X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תקשורות יחסי ציבור
▪  ▪  ▪

משרד יחסי הציבור של יעל שביט, מוביל את הקמפיין התקשורתי של מאבק חקלאי הערבה, לפתיחת השמיים לעובדים תאילנדים לחקלאות. המאבק המתוקשר נמשך מעל חודש כולל הפגנות על כביש הערבה, חלוקת מנשרים המסבירים את חשיבות הבאת העובדים הזרים ועבודה אינטנסיבית מול כלי התקשורת ובמשרדי הממשלה. לאורך השבועות האחרונים סקרה התקשורת הכתובה והאלקטרונית, הישראלית והזרה, את המאבק על שלל היבטיו.
במשרד תקשורות אומרים, כי הפעילות של צוות המשרד עם ארגונים חקלאיים והמיקום באזור וישוב חקלאי מביא למעורבות גבוהה של אנשי המשרד בקמפיינים והמאבקים החקלאיים מתוך הבנת הכאב הרב והערכה גבוהה לענף החקלאות בישראל. זאת בנוסף לפעילותו בתחומים אחרים כמו תעשיית ההייטק, יין, אתרי תיירות ועוד.
יעל שביט, דוברת מאבק החקלאים בערבה אומרת, כי לא יעלה על הדעת שממשלת ישראל תצא כנגד חקלאים שהינם מלח הארץ, עוסקים בחקלאות המפארת את מדינת ישראל בכל העולם, שאינם מבקשים תמיכה או נדבה אלא אפשרות להבאת ידיים עובדות לחקלאות, לקטיף יבולם הנרקב בשדות, כפי שהובטח להם על-פי הסכם שנחתם בין התאחדות חקלאי ישראל למשרדי האוצר והחקלאות. עוד אומרת שביט, כי בשל אי-הבאת עובדים לחקלאות תהיה קריסה כלכלית של שרשרת עסקים הקשורים לתחום, החל מחברות המייצרות זרעים ודשנים, השקיה, חברות הובלה יבשתית ואווירית, מפעלי אריזה ועוד וגם יעלו מחירי הירקות לצרכנים.
"הערבה הינה אסם התוצרת הטרייה הגדול ביותר של מדינת ישראל. שם הצליחו בעזרת מו"פ (מחקר ופיתוח) מתקדם לגדל ירקות מפוארים לייצוא, באזור מדברי, רחוק ממרכז עירוני ומיעוט מים. מכל העולם מגיעים ללמוד על הצלחת האזור. אנשי הערבה, פאר מדינת ישראל, שירתו ומשרתים בצבא, תורמים לאורך השנה לעמותות לנזקקים ומיישבים את מדינת ישראל על גבול ירדן. לא ברור כיצד מרשה לעצמה מדינת ישראל לפגוע באוכלוסיית החקלאים שייצוא הירקות מאזורם מכניס מיליונים לקופת המדינה, במקום לסייע מיידית בהבאת עובדים תאילנדים בכדי שהחקלאות המפוארת הזו לא תקרוס".
משרדה של יעל שביט פועל זה 15 שנים בצפון הארץ, וייצג במאבקים חקלאיים נוספים כמו: מאבק יצרני החלב במכירת תנובה, מאבק קבוצת 16 הקיבוצים כנגד הבנקים, מאבק השטחים הפתוחים וגניבות חקלאיות על-ידי אמב"ל (ארגון מגלי הבקר לבשר), שטחי הכבול בעמק החולה ועוד.

תאריך:  08/11/2009   |   עודכן:  08/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il