X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פורוורד מכבי לפני ההמראה ללובליאנה. דרוקר: "מחכה לנו פייט רציני"
▪  ▪  ▪
בדרך לעוד וי? בלות'נטל. צפו בו ובאחרים מדברים לפני ההמראה

תקופה שקטה עוברת על מכבי ת"א. בליגה היא עדיין מושלמת, וגם ביורוליג הכל הולך טוב מאוד, פרט למעידה אחת בהפרש מינימלי בויטוריה. בחמישי היא אמורה, לפחות על הנייר, להמשיך במומנטום כשתפגוש את לובליאנה, מולה לא התקשתה בהיכל נוקיה (65:85) המלכוד: הסלובנים כבר לא מזכירים את הנמושה שהיו בסיבוב הקודם, ובמחזור שעבר הפתיעו בביתם את רומא החזקה.

  • הערב בחמישיות (23:35 בספורט 5+): גל מקל מדבר

"לובליאנה זו קבוצה שיש בה הבדלים גדולים בין הבית לחוץ", אמר עוזר המאמן שרון דרוקר. "במגרש שלהם יש להם בטחון והם קולעים באחוזים גבוהים, אבל אנחנו צריכים להתרכז רק בעצמנו".

"זה הולך להיות פייט רציני", הוסיף דרוקר שמאוד רוצה לרשום ניצחון רביעי ברצף ביורוליג. "אחרי הניצחון שלהם על רומא, הם מצהירים בגלוי על הרצון שלהם להיות בטופ 16, אבל גם לנו יש מטרה: להישאר במקום הראשון".

דייויד בלות'נטל, אולי השחקן הבולט של מכבי בתקופה האחרונה, אמר לפני ההמראה: "זה עומד להיות משחק אחר לגמרי ממה שהיה בנוקיה. הכושר שלי? לפעמים אני בזמן הנכון במקום הנכון ומצליח לעשות את הקליעות שלי. אני סבלני העונה ומחכה שהמשחק יבוא אליי".

יניב גרין נשאל על כוכב לובליאנה, סאני בצ'ירוביץ', אותו הוא מכיר היטב. "הוא היה משמעותי מתחילת העונה והבעיה העיקרית שלנו במשחק הראשון", אמר הסנטר. "אני מקווה שנתמודד איתו טוב יותר בחמישי. לובליאנה השתפרה, וזה תמיד מגרש שקשה מאוד לשחק בו".

"אין סיכוי שהמשחק יתפתח כמו בנוקיה", חזר אנדרו וויזנייבסקי על המנטרה. "עניין הריבאונד יהיה שונה הפעם, לא נהיה נחותים כמו מול מארוסי. עבדנו על זה ואני בטוח שזה ייראה אחרת. חשוב לנו להשיג נצחונות חוץ ולשלוט בקצב".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/149326.jpg

תאריך:  01/12/2009   |   עודכן:  01/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בחודש נובמבר עלה מחיר המתכת היקרה ב-13% - התשואה החודשית הטובה ביותר שלה מזה 10 שנים    החששות המתפוגגים באשר לאפשרות חדלות הפירעון של דובאי הביאו את הדולר לשוב ולהיחלש, ואת הזהב להתחזק
ספי קיני
חוקריו של הקצין מהיחידה לאבטחת אישים החליטו להחמיר את סעיפי החשד נגדו    חשוד בבעילה בכוח, במעשה סדום בכוח ובתקיפה הגורמת לחבלה של ממש
ספי קיני
פקחי המנהל האזרחי שהגיעו לאכוף את צווי הקפאת הבנייה באיו"ש נתקלו בעשרות תושבים שניסו לשבש את עבודתם    שר הביטחון הבהיר "נערכים לוודא שהחלטת הממשלה תתקיים ותיאכף באופן מלא"
עופר וולפסון
כך עולה ממחקר שערך בנק ישראל    המחקר מצא כי המענקים וההטבות שניתנו למפעלים במסגרת החוק לא תרמו תרומה מובהקת להגדלת התעסוקה וההשקעה יחסית למפעלים דומים שלא קיבלו סיוע
עופר וולפסון
נגישות והוזלה של מוצרי התיירות הביאו לכך שכמיליון ישראלים יותר יצאו בשנת 2009 את הארץ לחופשה בחו"ל מאשר בשנת 1999    נכבשו על-ידי התייר הישראלי: טורקיה וארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il