עמותת בית השנטי משיקה בימים אלו קמפיין רדיו ואינטרנט להעלאת המודעות לנושא בני הנוער בסיכון ולגיוס תרומות לבית השנטי. במסגרת הקמפיין, נקרא הציבור לתרום מדי חודש רק 8 שקלים ו-25 אגורות (בסך-הכל 100 שקלים בלבד בשנה) ובכך להבטיח את המשך קיומו של בית השנטי המציל עשרות אלפי בני נוער במצוקה.
בתשדיר הרדיו מככב אליאסף - נער שמצא בבית השנטי בית חם. את הקריינות בתשדיר מגיש טל ברמן, שמשתתף בקמפיין בהתנדבות. התשדיר הופק על-ידי רדיו תל אביב FM102 כשעל הקריאייטיב אחראי משרד הפרסום ראובני פרידן - גם הם נרתמו למען המטרה החשובה בהתנדבות. הקמפיין יימשך כשבועיים וישודר בתחנות הרדיו האיזורי רדיו תל אביב FM102, רדיו ללא הפסקה FM103, רדיו דרום ועוד.
קמפיין האינטרנט, שנעשה בהתנדבות על-ידי Twisted, יעלה במקביל באתרים WALLA, NANA10, MSN, תפוז, MAKO, START, ואחרים.
בית השנטי, שהוקם לפני 25 שנה על-ידי מריומה בן-יוסף ומנוהל כיום על ידה בשיתוף עם מיכאל בן-יוסף, הינו מקום מיוחד ויוצא דופן מסוגו שכל תפקידו לסייע לנוער בסיכון ובסכנת חיים. בית השנטי מעניק בית חם פתוח ואוהב לנערים ולנערות שנפלטו מבתיהם, החל מגיל 14 ועד גיל 21.
קמפיין זה עולה על-רקע פתיחתו של פרויקט הענק "שנטי במדבר"
ב-23.11.09. 'שנטי במדבר' הינו כפר נוער הראשון שנפתח בדרום הארץ עבור נוער בסכנת חיים. הכפר משתרע על פני 540 דונם ועלות הקמתו הייתה 6.5 מיליון דולר.
מירב חורש-ניסים, מנהלת השיווק של בית השנטי: "למרות שבית השנטי מוכר לרבים והציל מעל 20,000 בני נוער, הקיום שלנו עדיין נשען בעיקר על תרומות מזדמנות. 50,000 אנשים שיתרמו רק 8 שקלים ו-25 אגורות לחודש, יבטיחו את המשך קיומו של הבית ואתם עתידם של עשרות אלפי ילדים נוספים".
לתרומות: כוכבית 2886.
קרדיטים: קריאייטיב: ראובני פרידן; הפקה: רדיו תל אביב 102 fm; קריינות: טל ברמן ואליאסף, בית השנטי; קריאטיב אינטרנט: Twisted.