עיתון בשבע, העיתון של הציבור הדתי-לאומי בישראל, סיים בימים אלה תהליך מקיף של שדרוג ארגוני אשר כלל את הרחבת מבנה הקבוצה, הקמת מחלקות חדשות ומינויו של סמנכ"ל שיווק לקבוצה.
במסגרת השדרוג הוקם אגף שיווק חדש, אשר יכלול את פעילות מחלקת המכירות הקיימת לצד מחלקות החדשות בתחומי הפקת כינוסים ומחלקת פרסום אינטראקטיבי.
דודי פינקלר מונה לסמנכ"ל שיווק - פינקלר בן 30, נשוי + 4, שימש לפני כן כמנהל מכירות בעיתון בשבע. בעל תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים מהמרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון.
עודד מוראד מונה למנהל מחלקת מכירות - מוראד בן 30, נשוי + 3. בעל תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים מהמרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון ושותף במערך המכירות והשיווק של העיתון בשבע השנים האחרונות.
יהודה ליכטנשטיין מונה למנהל מחלקת מכירות - ליכטנשטיין בן 42, נשוי + 7, שותף במערך המכירות והשיווק של עיתון בשבע מיום הקמתו. לפני כן שימש כשדרן ברדיו ערוץ 7.