X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת פדני תכשיטנים
▪  ▪  ▪
[צילום: עוזי פורת]

בני פדני, מנכ"ל ובעלים של פדני תכשיטנים, הודיע היום על השקת חנות הדגל בקניון ממילא בירושלים. החנות בעיצובה החדשני, ממוקמת במבנה חדש, במיקום מרכזי בכניסה לשדרות אלרוב ממילא (שלמה המלך 9). שטח החנות כ-300 מ"ר, מחולק לשתי קומות. היקף ההשקעה בהקמת החנות נאמד בלמעלה משישה מיליון שקלים והיקף המכירות השנתי צפוי להערכתו של פדני צפוי להסתכם בכעשרים וחמישה מיליון שקלים.
פדני ציין כי, "החנות החדשה בולטת בעיקר בזכות שני אלמנטים מרכזים, הראשון מבינהם הינו החזית המרשימה, באורך של 30 מטר על פני גובה של כתשעה מטר. המשתלטת על הנוף של אחד הצמתים המרכזים בירושלים ומהווה כבר היום נקודת ציון בנופה של העיר. האלמנט הנוסף המבליט את החנות בנוף המקומי הינו, העיצוב הפנימי והמדוקדק תוך מתן דגש עיצובי על חווית השירות בזמן הרכישה. לשם כך עוצבה הקומה השניה כחדר אירוח מהודר, מרווח ונוח במיוחד שתואם את איכות המוצרים הנמכרים בחנות".
מירב מרנשטיין, האדריכלית שעיצבה את החנות, ציינה כי "עצם העובדה שהחנות משתרעת על פני שתי קומות היוותה עבורי אתגר עיצובי. על אתגר זה התגברנו באמצעות פתיחת פתח בין הקומות, כבר בכניסה לחנות, שדרכו עובר גוף תאורה ייחודיי, הכולל 350 כדורי זכוכית בגבהים שונים, היורדים מהקומה השנייה לקומה הראשונה וממוקמים מעל הרהיט המרכזי עליו מוצגים קולקציות התכשיטים בתוך ויטרינות זכוכית. בלב הרהיט המרכזי ישנה בריכת מים שחורה בתוכה הונחו ראשי סחלבים בצבע לבן הצפים על פני המים ומייצרים אווירה רומנטית ורכה".
מרנשטיין הוסיפה, "את ההרמוניה שיצרנו בחנות בחרנו להשיג על-ידי יצירת ניגוד בין חזית החנות המתעגלת העטופה בווילונות רכים בצבע שמפניה לבין קיר זכוכית בצבע שחור המוצב מנגד, ופנים החנות משתקף עליו. בקיר הזכוכית ממוקמת תצוגת השעונים של מגוון המותגים הנמכרים בחנות".
אודות פדני תכשיטנים
עם תום מלחמת העולם השנייה עלתה מבלגיה לישראל משפחת פדני, בעלת מורשת ותיקה בתחום התכשיטים. למרות התנאים הכלכליים הקשים של מדינה בהתהוות וכנגד כל הסיכויים, הגשים ראש המשפחה, מר אורי (הנרי) פדני את חזונו וייסד ב-1949 את הסטודיו הראשון לעיצוב תכשיטים בתל אביב.
הקמת סטודיו חלוצי זה, בסטנדרטים אירופאים גבוהים, דרש אומץ רב ויכולת הישרדות כלכלית יוצאת דופן.
ואכן, כישוריו של מר פדני והאיכות הבלתי מתפשרת שהביא אל עולם התכשיטים בארץ, הפכו אותו לתכשיטן של "העשירים והמפורסמים".
בנו, בנימין פדני ממשיך את המורשת המשפחתית. באמצעות הבנה עסקית והכרה מעמיקה של שוק התכשיטים, הרחיב מר בני פדני את החברה והפך אותה לרשת גלריות בעלת יכולות ייצור מודרניות.
יכולתה של פדני לשמר אומנות באיכות בלתי מתפשרת לאורך שנים, זיכה אותה בהכרתם של מומחי תכשיטנות בינלאומיים, ומאז 1972, פדני הנה הנציגה הבלעדית של מותגי השעונים היוקרתיים, בישראל.
מותגי השעונים המיוצגים בלעדית בישראל על-ידי רשת פדני תכשיטנים: פאטק פיליפ, לאנג אנד זוהנה, קרטייה, ברייטלינג, בולגרי, פנריי, ייגר לה קולטר, שאנל, אימפוריו ארמני, זודיאק, ריימונד וויל, ברברי.

תאריך:  12/01/2010   |   עודכן:  12/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il