רשת האופטיקה עיניים שמה לעצמה מטרה להיות אוטוריטה מובילה בתחום האופטיקה בישראל, אשר בא לידי ביטוי בהצבת האופטומטריסטים הטובים והמקצועיים ביותר, הפועלים גם במרכזים הרפואיים של עיניים, בדיקות מקצועיות המלוות בעת הצורך בהתייעצות עם רופאי עיניים בכירים ברשת, עיצוב החנויות כטרנדיות ומעודכנות, חלונות ראווה מושקעים, שינוי צבעים וקולקציית משקפיים ואבזור משלים של המותגים המובילים.
חנויות הקונספט של רשת האופטיקה עיניים נאמדות כיום בממוצע על שטח בין 60 מ"ר עד 110 מ"ר, בתום מחקרים כמותיים ואיכותיים מקיפים שנערכו למשך שנה, סיורים בחנויות ומרכזי קניות מובילים בעולם, רשת האופטיקה עיניים, יצאה במהלך אסטרטגי במסגרתו בחנה החברה את נושא החלל הקמעונאי, נראות החנות, צוות מקצועי ותצוגת המוצרים, התוצאה היא חנויות קונספט חדשות.
הדגש בקונספט החדש הוא על חוויית קנייה כוללת ומשמעותית שעונה על צרכי הלקוחות ומחזקת את המותג כאופנתי, איכותי ובעל אחריות רפואית.
השינויים באו לידי ביטוי בשינוי הצבעים בחנויות הרשת מצבע כתום לצבע תכלת המעניק קונוטציה רפואית התואמת לתפיסה ההוליסטית אשר מגיעה מהמרכזים הרפואיים, עיצוב קירות ומעמדי החנויות באמצעות טיפים בריאותיים על-ידי אופטומטריסטים של הרשת ומביני אופנה, חלל חנות מרווח, כמו-כן הושם דגש על השירות מקצועי ונגיש והצבת מיטב האופטומטריסטים המובילים בארץ.
הקונספט החדש שעוצב על-ידי האדריכל גבי חייט, משרד הפרסום thinkdesign - גדי אדר ו-madein מרדכי גולדפארב המתמחים בעיצוב ומיתוג נקודות מכירה, משלב עיצוב נקי ועדכני אך יחד עם זאת משרה תחושת ביתיות וחמימות. החנות מעוצבת כחלל גדול ומרווח, אשר שם דגש על הפרטים בחנות וחלוקתם לפי נושאים כמו: משקפי ראייה, משקפי שמש, עדשות, אבזור משלים למשקפיים ועדשות.
לדברי איציק לוי, סמנכ"ל קבוצת עיניים ומנהל רשת האופטיקה: "פתיחת החנויות בקונספט החדש מחזקת את ערכי המותג וממצבת את רשת האופטיקה עיניים כחדשני, מעודכן, איכותי ואופנתי שכן, על-אף שקיים דגש בפן הרפואי, האופטיקה דואגת למצב עצמה כאוטוריטה מובילה גם בתחום האופנה, אשר בא לידי ביטוי במבחר הפריטים ממיטב המותגים המובילים, צילום קטלוג אופנה עם הפרזנטורית, אתר אינטרנט חדש והעיצוב העדכני".
לדבריו, "הקונספט החדש של חנויות האופטיקה עיניים מהווה סממן של עדכנות וחדשנות, ועם זאת משדר גם את האיכות והאחריות הרפואית שכה אופייניים לרשת".