X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תים מחשבים
▪  ▪  ▪

חברת תים החלה לשווק את תוכנת TEAM QUEST, תוכנה אחידה לכל סוגי הפלטפורמות עבור בדיקת ביצועי מחשב.
חברת תים מחשבים מערכות, ספקית פתרונות תקשורת, מחשוב ואבטחת מידע מהמובילות והמנוסות בישראל, החלה לשווק בלעדית בישראל תוכנה אחידה לכל סוגי הפלטפורמות עבור בדיקות ביצועי מחשב. זאת לאחר חתימה על הסכם הפצה בלעדי עם חברת TEAM QUEST (T.Q) האמריקנית, מפתחת המוצר. חברת T.Q היא בין החברות המובילות בעולם, בתחום פיתוח תוכנות לבקרת ביצועי מחשב, ותכנון תכולה ((CAPACITY PLANNING.
תים מחשבים מפיצה את משפחת מוצרי T.Q , הכוללת מבחר כלי תוכנה שנועדו לתת למנהל מערכת UNIX או NT אפשרות לבקר, לנטר ולתכנן את תכולת המערכות שברשות הארגון. משפחת המוצרים כוללת בין היתר את View TeamQuest - מוצר תוכנה המשמש לבדיקת הביצועים של שרתי המחשב שבארגון, TeamQuest Model - תוכנה המשמשת לתכנון תכולה של המערכת ותכנון עתידי של רכיביה על בסיס ניתוח היסטורי והכנת מודלים שונים לחיזוי עתידי ועוד.
אחד היתרונות הבולטים בתוכנה זו, בא לידי ביטוי באפשרות לעבוד על פלטפורמה אחידה באופן שאינו תלוי בסוג המחשב בו משתמשים. תכונה זו משווקת עם ערכת התקנה אחת בלבד, ובכך מהווה יתרון בולט עבור ארגונים גדולים עם פלטפורמות רבות, היות והפתרון עבור כל הפלטפורמות זהה לחלוטין. כפועל יוצא מכך, ניתן לבצע בקרה של מערכות מחשב שונות מתוך עמדת עבודה אחת בעלת ממשק גרפי, ידידותי ונוח לשימוש.
התוכנה מתאפיינת בקלות הפעלה, נוחות שימוש וקבלת מידע ממגוון משאבי המערכת. המוצר מורכב ממספר מודולים הכוללים: מודול איסוף נתונים והקלטה, מודול ניתוח והצגה, מודול הפצת דוחות WEB, מודול התרעה לעמדות מפעיל ובקרה ומודול לניתוח ותכנון תכולה. כמו כן, התוכנה מאפשרת ניתוח ביצועים בחתכים של ניצול עבודת המעבדים, ניצול הזיכרון, עבודת הדיסקים, פעילות רשת התקשורת ועבודת מאגרי נתונים כמו למשל בסיסי נתונים ( אורקל, SAP ו- SYBASE).
איתן בר-סלע, סמנכ"ל לשירותים טכניים בתים מסר: "תים מחשבים מבצעת כבר היום פרוייקטים מבוססי T.Q בישראל, ומספקת שירותי בקרה, נטור ותכנון תכולת המערכות בארגון, בשיתוף מלא עם יצרנית התוכנה. כך שעצם בחירתה של חברת תים למפיצה בלעדית של מוצרי TEAM QUEST בישראל, מרחיבה את קווי המוצרים והשירותים שלנו, בתחום בקרת ביצועי מחשב ותכנון תכולה. תים תשווק מוצרים אלו בישראל, על מנת לענות על הצורך של ארגונים, המבקשים לעקוב אחר הביצועים של שרתי מחשב, לבקר, לנטר ולתכנן את מערכות המחשב בארגון ביעילות ובעקביות".
בין לקוחות TEAM QUEST נמנות חברות ענק כגון: מרצדס, אייר פרנס, לופטאנזה, אורנג' אנגליה וגופים ביטחוניים גדולים בארצות הברית.
קבוצת תים:
קבוצת תים, מקבוצות המחשוב הגדולות בארץ ונסחרת בבורסת תל-אביב משנת 1983. בקבוצה למעלה מ- 1,400 עובדים והמחזור השנתי שלה עומד על כ - 160 מיליון דולר. חברת תים מחשבים ומערכות, פעילה בכל מגזרי המשק הישראלי ובכל תחומי המחשוב, מתמחה במתן פתרונות מקיפים ללקוחותיה בכללם מערכות Unix (SUN), מערכות אחסון (EMC), שרתי אינטל (Compaq , HP), התמחות בפרוייקטים בסביבת מיקרוסופט, תקשורת (Nortel, Cabletron), אבטחת מידע (צ'ק פוינט, סימנטק, NAI). בנוסף, מתמחה חברת תים במיקור חוץ (Outsourcing), המבוסס על תחומי הפעילות המוזכרים, וכן מתמחה בתחום ניהול פרוייקטים, אינטגרציה ופתוח תוכנה.

תאריך:  29/07/2001   |   עודכן:  29/07/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il