הדוגמנית והשחקנית הבינלאומית שרי גבעתי, נבחרה בימים אלו, להוביל את קמפיין הפרסום של רשת רנואר לאביב קיץ 2010, לצד איש העסקים והדוגמן שי כהנא.
לדברי אריה שיבר, מנהל השיווק של רנואר: "גבעתי וכהנא, מייצגים את המודל האולטימטיבי לנשים וגברים צעירים, יפים, עדכניים, מתוחכמים, כאשר ערכים אלו, עולים בקנה אחד עם מיצוב, ערכי ואופי המותג".
עוד מוסיף שיבר כי: "אין ספק כי לפרזנטורים שלנו חלק בלתי נפרד מהצלחת הקמפיין האחרון. הבחירה החוזרת בהם, נעשתה לאחר בדיקות שוק וקבוצות מיקוד שערכה הרשת לאחרונה בקרב קהלי היעד, מהם עלה כי בשל ההתאמה שלהם לערכי המותג, יותר נשים וגברים מזדהים עמם".
את גבעתי, ניתן לראות מדי ערב על גבי מסך הטלוויזיה בנשות הטייסים, שם היא משחקת באחד התפקידים הראשיים, כמו-כן היא דיגמנה והשתתפה בקמפיינים מובילים לחברות אופנה בארץ. במקביל לעולם הדוגמנות, היא משחקת בסרטים ותוכניות טלוויזיה הוליוודיות, מתפקדת כסולנית להקתה המצליחה ופתחה תערוכת צילומים משלה.
בן זוגה לקמפיין, שי כהנא, 32, הוא דוגמן ואיש עסקים מצליח העוסק בתחום הנדל"ן והמסעדנות. כהנא זכה להכרה נוספת כזוכה המירוץ למיליון ונבחר להגיש תוכנית גברים לצד שותפו העסקי גיא אוסידון. בנוסף, דיגמן בעבר לקמפיינים נחשבים ביניהם של, בנק הפועלים, פלאפון ועוד.