X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המרכז הרפואי כרמל
▪  ▪  ▪
חדר המיון החדש [צילום: הדמייה]

לקראת המעבר לחדר המיון הממוגן החדש, ייסגר חדר המיון של בית החולים כרמל למשך יום בתאריך ה-19.1. מטופלים וחולים מתבקשים לפנות לחדרי מיון בבתי חולים אחרים בסביבה במהלך היום.
בניית חדר המיון החדש והממוגן של בית החולים כרמל מתקרבת לסיומה ולצורך השלמת הבנייה בשטח חדר המיון הקיים, יפונה השבוע חדר המיון מהמקום בו הוא היה ב-34 השנים האחרונות ויועתק לאתר זמני בבית החולים.
בהשקעה של כ-50 מיליון שקלים, הולך ומתקדם לו תהליך סיום הבנייה של חדר המיון החדש והממוגן של בית החולים כרמל. חדר המיון החדש נבנה כאחד הלקחים ממלחמת לבנון השנייה עם קירות בטון מזוין בעובי של 60 ס"מ והוא בנוי לעמוד גם בפגיעה ישירה של טילים וקטיושות.
בניית המיון החדש נערכה במספר שלבים כדי לאפשר את המשך הטיפול השוטף של החולים. בשלב ראשון נבנתה ונסתיימה מעטפת חדר המיון החדש שחולקה לשתי קומות. בקומה העליונה נבנה המיון החדש והממוגן ובקומה התחתונה נבנתה הדיאליזה החדשה שתאפשר לחולי הדיאליזה להמשיך לקבל טיפול מציל חיים גם תחת הפגזות ואש.
השבוע יעבור חדר המיון לעבוד במיון הזמני שימוקם בקומה התחתונה במבנה הדיאליזה המתוכנן, וצוות הבנייה יהרוס את המיון הישן ויחבר אותו למיון החדש.
תקופת המעבר של העבודה במיון הזמני תארך כשנה וחצי שבסיומה ימוקם כל אתר במקומו הסופי, הדיאליזה תרד לקומה התחתונה וחדר המיון המורחב והחדש יעלה לקומה העליונה הממוגנת והחדשה.
בתקופת עבודת המיון הזמני ישונו גם דרכי הגישה לחדר המיון. חולים שיגיעו לחדר המיון יכנסו בכניסת החניון הראשית ויעברו דרך מחלקת "אישפוז יום" לאתר המיון הזמני.
"איכות הטיפול הרפואי תישמר לאורך כל הדרך", מדגישה מנהלת בית החולים, הד"ר חן שפירא. "כבר עם המעבר ייהנו באי חדר המיון הזמני ממבנה חדש ואיכותי, ציוד אבחון וטיפול חדיש יחד עם כל הצוות המסור והמקצועי של חדר המיון".
המיון החדש של כרמל נבנה על שטח של כ-1,700 מ"ר והוא אמור לטפל בכ-80,000 איש מכל אזור הצפון הפוקדים את חדר המיון בכל שנה בביטחון ובמיקצועיות.
לנוחות ומהירות הטיפול במיון החדש יוצמדו אליו חדר CT משוכלל לזיהוי התקפי לב והדמייה משוכללת, חדרי הלם לטיפולי חירום, חדר אולטראסאונד, חדרי צילום, חדרי מעבדה משוכללים ועוד. חדר המיון הממוגן בנוי לעמוד גם בהתקפות טילים ישירות והוא ממוגן גם נגד התקפות גזים וחל"כ.
באמצעות מערכות סינון אויר ומים מתקדמות יוכלו השוהים בחדר המיון הממוגן לשהות במקום עד שבוע ימים במקרה של התקפות בחומרי לחימה כימיים ללא צורך לצאת החוצה.
"גם מלחמת לבנון השנייה וגם מבצע עופרת יצוקה הביאו אותנו להחלטה שאנחנו חייבים חדר מיון ממוגן לטובת התושבים באזור" אומרת ד"ר חן שפירא, "המטרה היא להעניק למטופלים שלנו את טיפול האיכותי ביותר תוך מתן ביטחון והרגשה כי הכל נעשה לבריאות וטובת המטופל".
סגירת חדר המיון בכרמל נעשית באישור ובתיאום עם כל גורמי הרפואה בהם משרד הבריאות, מד"א וכל בתי החולים באזור. הגורמים השונים נערכים לקליטת החולים והמטופלים שאמורים היו להגיע למיון כרמל.

תאריך:  11/01/2010   |   עודכן:  11/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ליאת זינתי
- הודעה מטעם המרכז הרפואי זיו
נורית כהנא
- הודעה מטעם מטה משה"ח בירושלים
גלית פריד
- הודעה מטעם איסתא
סיון פיטוסי
- הודעה מטעם רשת האופנה ml
עינת יפת
- הודעה מטעם עיריית ראש-העין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il