X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם IDB תיירות
▪  ▪  ▪

חברת IDB תיירות, המגבשת בימים אלו את צוות ההנהלה, הודיעה היום על מינויו של רמי לוי לסמנכ"ל שיווק ומכירות של IDB תיירות ומינויו של עופר ארגוב לסמנכ"ל הכספים הראשי של החברה.
במסגרת תפקידו, רמי ינהל את חטיבת השיווק והמכירות בקבוצה, ויעסוק בניהול האסטרטגיה השיווקית, ניהול מותגי הקבוצה, ניהול פעילות הפרסום והתקשורת השיווקית של הקבוצה וניהול האינטגרציה השיווקית והמסחרית בין החטיבות העסקיות השונות. בנוסף יעסוק לוי בבניית אסטרטגיית מכירות כוללת לקבוצה, פיתוח מתודולוגיות מכירה, וניהול מרכזי מכירות לתחומי הפעילות השונים בקבוצה. רמי יחל את עבודתו בחברה בתחילת ינואר.
בתפקידו האחרון שימש רמי לוי כסמנכ"ל סחר שיווק וקשרים בינלאומיים בחברת אל על, והיה אחראי על ניהול השיווק והפרסום, ניהול מערך הסחר והמכירות, קביעת מדיניות מחירים וניהול קשרי תעופה עם חברות בחו"ל. כמו-כן שימש במהלך השנים בתפקידי שיווק ומכירות בכירים בחברות שונות במשק, ביניהם סמנכ"ל שיווק ומסחר בתשלובת בקר בחברת תנובה, סמנכ"ל שיווק ומכירות ביקבי כרמל ועוד. רמי לוי בעל תואר ראשון במנהל עסקים ומשפטים.
אבי בן אסאייג, מנכ"ל קבוצת IDB תיירות: "הקמת מערך שיווק ומכירות מאוחד בחברת IDB תיירות הינו מהלך בעל חשיבות אסטרטגית רבה עבורינו שיאפשר את מימוש הפוטנציאל הגלום במיזוג תחומי הפעילות המגוונים של החברה ובכדי לבסס את מעמדה כחברת התיירות המובילה במשק הישראלי. אנו מאמינים כי כישוריו של רמי וניסיונו הרב בתחום השיווק והמכירות בענפים מגוונים, ובענף התעופה בפרט, יאפשרו לו לעמוד באתגרים הכרוכים בבנייה של מערך השיווק והמכירות של החברה, ומימוש היעדים שהוצבו. אני מאחל לרמי הצלחה בתפקידו החדש".
במסגרת תפקידו, עופר יהיה אחראי על חטיבת הכספים ויעסוק בבניית מערך הכספים המאוחד של החברה. עופר ירכז את הפעילות הפיננסית של החברה וייקח אחריות על תחומי התקציב, חשבות, גזברות, רכש ולוגיסטיקה של הקבוצה. עופר יחל את עבודתו בחברה במהלך חודש ינואר.
עופר ארגוב, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, שימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל בנק מזרחי טפחות, מנהל החטיבה לחשבות, תכנון ותפעול ומנהל הסיכונים הראשי של הבנק. כמו-כן שימש כמנהל הכספים של חוגלה-קימברלי וכנשיא משותף (Co - President) של אורבוטק אירופה שמרכזה בבריסל, ותפקידים בכירים נוספים במשק.
אבי בן אסאייג: "מיזוג מערכות הכספים של החברות המתמזגות והסביבה הכלכלית המשתנה, מהווים אתגר מקצועי וניהולי בהצלחת המיזוג. אני מאחל לעופר הצלחה, ומאמין כי ניסיונו העשיר יאפשר לו לבצע את תפקידו על הצד הטוב ביותר".

תאריך:  30/12/2009   |   עודכן:  30/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il