודש נובמבר בקמפיין פרסום רחב, לרגל השקת קולקציית המעילים לחורף 2009/10.
קמפיין המעילים עוצב ברוח מגזין אופנה אורבני וחורפי ומובילים אותו הפרזנטורים שרי גבעתי ושי כהנא.
היקף תקציב הקמפיין נאמד ב-700,000 שקלים ונערך באמצעות משרד הפרסום אברהם. הקמפיין יכלול, פרסום נרחב בעיתונות ארצית ומגזינים מובילים, פעילויות קידום מכירות, פרסום בקניונים ובשלטי חוצות.
לדברי אריה שיבר, מנהל השיווק של רנואר: "רנואר מעודכנת בכל ההשפעות והטרנדים החדשים בעולם ודואגת לשמור על מעמדה כאוטוריטה בענף האופנה בארץ ומכאן המסר Renuar - The Fashion Way. כחלק מתפקידה כמובילה ומורת דרך בעולם הטרנדים, דואגת רנואר לפתח דיאלוג מתמשך עם הצרכן בהזדמנויות מפגש שונות ובמוקדים שונים במהלך העונה כולה".
רנואר הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ'. החברה מפעילה את רשת האופנה רנואר נשים 41 ורשת רנואר גברים המונה 48 סניפים.