X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טאואר סמיקונדקטור בע"מ
▪  ▪  ▪

טאואר וג'אז סמיקונדקטור הודיעו היום על הישגים משמעותיים שהתרחשו בשנה שמאז המיזוג ועל מיתוג מחדש של החברה המאוחדת כ"טאואר-ג'אז" (TowerJazz) תחת הכותרת "חברה אחת - חזקה כפליים". ההישגים והתוכניות האסטרטגיות העתידיות של החברה יוצגו השבוע בכינוס הלקוחות והטכנולוגיה השנתי של החברה שיתקיים במתקן הייצור בניופורט ביץ' קליפורניה, ב-5 בנובמבר, 2009 שם גם יושקו באופן רשמי המותג ואתר האינטרנט החדשים של החברה.
בנוסף, מדווחות החברות על רבעון שיא בתולדות טאואר: המכירות ברבעון השלישי של 2009 הינן בשליש העליון של טווח התחזיות, 79.6 מיליון דולר, המהווים עליה של 31% לעומת רבעון קודם ו-36% לעומת אשתקד. בכך מוכיחה שוב טאואר את הייחודיות שלה אל מול מתחרותיה, כפי שבא לידי ביטוי בכך שהיא החברה היחידה בענף שרשמה עלייה במכירות לעומת אשתקד. עם פרסום נתוני המכירות של הרבעון השני של 2009 ביום 12 באוגוסט 2009 בסך 60.6 מיליון דולר, החברה סיפקה טווח תחזית מכירות לרבעון השלישי שנקודת האמצע שלו הייתה 75 מיליון דולר, תחזית שהועלתה ביום 2 בספטמבר 2009 ל-78.5 מיליון דולר. התוצאות הכספיות המלאות של החברה לרבעון השלישי תפורסמנה ביום שני, 9 בנובמבר 2009, וביום זה תספק החברה תחזית מכירות לרבעון הרביעי, שתהיה גבוהה מהתחזית שסופקה לרבעון השלישי, ותשקף רבעון שיא נוסף לחברה.
המותג החדש אותו משיקה החברה כולל שם חברה חדש - טאואר-ג'אז (TowerJazz), לוגו וגרפיקה חדשים וכן אתר אינטרנט מאוחד בכתובת www.towerjazz.com. המיתוג החדש מיועד לתמוך במסר של חברה חזקה ומאוחדת עבור העובדים, השותפים, הלקוחות, המשקיעים והספקים של החברה כמו-גם יתר המשתתפים בשוק בו היא פועלת.
בשנה האחרונה, מיצבה עצמה טאואר-ג'אז כמובילה עולמית בתחום ייצור השבבים בטכנולוגיות ייחודיות, תוך שהיא מנצלת הזדמנויות משמעותיות בשווקים בעלי שיעורי צמיחה ורווחיות גבוהים, ועם בסיס פיננסי חזק יותר.
מאז הושלם המיזוג, הודיעה החברה על הסכמים עם 20 לקוחות חדשים ביניהם הסכם הצפוי לייצר את המכירות הגבוהות ביותר בתולדות החברה - שיתוף-פעולה עם חברת אינטרסיל לפיתוח משותף וייצור של פלטפורמת Power Management מתקדמת. הישגים אלה הינם בזכות ההיצע הטכנולוגי המשולב של החברה המאוחדת המספק את טווח הטכנולוגיות הרחב ביותר בתעשיית הסמיקונדקטור יחד עם המומחיות ויכולות התכנון המוכחות שאין שני להן בתעשיה.
כמו-כן, הודות לטכנולוגיות המשלימות של החברות והחפיפה המינימלית בין לקוחותיהן, הכפילה טאואר-ג'אז את בסיס הלקוחות שהפך למגוון יותר. ההזדמנויות להצלבת מכירות בין לקוחות החברות כבר הניבו 10 פרויקטים, ומספר רב של פרויקטים חדשים נמצאים בשלבי תכנון עם פוטנציאל מכירות של מעל 100 מיליון דולר.
במהלך השנה האחרונה הצליחה טאואר-ג'אז לקצץ מעל 80 מיליון דולר בעלויות ואפשרה תהליך ייצור יעיל יותר עם פתרונות בעלי ערך מוסף ללקוחותיה. כושר הייצור של החברה גדל ביותר מ-50% ועומד על 750 אלף פרוסות בשנה עם שלושה מתקני ייצור בבעלות מלאה של החברה - בישראל ובארה"ב ועם 10% בעלות על מתקן ייצור בסין. הישגי טאואר-ג'אז בשנה האחרונה כמו-גם התוכניות האסטרטגיות ארוכות-הטווח והתחזיות להמשך הצמיחה, זכו להערכתם ואמונם של משקיעי וול סטריט, כפי שניתן לראות בהשקעות בהון עצמי בתנאים מצוינים לחברה.
"אנו גאים בתוצאות שהשגנו במהלך השנה הראשונה כחברה ממוזגת. התרשמתי מאוד מהיכולות של העובדים המסורים בשני אתרי הייצור של החברה תוך שהם משיגים תוצאות מרשימות, במהלך תקופה קשה ביותר בתחום ייצור השבבים עם אתגרים כלכליים קשים שניצבו בפנינו. אנחנו נמצאים כעת בעמדה מעולה להיות החברה המובילה בעולם בייצור שבבים בטכנולוגיות ייחודיות", אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז. "כחברה בעלת אחוזי הצמיחה הגבוהים ביותר בשנים האחרונות בתחום ייצור השבבים, אנו ערוכים כעת לשמירה על המשך צמיחה ואני מרגיש כי בתקופה זו חשוב מאד להציג את המיתוג החדש שלנו. חוזקה של החברה המאוחדת, תחת המותג החדש 'טאואר-ג'אז', כבר זכה להכרה על-ידי לקוחותינו, בעלי המניות שלנו והספקים. אנו נרגשים מאוד לקראת הפרק הבא של הצמיחה העסקית שלנו, ומזמין את כולכם להשתתף בשיחת הוועידה שלנו עם WALL STREET ביום שני, 9 בנובמבר 2009, בשעה 17:00, שבה ניתן ופירוט של מצבנו העסקי והפיננסי ותחזית מכירות לרבעון הרביעי של 2009".
אודות טאואר סמיקונדקטור בע"מ
טאואר סמיקונדקטור בע"מ הינה יצרן עצמאי של מעגלים משולבים (IC), אשר נוסדה ב-1993. החברה מייצרת מעגלים משולבים (IC) בגיאומטריות 1.0 עד 0.13 מיקרון ומספקת שירותי ייצור משלימים ותמיכה בתכנון. בנוסף לטכנולוגיות ייצור דיגיטליות ©ב-CMOS מציעה טאואר פתרונות מתקדמים לייצור שבבים מעורבי אותות, מוצרי תקשורת ניהול ספקים וחיישני CMOS לצילום דיגיטלי. בנוסף, לחברה גישה לטווח פתרונות רחב ומגוון רב של מוצרים ותהליכי ייצור אותם מציעה חברת ג'אז סמיקונדקטור (חברה מובילה במתן שירותי ייצור של מוליכים למחצה בטכנולוגיות ייחודיות), הנמצאת בבעלות מלאה של טאואר. לטאואר שני מתקני ייצור המבטיחים הענקת שירות ברמה עולמית ללקוחותיה: Fab 1 מייצר בטכנולוגיות מ-1.0 עד 0.35 מיקרון ו-Fab 2 מייצר בטכנולוגיות 0.18, 0.16 ו-0.13 מיקרון. כמו-כן, לחברה גישה למתקן הייצור של חברת ג'אז סמיקונדקטור הממוקם בארצות-הברית וכן יכולת ייצור בסין כחלק משותפות ג'אז עם חברות ASMC ו-HHNEC. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה www.TowerSemi.com.

תאריך:  04/11/2009   |   עודכן:  04/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il