חברת זיתא - בית בד גלילי, בית הבד המוביל והמתקדם בישראל לייצור שמן זית, מקבוצת ויסוצקי, מחזקת את יתרונותיה בקטגורית שמני הזית האיכותיים, ועולה הערב (יום ד' 4.11) בקמפיין טלוויזיוני חדש, בהשקעה של כמיליון שקלים.
הקמפיין, מבית מדרשו של משרד הפרסום ראובני פרידן, חוגג את המסיק על-ידי מגוון הטעמים והשמנים של זיתא, אשר בצורה הומוריסטית, כמקהלה המזמרת, מפקקי המזיגה שלהם, פטנט עולמי ייחודי של זיתא, פורץ שיר גלילי-ארצישראלי ממכר, בשם "זיתא זה טעים".
הקמפיין בוחר להדגיש את החיבור של זיתא לעולם החוויתי והשמח של האוכל והטעמים שהוא חלק מתרבות האוכל הישראלית. כל זאת תוך הצגת חווית הטעם הייחודית, של מוצרי החברה, המושגת על-ידי המומחיות והמקצועיות של בית הבד בכל הנוגע לשמן זית איכותי ובריא. מכאן גם סיסמת הקמפיין: "למומחיות יש טעם מצוין". את קמפיין האנימציה, יוביל בקולו השחקן דני שטג.
לדברי לאה מלכא אננברג, מנהלת שיווק זיתא: "כבית הבד המוביל בישראל, אנו מחויבים לערכים של מצוינות ומקצועיות, ומכאן גם להיות המומחים הגדולים ביותר בשמן זית בישראל. הקמפיין מדגיש מצד אחד את החגיגה השמחה שיוצר המפגש המרתק בין הטעמים, שמן הזית ותרבות האוכל הישראלית ומאידך את הקשר שבין המומחיות של בית הבד לאיכות השמן והטעם הנפלא שלו".