X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
פלטפורמת Trainnet של מנטרג'י הינה כיתה וירטואלית ואינטראקטיבית, באמצעותה ניתן לראות בזמן אמת, בוידאו באיכות שידור גבוהה, את המנחה שמעביר את ההדרכה
▪  ▪  ▪

הרשת העולמית לפיתוח למידה (GDLN) של הבנק העולמי בחרה ב- TrainNet, פלטפורמת הלימוד מרחוק של מנטרג'י, כדי להעביר הדרכות בתוכנית הפיתוח שלה במדינות אמריקה הלטינית.
פלטפורמת TrainNet של מנטרג'י הינה כיתה וירטואלית ואינטראקטיבית, באמצעותה ניתן לראות בזמן אמת, בוידאו באיכות שידור גבוהה, את המנחה שמעביר את ההדרכה.
המערכת שהותקנה ברשת העולמית לפיתוח למידה מאפשרת ללמעלה מ- 1800 איש להתחבר, באמצעות 14 מרכזי לימוד, למדריכים שפזורים בכל העולם וללמוד על תוכניות הפיתוח של הבנק העולמי למדינות אמריקה הלטינית.
הרשת העולמית לפיתוח למידה כוללת 11 מדינות באמריקה הלטינית שמחליפות ביניהן ידע וניסיון במגוון נושאים. מערכת TrainNet מאפשרת למקבלי ההחלטות ולמיישמי תוכניות פיתוח בכל העולם להחליף ביניהם ידע טכני וניסיון במסגרת קורסים וסמינרים וירטואלים, מבלי להתחשב במגבלות כמו מרחק גיאוגרפי, גבולות והפרשי זמן ביניהם.
הרשת העולמית לפיתוח למידה כוללת ארגונים עולמיים, סוכנויות בסקטור הציבורי, מוסדות במגזר הפרטי והאקדמי - כולם שותפים למשימה אחת: לייצור מערכת עולמית להחלפת מידע שיאפשר קידום מדינות מתפתחות.
"יוזמות כמו הרשת העולמית לפיתוח למידה יאפשרו למדינה שלנו להתקדם בצעדי ענק לעבר מטרתנו שהנה הקניית חינוך איכותי לאלפי אזרחים." אומר פדרו פינטו, סגן נשיא אקוודור.
"ההבטחה שמערכת TrainNet מביאה עימה, הופכת למציאות במדינות אמריקה הלטינית באמצעות הרשת העולמית לפיתוח למידה", מציין גידי נימוי, סמנכ"ל שיווק ומכירות במנטרג'י. "הרשת העולמית לפיתוח למידה היא רק אחד מהארגונים העולמיים שמכירים ביתרונות של פתרונות הלימוד מרחוק של מנטרג'י. מנטרג'י גאה על הבחירה בה כספקית הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שמאפשרת חלוקה עולמית של ידע לקידום ההשכלה במדינות מתפתחות."
מנטרג'י
מנטרג'י, (נסחרת בנאסד"ק תחת השם MNTE), לשעבר גילת תקשורת, הנה חברה לפתרונות לימוד מרחוק, המספקת מוצרי לימוד מרחוק, ייעוץ ופיתוח תוכנות לימודיות לארגונים גדולים. לחברה ניסיון של למעלה מ-21 שנים בשוק הלימוד והיא מאפשרת לארגונים לעבור מלימוד מסורתי לשיטת לימוד מרחוק מתקדמת.
מנטרג'י כוללת את חטיבת אלן תקשורת לשירותי לימוד, את חטיבת לירנלינק ללימוד מרחוק חי את ג'ון ברייס הדרכה בישראל ובאירופה (אריס) וכן מערך שיווק ומכירות עולמי.

תאריך:  30/07/2001   |   עודכן:  30/07/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il