X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם לילית קוסמטיקה
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין [צילום: Steven Meisel]

חברת לילית קוסמטיקה יוצאת, בימים אלה, בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת הבושם החדש והיוקרתי מבית Prada - L'Eau Ambree. זוהי הפעם הראשונה בתולדות Prada שהחברה עולה בקמפיין טלוויזיוני בתחום הבישום!
קמפיין הטלוויזיה ישודר בערוצים 2, 10 ובערוץ הרוסי - 9, בין התאריכים 29.12.09-07.01.10 וכן יערכו פעילויות קידום מכירות בקניונים וברשתות הפארם השונות ברחבי הארץ.
תמונת הפרסומת של L’Eau Ambrée אשר צולמה על-ידי Steven Meisel, מהווה פרשנות מודרנית של תבליטים קדמוניים bas - reliefs - אלמנטים המופיעים בקמפיין האופנה אביב/קיץ 2009 של Prada.
סרטון הפרסומת של L’Eau Ambrée שנערך על-ידי Gary Knight, מציג נשים בלבד: ארבע דוגמניות אלגנטיות המופיעות כמוזות, כשהן מרססות בשובבות את הניחוח המענג האחת על השנייה. המוזות, אשר נראות כמו פסלי-אבן מגולפים, נעות בתנועה מסתורית וקלאסית, מעין ריקוד טקסי של תשוקה, תוך שהן מצמידות עצמן אל מול קיר אבן ומתמזגות עימו.
לדברי אורלי שכטר, מנהלת מותג בשמי Prada בישראל: "הבושם החדש L'Eau Ambree הינו תוספת חדשה ומיוחדת לקו הקלאסי של בשמי Prada. הניחוח של הבושם הינו מעודן ובעל נוכחות חזקה אך לא מכניעה. זהו ניחוח המאזן בין ההשפעות הקלאסיות של בשמי Prada לבין הטון המודרני של הבישום העכשיווי. ראוי לציין, כי קמפיין הפרסום של Prada כולל לראשונה גם קמפיין טלוויזיה מרשים ומיוחד ומהווה פריצת דרך בגישה של Prada לפרסום בשמים".

תאריך:  27/12/2009   |   עודכן:  27/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il