X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת ביו-פט
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בימים אלו משיקה חברת חברת ביו-פט, החברה הגדולה בארץ לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד, ומשווקת את חברת שיף את ריבובסקי, מיתוג מחדש של ריבוס - מותג אקססוריז ובגדי כלבים. המיתוג כולל השקת לוגו חדש ושפה מותגית חדשה למגוון הקטגוריות שהמותג מטפל בהן: מזונות לחים לכלבים וחתולים, מזונות לחיות קטנות וציפורים, עצמות משחק לכלבים וצעצועים לכל סוגי חיות המחמד, בגדים לכלבים, כלי אוכל, מברשות ומוצרי טיפוח ומיטות שונות לכלבים וחתולים, דקורציות וצמחים לאקווריומים ועוד.
הסלוגן שמלווה את המותג ריבוס הוא: WE ARE ALL ABOUT PETS, אשר מציין כי המותג ריבוס מעניק מטריית מוצרים שלמה בכל הנוגע לחיית המחמד, החל ממזונות וכלובים ועד למוצרי טיפוח ומשחקים. מהלך המיתוג מחדש כולל, בין השאר החלפת אריזות של כל מגוון המוצרים בקטגוריות השונות. האריזות החדשות מבודלות בהיבט חזותי ומחולקות לחמש סדרות על-פי סוג החיה לה הן מיועדות:
- הסדרה הכתומה - כוללת את מגוון המוצרים לכלבים.
- הסדרה הוורודה - כוללת את מגוון המוצרים לחתולים.
- הסדרה הירוקה - כוללת את מגוון המוצרים למכרסמים.
- הסדרה האדומה - כוללת את מגוון המוצרים לציפורים.
- הסדרה הכחולה - כוללת את מגוון המוצרים לדגים.
כחלק מהשפה העיצובית החדשה הקפידו שבאות O שבשם המותג תופיע החיה שלה מיועדת הסדרה הספיציפית וכן ניסו להתאים את הצבעים לפי המאפיין את החיות וכך ניתן לראות כי הצבע הכחול המאפיין מים מיועד לדגים, הצבע הירוק המאפיין דשא וירק מיועד למכרסמים, הוורוד המזוהה עם בנות מיועד לחתולים שיותר נשים מגדלות אותם וכו'.
השפה העיצובית נבנתה מתוך דגש על צבעוניות, בולטות ושמחה, וכוללת צילומי חיות בסביבתם הטבעית. השפה העיצובית והאריזות עוצבו על-ידי סטודיו מרחב.
השפה המותגית החדשה מציגה את הקו המנחה של ריבוס האומר, כי בריבוס דואגים לחית המחמד ומאמינים ששירות מתחיל באחריות, לכן מקפידים אנשי החברה שכל מוצריהם יעמדו בתקני איכות מחמירים ועל כל מוצרי ריבוס מופיעה חותמת אבטחת איכות, המעידה כי המוצרים עומדים בתקני איכות מחמירים.
מירב אמיד, מנהלת השיווק של חברת ביו-פט, המשווקת את מוצרי שיף את ריבובסקי: "ריבוס הינו מותג גדול ביותר המעניק מגוון גדול של מוצרים לקשת גדולה מאוד של חיות מחמד. היה לנו מאוד חשוב לבדל בין חיה לחיה וזה היה הקו שהנחה אותנו בבואנו למתג מחדש את המותג. לכן יצרנו לכל סקטור חיות צבע וזיהוי משלו וחשוב לי לציין, כי ריבוס הוא המותג היחיד בתחום חיות המחמד שבו המיתוג משתנה בהתאם לחיה ולצרכיה, אך נשאר תחת אותו שם שהפך למותג מוביל זה מכבר".
חברת ביו-פט בע"מ, נוסדה בשנת 1972 כחברת בת למוצרי מעברות בע"מ שבבעלות קיבוץ מעברות. למעלה מ-30 שנה עוסקת ביו פט בפיתוח, ייצור ושיווק של מגוון מוצרי בונזו ולה-קט. בתחילת 2004 החלה החברה לייבא ולשווק את נוטרו-צ'ויס, מזון סופר פרימיום לכלבים וחתולים, תוצרת ארה"ב. ביוני 2008 רכשה חברת ביופט את חברת שיף את ריבובסקי, המתמחה בשיווק מזון וציוד לחיות מחמד. ביו-פט מעסיקה כיום כ-50 עובדים בארץ, במחלקות מחקר ופיתוח, ייצור, שיווק, מכירות וייצוא.

תאריך:  23/12/2009   |   עודכן:  23/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il