X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם eWave
▪  ▪  ▪

רשת הקמעונאות המובילה הרבוע הכחול משיקה בימים אלה את "מגה באינטרנט" (www.mega.co.il), אתרה החדש המאפשר לבצע קניות באופן מקוון. האתר הוקם על-ידי קבוצת התוכנה הישראלית eWave, המתמחה בפיתוח ובאינטגרציה של מערכות מידע. היקפו של הפרויקט נאמד בשני מיליון שקלים.
האתר החדש מחליף את אתר הקניות הוותיק "בלו סנטר", שפותח אף הוא על-ידי eWave. הוא כולל קטלוג חדש עם תמונות של כל המוצרים, עגלת קניות משודרגת ומבצעים מיוחדים המופיעים בעמוד הבית. בנוסף הוא מאפשר להשוות מחירי מוצרים, לשמור רשימת קניות, לבדוק זמינות משלוחים לפי אזורים, לצפות בהיסטוריית הזמנות ולאתר בקלות פריטים שהוזמנו בעבר, ועוד.
לדברי אודליה לבנון, ראש אגף טכנולוגיות מידע ברבוע הכחול, אתר מגה צפוי להפוך לאתר הקניות המוביל בישראל. "באמצעות האתר החדש לקוחותינו יכולים לבצע הזמנות מהבית ללא תלות בשעות פתיחת הסניפים. לקוחות 'מגה באינטרנט' יכולים כעת לראות למעלה מעשרת אלפים מוצרים, לנווט ביניהם בקלות, להשוות בין מחיריהם ולקנות מה שמתאים לתקציבם האישי. כל זאת באופן מאובטח, אינטואיטיבי ומהיר במיוחד".
ברק ליאון, משנה למנכ"ל eWave, אומר כי במסגרת הפרויקט הוקם אחד מאתרי המסחר האלקטרוני הגדולים ביותר בישראל. לדבריו, המערכת פותחה תוך שימוש בתשתיות BEA/Oracle הקיימות של eWave ברבוע הכחול. היא כוללת אינטגרציה מורכבת למערכות התפעוליות של הרשת, ונותנת מענה מקיף לביצוע מספר רב של הזמנות.
אודות הרבוע הכחול
רשת הרבוע הכחול מובילה את שוק קמעונאות המזון בישראל כ-70 שנה וחולשת כיום על כ-25 אחוז מנתח שוק רשתות המזון בישראל. לרשת הרבוע הכחול ארבע רשתות בנות - מגה, מגה בעיר, מגה בול ושפע שוק - המשרתות אוכלוסיות רבות ברחבי הארץ, עם מחזור שנתי של שבעה מיליארד שקלים, 339,600 מ"ר שטח מכירה, 6,000 עובדים ו-182 סניפים. הרשת אף מפעילה את אתר מגה באינטרנט המאפשר לבצע קניות באופן מקוון.
אודות eWave
קבוצת eWave הוקמה ב-1999, והיא מתמחה בפיתוח מערכות מידע ובאינטגרציה למערכות פנים-ארגוניות. הקבוצה מספקת ללקוחותיה שירותי תוכנה מקצה לקצה, כאשר פעילותה נחלקת למספר תחומים עיקריים: פיתוח והטמעת מוצרים לפורטלים ארגוניים, מערכות שירות עצמי, סחר אלקטרוני, ניהול תוכן, פתרונות SOA ו-BPM, מיקור חוץ, יישומים לסלולר, וידיאו ו-Web 2.0.
עם לקוחות הקבוצה נמנות חברות מובילות מכל מגזרי המשק בארץ ובחו"ל, ביניהן הרבוע הכחול, מכבי שירותי בריאות, בזק, טבע, פלאפון, סלקום, כלל, DHL ,Vodafone, ועוד.
eWave מעסיקה 250 עובדים ופועלת באמצעות חברות בנות בארצות הברית, אירופה, דרום אמריקה וישראל. הקבוצה רכשה בשנים האחרונות את החברות WIDE, SoftWatch, 2Train4 ו-OptimizeIT.

תאריך:  07/12/2009   |   עודכן:  07/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il