X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לימונד (23) ופניני (21) הוליכו את הצהובים. רק 2 לאנדרסון ב-9 דקות
▪  ▪  ▪
וויזנייבסקי (באדיבות אתר המנהלת). צפו בתקציר

אחרי הפסד ביתי ראשון ביורוליג, דרושה יריבה שאפשר לחבוט בה לטובת שיפור מצב הרוח. מסתבר שאין כמו אשקלון כדי לחזור לחייך, וגם לנוח על הדרך לקראת המשחק מול צסק"א ביום חמישי. הצהובים התאוששו מהמעידה מול קאחה לבוראל, עם 85:102 באשקלון, כשהיא שומרת על מאזן מושלם אחרי 8 מחזורים בליגת ווינר.

חוק רוסי יש, ואיתו גם הרבה נקודות מתוצרת ישראל. גיא פניני, שזוכה להרבה דקות גם ביורוליג, שוב הגיע חם וסיים עם 21 נקודות (5 מ-7 לשלוש). רביב לימונד הוליך את קלעי מכבי עם 23 (5 מ-5 מעבר לקשת), והוא עוד מקווה לראות דקות גם באירופה. את מחיר ההפסד לקאחה שילם אלן אנדרסון, שהיה חלש ביום חמישי והערב קיבל מפיני גרשון פחות מ-10 דקות, בהן תרם רק 2 נקודות. מאצ'יי לאמפה, שמעמדו ממשיך להתערער, ובמכבי שוקלים להחליפו, כלל לא התלבש הערב.

קלעו לאשקלון: בקסטר 22, קאר 19, ווטסון 15, רוט וסיילס 10 כ"א, טולברט 8, הופמן 1. למכבי: לימונד 23, פניני 21, לות'נטאל 14, לאזמה 12, אידסון 10, פרקינס ופישר 7 כ"א, אנדרסון, שארפ, וויזנייבסקי וגרין 2 כ"א.

מכבי היתה מבולבלת בפתיחה. רוט וקאר קלעו 5 נקודות רצופות מהעונשין, ווטסון עשה סל שדה ראשון וזה 0:7 לאשקלון. פניני החטיא שלשה, אבל אחר כך זה עוד פעמיים ופגע - 6:7. מכבי התאפסה, פניני קלע סל ועבירה ואז חילק אסיסט נהדר לפרקינס - האלופה ביתרון ראשון, 12:14. סיילס איזן מהקו, בלות'נטל קלע מתחת לסל השני ופניני סגר את הרבע הראשון את אחת מהקו (10 נקודות שלו ברבע), 14:17 למכבי.

אשקלון שלא ניצלה את הפתיחה החלשה של מכבי, שילמה ביוקר ברבע השני. לימונד עם שלשה ועוד סל, ושתי נקודות של לאזמה הריצו את מכבי קדימה. בית החלמי ספג טכנית אחרי עבירה על לימונד, בלות'נטל פגע מהקו ולימונד השלים התקפה פוריה עם עוד שלשה - 23:35. אשקלון לא עשתה סימנים של התאוששות, פניני ולימונד הענישו אותה והעלו ל-15 הפרש, 29:44. לימונד קלע שלשה מספר 3, קאר סגר את הרבע על 35:52 למכבי.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/150865.jpg

פניני פתח עם שלשה ולאזמה הוסיף שתיים קלות. אז מכבי נרדמה ואשקלון התעוררה. סיילס קלע סל ועבירה, לאזמה חדר מצוין אבל קאר בשלשה קשה בצד השני הוביל ריצת 0:7 של המארחת וזה 47:59. מכבי עלתה שוב ל-15, בקסטר ענה בשלשה. שארפ נכנס, ומיד קלע 2 מהקו ושלח אסיסט לבלות'נטל. סל ועבירה שלו קבעו 56:73. בקסזטר עם 5 נקודות רצופות סגר את הרבע השלישי על 61:73 למכבי.

התקוות לקאמבק נגוזו עם ריצת 4:11 של מכבי בפתיחת הרבע האחרון. אידסון וגרין העלו ל-18 הפרש, בקשטר קלע סל ועבירה ואשקלון ניצלה גם עבירה טכנית של לאזמה כדי לצמק ל-90:77. עד לסיום ההפרש רק גדל. בקסטר שיפר סטטיסטיקה אבל לא את גורל המשחק, 85:102 למכבי בסיום.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/150867.jpg

תאריך:  13/12/2009   |   עודכן:  13/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון פישמן
לתפקיד החדש התמנה רו"ח רון פישמן, המשמש במקביל כמבקר פנים
נועה פרג
מנכ"ל Mako דיבר בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס"    מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל: "האינטרנט לא בבעלות גוגל, אבל אף אחד לא יכול לשנות את המציאות"    גיגי לוי, מנכ"ל 888: "אין בארץ תואר רציני אחד לאינטרנט
מערכת אתר ערוץ הספורט
שתי המילאנזיות לא ניצלו את הפסד יובנטוס. לאציו ניצחה 0:1 את גנואה
איציק וולף
מעוניין להקים מאגר דיגיטלי שיהיה נגיש לכל אזרח    שר המשפטים הביע נכונות לסייע בהקמת המאגר    המאגר המתוכנן לא יכלול עידכוני פסיקה
אלעזר לוין
קרא למפקח על הבנקים, שישב מולו: "מכור לי סוף סוף את מניות בנק לאומי שבידי המדינה"    מבהיר: לא פניתי ולא אפנה רשמית כדי שימכרו לי את המניות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il