הוט עולה מחר בערב בקמפיין טלוויזיוני, למבצע HOT MAGIC במתנה לכל המצטרפים להוט. הקמפיין החדש, ממשיך את הקו בו נפגשים כוכבי הסדרות של הוט עם הלקוח עצמו.
בקמפיין הקודם הכרנו את פינטו, הפעם הצופים בבית מתוודעים לזלצמן. זלצמן עשה טעות חמורה, כשהחליט להתעסק עם החבר'ה של הבורר והם ממש, אבל ממש לא אוהבים את זה.
הסרט צולם בשלושה לוקיישנים שונים, ביניהם חניון נטוש במרכז תל אביב, והיות ואי-אפשר ממש לסמוך על גשם בארצנו הקטנטונת, ארגנה ההפקה מיכלית מים כדי לקבל אפקט מיוחד של גשם. להשלמת התמונה הוזמנה לימוזינה, מאלף כלבים ועוד שלושה חבר'ה שאף אחד לא רוצה לפגוש בסמטה חשוכה.
הקמפיין הינו למבצע טריפל HOT MAGIC במתנה, הפונה ללקוחות חדשים וקיימים כאחד. לקוחות קיימים מוזמנים להצטרף עם חידוש ההתחייבות ל-36 חודשים.
מבצע טריפל HOT MAGIC כולל: טלוויזיה (חבילת פלטינום), אינטרנט במהירות 2.5 מגה (כולל שדרוגים ל-UFI) וטלפון במסלול לייט. כמו-כן תינתן חבילת תוכן HD בייסיק, ממיר HD וממיר מג'יק בעלות כוללת של 279 שקלים בלבד לחודש ובהתחייבות ל-36 חודשים. המצטרפים למבצע ייחסכו 5,700 שקלים במהלך שלוש שנים.
קרדיטים: באומן בר ריבנאי: סמנכ"ל קריאטיב - יורם לוי; מנהל קריאטיב - טל פרלמוטר; קופירייטר - אליעד פרידמן, אורן שקרוף; ארטדיירקטור - אודי עובדיה; מנהלת לקוחות - יעל רון; סופרווייזרית - סיגל צור; תקציבאית - נטלי זיו; פלנינג - עמית קורן, שני גולדברג; במאי - אביב מערבי; צלם - טובי הוכשטיין; חברת הפקה - שושי ואודי.