X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המרכז הרפואי אסף הרופא
▪  ▪  ▪

השנים הראשונות בחיי התינוק הן המכריעות בכל הקשור להתפתחות תנועה תקינה ולהתפתחות תבניות התנהגותיות הכוללות תפקוד עצמאי וכישורים חברתיים. תינוקות שהתפתחותם אינה תקינה יפגינו בהמשך חייהם קשיים בקשב וריכוז, קשיים במוטוריקה עדינה וגסה, חוסר סבלנות ללמידה וקשיים בפתרון עצמאי של בעיות.
זיהוי גורמים מעכבים בהתפתחות המוטורית, התערבות מזערית בתקופה המכרעת של שלבי ההתפתחות הראשוניים ומעקב צמוד יוכלו לחסוך מהילדים קשיים עתידיים כאלה.
הכינוס יחשוף שיטות טיפול שונות ויהווה מעין "מדריך נבוכים" להורים בשאלות שונות ובהן מתי יש לטפל בילדים ותינוקות, איך לזהות בעיות בגדילה והתפתחות, האם מומלץ לפנות לאבחון גם כשהילד והתינוק מתפתחים לכאורה באופן תקין? בעידן הצופה אריכות ימים לילדי הדור הנוכחי יש חשיבות אדירה לרפואה מונעת, רפואה התפתחותית המאפשרת חיים ארוכים ואיכותיים.
בכינוס יידונו שיטות שאימצו מחקרים וטיפולים מתקדמים בנושאי תזונה, טיפולי מגע ותנועה מתחומים שונים ותערכנה סדנאות התנסות חוויותיות.
בין השאר ייסקרו מגוון טיפולים בתחום הרפואה המשלימה, כמו:
הרצאה על רפואה סינית והתפתחות ילדים - איך להתמודד עם 'רוח התזזית' והשובבות ולנווט אותם ללמידה ויצירתיות. אחד הכלים שיוצגו ויודגמו הוא שיאצו לילדים וטאי צ'י לילדים שמגיעים מן הרפואה הסינית והיפנית.
טיפול בילדים ותינוקות דרך שיטות חינוך והוראה ייחודיות - תוצג התפיסה האנתרופוסופית לחינוך תוך דגש על גבולות, יצירתיות ופיתוח הדמיון.
תוספי מזון לילדים ותינוקות - קיים בלבול גדול באשר לתוספים שבאמת נדרשים והמינונים שלהם, תזונה כגורם מעצב בהתפתחות וחשיבות המרכיבים השונים החיוניים של הזמן.
שיטת Child'space - שיטה שפיתחה ד"ר חוה שלהב, מתלמידיו הקרובים של ד"ר משה פלדנקרייז, שעניינה המרכזי הוא מעקב אחר התפתחות הילד מלידה ועד הליכה עצמאית. השיטה מבוססת על גירוי כל המערכות על-ידי טכניקות ותרגילים יחודיים המשלבים מגע, תנועה, שמיעה, ראייה ודיבור, לגירוי התינוק לתנועה ספונטנית, תוך שיתוף ההורים, כדי לאבחן, לעקוב, ולשפר את התפתחות התינוק.
סדנה בנושא הפרעות אכילה - האכילה והבליעה קשורות לא רק במוטוריקה של הפה, אלא ביחסי הגומלין בין המתח השרירי והעושר התנועתי, ארגון הנשימה, שווי המשקל והקואורדינציה. הטיפול עוסק במגע, תנועה וגירוי הפה, והנחיית ההורים לפעילות מקדימה לפני האוכל. הסדנה מחדשת את הקשר בין רעב לבין האכילה ובין השליטה במוטוריקה של הפה, כאכילה ורכישת שפה, לבין התפתחות מוחית.
הרצאה בנושא בעיות שיווי משקל, תזונה ועוד.

תאריך:  09/11/2009   |   עודכן:  09/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il