ביטוח ישיר בקמפיין אינטרנט חדש וייחודי שנותן הצצה לעולם אתרי האינטרנט בעוד 20 שנה.
בכדי להתאים את העיצוב למראה האינטרנט העתידי, שותפו בסיעור המוחות הקריאטיבי גם עורכי התוכן של האתרים השונים. הקמפיין מוביל את הגולשים למיני-סייט המעוצב ברוח האתרים Walla ו-Ynet. התוצאה היא מראה עתידני של האתרים על-פי הידע של אנשי הקריאטיב של שלמור אבנון עמיחי ועורכי התוכן של האתרים.
מטרת הקמפיין היא להדגיש את הקידמה אותה מובילה ביטוח ישיר וסיסמתו: בביטוח ישיר העתיד כבר כאן! רוכשים ביטוח באתר ביטוח ישיר ונהנים מ-20% הנחה בביטוח המקיף לרכב.
הקמפיין באמצעות שלמור אבנון עמיחי ומוערך בכחצי מיליון שקלים, ימשך כשלושה שבועות ויכלול פרסום באתרים Walla ו-Ynet.
לדברי גיא פורה, מנכ"ל אינטראקטיב בשלמור אבנון עמיחי, הקונספטים הקריאטיביים נבנו תחת ההנחה שבעתיד כל מסך יכלול טלוויזיה, מחשב, סלולר שעונים וכו'. הוידיאו יחליף את הטקסט, העכבר יהיה שריד ארכיאולוגי והגלישה תהיה באמצעות מסך מגע או תנועות ידיים. החדשות יהיו בלייב ולכן יהיה זרם תמידי של מידע. כאוס נהדר.
רקע ביטוח ישיר
ביטוח ישיר נוסדה בתחילת שנות ה-90 כחברת הביטוח הישיר הראשונה בישראל. מאז מובילה החברה קו של חדשנות עסקית ושירותית בכל תחומי עיסוקיה ובכך קובעת סטנדרטים חדשים בענף כולו. ביטוח ישיר פועלת במספר תחומים מרכזיים ובהם: תחום ביטוח רכב חובה, תחום ביטוח רכב רכוש ותחום ביטוח דירות רכוש. החברה גם עוסקת בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה, מחלות ותאונה, חיסכון, ביטוחי בריאות וביטוח נסיעות לחו"ל. עוד מציעה החברה מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי ובהם: ביטוח עסק מקיף, ביטוח חבויות מעבידים וצד ג'.