X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סיגמא בית השקעות
▪  ▪  ▪
עזרא עטר [צילום: יח"צ]

בית ההשקעות סיגמא, שבשליטת פרופ' דן גלאי ואורי גלאי מצרפת את עזרא עטר כשותף בחברה. כניסתו של עטר הנה חלק ממהלך נרחב להגדלת פעילות החברה. לצד הגידול המרשים בנכסי החברה בשנה האחרונה פועלת סיגמא גם בדרך של רכישות ומיזוגים כמו-גם פיתוח תחומי עיסוק חדשים בשוק ההון. מדובר במהלך אסטרטגי שיביא לצמיחה בניהול התיקים ובקרנות הנאמנות של סיגמא וייתן ללקוחות החברה מגוון שירותים רחב יותר.
עזרא עטר, מאנשי ההשקעות הותיקים, הבכירים והמוערכים בשוק ההון הישראלי, הינו בעל עבר עשיר בתחומי הפעילות של החברה: הוא ניהל בעבר את קרנות הנאמנות של בנק הפועלים, את סולומון בית השקעות, בוטיק השקעות איכותי, שבהנהגתו ותוך זמן קצר הגיע להיקף פעילות של מיליארדי שקלים ושבהמשך היווה את הפלטפורמה עליה הוקם בית ההשקעות פריזמה, מהגדולים בשוק, שבה שימש עטר כמנכ"ל חברת הגמל.
כחלק מתהליך ההתרחבות והגידול של סיגמא, שחל לאחרונה, והצבת בעלי תפקידים מובילים בעמדות המפתח בבית השקעות, אורי גלאי מונה למנכ"ל הקרנות של סיגמא במקביל לתפקידו כמנכ"ל בית ההשקעות, גולן ספיר, מנכ"ל קרנות הנאמנות של פריזמה בעברו, הצטרף לתפקיד משנה למנכ"ל חברת הקרנות, וכעת עזרא עטר יכנס כשותף בחברה ויכהן בתפקיד סגן יו"ר דירקטוריון פעיל. פרופ' דן גלאי, בעל השליטה בחברה, ממשיך בפעילותו השוטפת כיו"ר הדירקטוריון ויו"ר וועדת ההשקעות בסיגמא.
אורי גלאי: "אנו נמצאים בתקופה מאתגרת מאוד המזמנת לנו הזדמנויות רבות לצד סיכונים לא מעטים. השינויים האחרונים בסיגמא וביניהם הצטרפותו של עטר, הם חלק מתהליך שהחל עם רכישת הבעלות בבית ההשקעות בסוף 2008 בידי משפחת גלאי, המשיך עם הבאתו של גולן ספיר ובכוונתנו להמשיך אותו תוך שאנו מתכוונים להגדיל את נתח השוק של סיגמא ולהרחיב את סל המוצרים והשירותים הקיים. עזרא עטר הנו אחד מעמודי התווך של שוק ההון הישראלי, אשר מביא עימו מקצועיות רבה וידע בניהול נכסים וניסיון מוסדי שאין שני לו בשוק הישראלי, אני מאמין שהשילוב שלו בנבחרת הקיימת של סיגמא יחד עם מהלכים נוספים שאנו מתכננים יתרמו להגשמת המטרות שהצבנו לנו".
עזרא עטר: מצאתי בסיגמא פוטנציאל רב המשלב תרכובת של אנשים שהצלחתם בהשקעות מוכחת מזה שנים, שדרה ניהולית איכותית ומקצועית מאוד, ואני שמח על ההזדמנות להצטרף להרכב זה ולפעול יחד איתה בבחינה של השקעות נוספות והרחבת הפעילות הקיימת. אני מתכוון לתרום מניסיוני לפיתוח האסטרטגי בסיגמא ולהוביל מהלכים בפיתוח פעילות החברה תוך שמירה על מעמדה המוביל. יחד עם המקצועיות והמוניטין של פרופ' דן גלאי וצוות הניהול של סיגמא אני משוכנע שנגיע להישגים מרשימים הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך.
בהסכם בין הצדדים טיפלו מטעם סיגמא עוה"ד ליאורה לוטנברג ועודד אופק ממשרד מ. פירון ושות' ומטעם עזרא עטר, עוה"ד גיא טל ממשרד שטיינמיץ, גורמן הרינג ושות'.

תאריך:  22/11/2009   |   עודכן:  22/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il