רשת האופנה ג'אמפ יצאה בקמפיין פרסום נרחב לרגל חג החנוכה. היקף תקציב מסע הפרסום נאמד ב-100,000 דולר ונערך באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הקמפיין יכלול פרסום מסיבי בטלוויזיה, בשלטי חוצות, בעיתונות ובקניונים.
סלוגן הקמפיין יהיה: "ג'אמפ לקהילה" והמסר המרכזי הוא תרומה לקהילה תחת המסר של "הביאי פריט ישן וקבלי תמורתו פריט חדש ב-50% הנחה. הפריטים שייאספו בחנות ייתרמו לעמותת ידי ביד למען משפחות נזקקות ברשות הרב גלויברמן.
לדברי אבי מלכה, הבעלים של ריטייל ישראל המפעילה את רשת ג'אמפ: "מטרת הקמפיין היא לתת ללקוחות ג'אמפ ערך מוסף בחוויית הקנייה שלהם ולחבר אותם לתרומה לקהילה בחג החנוכה". עוד הוסיף מלכה: "זוהי זכות גדולה להעניק לעמותת יד ביד שעושה מצווה גדולה עבור משפחות נזקקות לקראת חג החנוכה, כולי תקווה שרשת ג'אמפ תהפוך זאת למסורת גם בחגים הבאים".
הקמפיין עלה לאוויר מיום ה' האחרון (3.12) ועד סוף חודש דצמבר.
ג'אמפ נרכשה לאחרונה על-ידי איש העסקים אבי מלכה מבעלי ריטייל ישראל. בנוסף לג'אמפ, מפעילה ריטייל ישראל גם את רשתות האופנה ml, mlmen, mam'z.
קרדיטים: משרד פרסום: מקאן אריקסון; סופרווייזר: מיכל גליק; תקציבאי: חן בירן; משרד יחסי ציבור: דניאלה רייבנבך תקשורת.