רוני קורל, מי שהיתה למעלה מ-10 שנים מנהלת לקוחות במשרדי הפרסום המובילים ו-5 שנים מנהלת לקוחות ב'אדלר חומסקי אנד ורשבסקי', היתה ממונה על תקציבים אסטרטגיים כמו: 'קלאב מרקט', 'מפעל הפיס', 'יפאורה תבורי' וחברת 'ניופאן', מי שעומדת מאחורי הקמפיינים: 777 של 'מפעל הפיס', 'ספרינג שייקר' ועוד, מונתה השבוע למנהלת שיווק כללית בקבוצת 'ניופאן'.
קבוצת 'ניופאן' הכוללת את המותגים: טושיבה, גרונדיג, פיילוט, דלונגי, מג'ימיקס, קיצ'ינייד ומותגים מובילים בתחום האודיו וניופאן לייף עם המותגים טפאל, מולינקס, רוונטה, אינדסיט.
חברת ניופאן, יבואנית האלקטרוניקה הבידורית ומוצרי חשמל לבית הגדולה בישראל, מחזיקה כיום למעלה מ-20 מותגים בינל"מ, המובילים בתחומם.
בתפקידה החדש תגבש רוני קורל עם המנהלים המסחריים ומנהלי המותגים של ניופאן אסטרטגיה שיווקית למותגים ולמחלקות, תקציבי פרסום, כנסים ותערוכות. תיצור תאום וסינרגייה במהלכי השיווק של הגורמים השונים בחברה.
לחברת ניופאן 200 עובדים, היא מחזיקה את רשת 'הוליווד' ורכשה לאחרונה את 'אלמור אודיו'.