X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת הפניקס
▪  ▪  ▪

דרור נגל, מנכ"ל הפניקס השקעות ופיננסים, הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו בחברה. בתפקידו הנוכחי שימש נגל כמנכ"ל הפניקס השקעות ופיננסים, זרוע ניהול ההשקעות של קבוצת הפניקס וכדירקטור מטעמה בקבוצת חברות. נגל שימש בעבר בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת בנק הפועלים: מנהל הבנקאות הפרטית הבינלאומית, מנהל אגף קרנות הנאמנות ומנהל אגף ניירות ערך. במהלך השנה האחרונה, הוביל נגל מספר מהלכים משמעותיים בפניקס השקעות, ביניהם, שינוי המבנה הארגוני של החברה, בניית מערך ההשקעות התומך בשיטת הפניקס וביצוע מספר עסקות השקעה משמעותיות.
אייל לפידות, מנכ"ל קבוצת הפניקס, אמר כי, "דרור הוא מנהל מנוסה ואיכותי ואני מאחל לו הצלחה בהמשך דרכו. ברצוני לנצל הזדמנות זו כדי להודות לדרור על שסייע לקבוצת הפניקס לעבור בהצלחה תקופה מורכבת זו".
דרור נגל הוסיף וציין, כי "צלחנו את התקופה המאתגרת ביותר שידע שוק ההון מאז ומעולם ומבחינתי זו העת לפנות לאתגרים חדשים העומדים בפניי".
גדי גרינשטיין, מונה לתפקיד מנהל ההשקעות הראשי של קבוצת הפניקס ומשנה למנכ"ל הפניקס ביטוח. גרינשטיין, 43, כיהן בתפקידו האחרון כמנכ"ל גאון בית השקעות. בתפקידיו הקודמים, כיהן כמנכ"ל דיסקונט קופות גמל וכמנהל אגף השקעות וחבר הנהלת בנק יהב. גרינשטיין הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בכלכלה, מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
לדברי אייל לפידות, מנכ"ל קבוצת הפניקס, "אני מברך על כניסתו של גדי גרינשטיין לתפקיד מנהל ההשקעות הראשי של הפניקס. גדי הוא אחד ממנהלי ההשקעות המובילים והבולטים בשוק ההון הישראלי, בעל מוניטין מוכח של איכות, יצירתיות ומובילות בתשואות והוא מהווה תוספת משמעותית ביותר לקבוצת הפניקס. אני משוכנע כי ניסיונו הניהולי העשיר והמגוון של גדי בתחום ההשקעות והפיננסים, יתרום רבות לקבוצת הפניקס ויהווה סיוע של ממש בהשגת מובילות בענף החיסכון ארוך הטווח".
הפניקס השקעות ופיננסים (www.fnx.co.il) הינה זרוע ניהול ההשקעות של קבוצת הפניקס אחזקות. החברה עוסקת בניהול השקעות סחירות, השקעה בנכסים ריאליים ופעילות מימון ואשראי.

תאריך:  07/01/2010   |   עודכן:  07/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il