רשת ניו-פארם תעלה השבוע בקמפיין חדש רחב היקף, במסגרתו תציג את המבצע המרכזי לפתיחת החורף: ה-Party Time, שיימשך 6 ימים בלבד. במסגרת הקמפיין תציע הרשת הנחות ענק בכל המחלקות והקטגוריות בהן היא פועלת: 1+1 מתנה על מאות פריטים ממחלקות הקוסמטיקה, הטואלטיקה, התינוקות והניקיון.
בין הקטגוריות שמוצריהן ישתתפו בקמפיין 1+1: איפור וטיפוח, טיפוח גוף ודאודורנטים, צבעי שיער ולחויות לשיער, שמפו/מרככים, סבונים נוזליים, היגיינת הפה, טיפוח ואביזרי תינוקות, מוצרי ניקיון לבית ועוד.
הקמפיין החדש, שנאמד בעלות כוללת של כ-1.5 מיליון שקלים, יעלה ב-16.11.09 באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, ויכלול: פרסום T.V בערוצים המסחריים 2, 10 ו-9, קמפיין רדיו, עיתונות ארצית ומקומית ופעילויות קידום מכירות בסניפי הרשת. כמו-כן, יערך מסע פרסום נוסף המיועד למגזר הרוסי, הערבי והחרדי.
סמנכ"ל השיווק של ניו-פארם, איתן ששון, צופה גידול משמעותי בשיעור המכירות החודשי לעומת נובמבר אשתקד, וזאת בעקבות אטרקטיביות המבצעים וקמפיין הפרסום הרחב.
לדבריו, שמו של המבצע בהחלט מעיד על החגיגה שתתקיים בסניפים. "נגענו בכל המחלקות שקיימות ברשת ובכולן חתכנו מחירים, החל מחיתולים ומזון תינוקות, דרך מאות מוצרי טואלטיקה וטבע ועד עולם הקוסמטיקה והבישום. לצרכן יינתן מענה בכל קטגוריה והוא ייהנה מחגיגה אמיתית של הנחות", דברי ששון.
רשת ניו-פארם בשליטת קבוצת המשביר לצרכן, מונה כיום 58 סניפים בפריזה ארצית.