X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרטנר
▪  ▪  ▪

אולימפיאדת המתמטיקה ה-10 של אורנג' יוצאת לדרך וכל המשפחה משתתפת. המקום הראשון בכל אחת משלושת קבוצות הגיל יזכה בפרס כספי של 50 אלף שקלים. המקום השני בכל אחת מהקבוצות הגיל יזכה במסכי טלוויזיה LCD 32'. והמקום השלישי בכל אחת מהקבוצות יזכה בקונסולת המשחק WII.
הגמר הגדול של הפרויקט ישודר בתוכנית show ייחודית בערוץ 9. ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר, ציין כי "כמו בכל שנה בעונת הסתיו, גם השנה יוצאת לדרך האולימפיאדה למתמטיקה של orange. במהלך 10 שנים השתתפו בפרויקט אלפי ילדים, ומאות מתוכם זכו במקומות הראשונים. האולימפיאדה למדעי המתמטיקה של orange כבר הפכה למותג עצמאי שיש לו קשר הדוק לבקיאות, לידע ולמסורת המשפחתית. חוויית השימוש המשפחתית באינטרנט כמו-גם תמיכת ההורים בתלמידים, מסייעים לפרויקט המסורתי שלנו, להפוך לסיפור הצלחה. המשימות מוצגות למתמודדים ב-on line באתר האינטרנט בנגישות מלאה לכל בני המשפחה, דבר המעלה את רמת הפופולריות של הפרויקט".
אולימפיאדת המתמטיקה נערכת בשיתוף פעולה הדוק עם עמותת מפ"ת (שבח מופת) המובילה בניסיונה החינוכי. בוגרי בית הספר מפ"ת בולטים בהישגיהם הלימודיים בתחומי הפיסיקה והמתמטיקה. רבים מהם זכו במקומות הראשונים באולימפיאדות בינלאומיות ואולימפיאדות של אורנג' במהלך השנים.
האולימפיאדה למדעי מתמטיקה של אורנג' - הינה פרויקט חינוכי ישראלי. עשרות אלפי תלמידים משתתפים בפרויקט זה, שנה עשירית ברציפות. התלמידים פותרים בעיות מתמטיות ביחד עם הוריהם וקרובי משפחתם ובעידודם. זו השנה הרביעית שהמבוגרים לא רק יעודדו את הילדים, אלא יוכלו לקחת חלק פעיל באולימפיאדה וביחד עם התלמידים ינסו לזכות במקום הראשון. הגמר הגדול יערך בתוכנית שואו בלתי נשכחת ומיוחדת, שתשודר בערוץ 9.
איך אפשר להשתתף באולימפיאדה?
באולימפיאדה משתתפות שלוש קבוצות גיל - תלמידי יסודי, חטיבה ותיכון. כמו בשנים הקודמות, האולימפיאדה תהיה בנויה מכמה שלבים, בכל אחד מהם נכריז על מספר זוכים. השלב הראשון יתקיים בין התאריכים ה-15 בנובמבר לבין ה-15 בדצמבר, השאלות יפורסמו בעיתונות המקומית ובאתר אורנג'. מועדי השלבים הבאים יפורסמו בהמשך.
ניתן להירשם לתחרות ולהשתתף בה דרך אתר החברה: www.orange.co.il, ברישום חלה חובה לציין את פרטי התלמיד המשתתף ופרטי המבוגר (מעל גיל 18).
לנוחיות המשתתפים, השאלות יוצגו בשפה הרוסית ובשפה עברית. התשובות יתקבלו במערכת כללית, ולאחר בדיקתן תעלה באתר orange רשימת המשפחות שעברו בהצלחה את השלב הראשון. נזכיר לכם, שבפתירת השאלות כל המשפחה יכולה לקחת חלק.
לכבוד חגיגות העשור יחולקו פרסים יקרי ערך: לשלושת הזוכים הראשונים יוענק פרס בסך של 50 אלף שקלים לכל אחד מהם, הזוכים במקום השני בכל אחת מהקבוצות יקבלו מסך טלוויזיה LCD 32' והמקום השלישי בכל אחת מהקבוצות יזכה בקונסולת המשחק WII. השתתפות באולימפיאדת המתמטיקה של אורנג' הינה הזדמנות לפתוח עולם חדש, לבחון את כוחך, לזכות או לקחת חלק באירוע חברתי יוצא דופן, ליצור עתיד חדש.
המידע אודות תאריכים ושלבי התחרות מפורסמים באתר האולימפיאדה באינטרנט בכתובת: olympics.kvada.com. היכנסו, הירשמו ותזכו.

תאריך:  19/11/2009   |   עודכן:  19/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il