X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המרכז הרפואי הלל יפה
▪  ▪  ▪

מחלת הסוכרת, וזו כבר עובדה ידועה, הינה אחת מהמחלות שהן תוצר של החיים בעידן שבו השפע הרב של המזון המעובד והמשומר שאנו צורכים ומיעוט הפעילות הגופנית שולטים ביד רמה. בישראל, לפי הערכות האגודה הישראלית לסוכרת, חיים כיום מעל ל-400 אלף חולי סוכרת. אנשים אלו סובלים ממצב בלתי מאוזן של רמת הגלוקוז (סוכר) בדם שאינו מווסת כהלכה בתאי הגוף ויוצר בעיה בייצור הורמון האינסולין וקליטתו בגוף.
"למזלנו", מסביר פרופ' רפי קרסו, מנהל המחלקה הנוירולוגית, מרפאת הכאב והמרפאה לרפואה משלימה במרכז הרפואי הלל יפה, "הרפואה הקונבנציונלית פיתחה אמצעים טכנולוגיים שונים ויעילים להתמודד עם המחלה. עם זאת, עדיין, למרות מאמצי הטיפול, כ-50% מחולי הסוכרת הנמצאים בטיפול ומעקב אינם מאוזנים ברמת הגלוקוז בדם ולכן גם נמצאים בסיכון גבוה לפתח סיבוכים קשים כגון מחלות כליה, עיוורון, שבץ, מחלות לב מחלות בכלי הדם, בעיות עצביות בגפיים (נוירופטיה), ובמקרים קיצוניים אף להביא למוות. בנוסף, ישנם מחקרים המורים כי גם בקרב חולים הנחשבים "מאוזנים" עלולים להתפתח סיבוכים שונים של המחלה בדרגות קושי שונות".
לאחרונה, החלו במרפאה לרפואה משלימה של המרכז הרפואי הלל יפה להפעיל שירות טיפולי חדש המציע לחולי הסוכרת טיפולים המשלבים את הידע של הרפואה הסינית כתמיכה לטיפול הקונבנציונלי הניתן להם בשגרה. המטרה של טיפול זה היא להקל על תסמיניה השונים של המחלה וכן על ההתכלות המואצת של מערכות הגוף.
"ישנן בעיות אופייניות אשר שכיחות למחלה ולרוב אינן מסכנות חיים", מציין אורי פוביצר, מטפל מוסמך ברפואה סינית אשר עבר התמחות בתחום הטיפול בחולי סוכרת בסין וכיום מפעיל את השירות החדש בהלל יפה. "עם זאת, הן בהחלט משבשות מאוד את איכות החיים. בעת ביצוע הטיפול אנו מנסים לתת מענה ולספק הקלה לתלונות הספציפיות של המטופל. מדובר בבעיות אופייניות כגון עייפות, השמנה, יובש בגרון/בעור, רעב מוגבר, שתן מוגבר, בעיות שינה, טיפול בבעיות גפיים (נוירופטיה) בהקשר של כאבים נימול וחום, סיוע וייעוץ תזונתי, וכמובן ליווי ותמיכה לאורך זמן".
הטיפולים הניתנים במרפאה נסמכים אומנם על תורה סינית בת 2500 שנה, אך בהחלט יש להם הוכחה מחקרית גם בימינו אנו. מחקר שבוצע לאחרונה באנגליה הראה שיפור משמעותי בקרב כמעט 80% מחולי הסוכרת הסובלים מכאבים נוירופטים, בעקבות סיוע בטיפול ברפואה סינית.
הטיפול הניתן משלב בין שיטות שונות של הרפואה המשלימה כגון אקופנטורה (דיקור), צמחי מרפא, טווינה (תרפיית מגע) ועוד. הוא ניתן על-פי צרכי המטופל ובהתאם למצב מחלתו ותלונותיו, וכמובן, נעשה במקביל לטיפול הרפואי הקונבנציונלי הרציף שמקבל המטופל.
היתרון של הטיפול הוא, כאמור, בהקלה על הסימפטומים השונים של המחלה, הסיוע במניעת סיבוכי המחלה ואיזון של מערכות הגוף וכן סיוע בשיפור איכות החיים. יתרון משמעותי נוסף הוא ביצוע הטיפול בסביבה של בית חולים שמאפשר שיתוף פעולה עם מומחי המרכז הרפואי הלל יפה במידת הצורך.
השירות מוצע בתשלום לקהל הרחב. לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם המרפאה לרפואה משלימה בטלפון: 04-6304671.

תאריך:  19/11/2009   |   עודכן:  19/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il