X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הטלוויזיה החינוכית
▪  ▪  ▪

יום שישי, 29.1.10 משעה 15:00 ברצף עד יום א', 31.1.10 בשעה 08:00. לופ סוף-שבוע: "האם אובמה יכול?". בין השעות 6:30-8:00 בבוקר סדרות מדובבות לגיל הרך.
זרקור 2009
פאנל דיונים בהנחיית גל גבאי העוסק במגוון נושאים הקשורים למציאות חיינו מנקודת מבט חברתית, תרבותית, כלכלית והיסטורית. והפעם: "ברק אובמה". תוכנית לציון שנה לכהונתו של ברק אובמה, הנשיא האפרו-אמריקני הראשון. הדיון נסוב על המשמעות ההיסטורית והסימבולית של היבחרו של אובמה, ניתוח הישגיו של אובמה בתחום מדיניות החוץ והפנים והאם אובמה מסוגל או צפוי להביא את השינוי המיוחל המגולם בעצם בחירתו.
משתתפים: פרופ' יוסי שיין, ראש התוכנית לדיפלומטיה באוניברסיטת תל אביב ופרופ' באוניברסיטת ג'ורג'טאון בוושינגטון, פרופ' יוסי יונה, אוניברסיטת בן-גוריון ומכון ון-ליר, וגדי יברקן, יו"ר מטה המאבק לשוויון למען יהודי אתיופיה.
הסיפור של ברק אובמה OBAMA HIS STORY
סיפור חייו של ברק אובמה מהולדתו לזוג מעורב של לבנה ושחור מקניה, ימי גידולו הסוערים, לימודיו, הקריירה הפוליטית שלו ועלייתו המטאורית לשלטון. בריטניה 2009.
מה עכשיו, אדוני הנשיא? WHAT NOW MR PRESIDENT
בקמפיין הבחירות שלו, ברק אובמה הבטיח לשנות את ארה"ב ולהפוך אותה למקום טוב יותר והוגן יותר. כשהוא נבחר, ארה"ב הייתה שרויה במצב כלכלי מבין הגרועים ביותר שידעה בעשור האחרון. בנוסף, המצב הסוציו-אקונומי אינו הוגן, כך שכ-23,000 בני אדם מתים כל שנה, מאחר שאינם יכולים להרשות לעצמם ביטוח רפואי. התוכנית סוקרת האם אובמה יצליח לעמוד בהבטחתו ממסע הבחירות ולצמצם את הפער בין העשירים לעניים. בריטניה 2009.
חלום אמריקני? AMERICAN FUTURE
סדרת תעודה בת ארבעה פרקים העוסקת באמריקה שלאחרי השינויים של 11 בספטמבר, הסופה קתרינה בניו-אורלינס והמלחמה בעירק. נשיאה החדש של ארה"ב, ברק אובמה, יתמודד עם אמריקה שכבר אינה "ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות", ארץ פחות אופטימית ופחות מלאת ביטחון עצמי. הסדרה מביאה מבט גורף ומעמיק על אמריקה בעבר ובהווה ,העוסק ברגעי האמת שלה. בריטניה 2008.
פרק 1 - השפע האמריקני: הפרק מתמקד בבעיות משק המים במערב, בייחוד באזור לאס וגאס. משבר המים החריף בארה"ב מאלץ את האומה שראתה בעצמה מדינה של שפע בלתי מוגבל, להצטמצם ולחסוך במים.
פרק 2 - המלחמה האמריקנית: הפרק עוסק בוויכוח שקיים בארה"ב מאז היווסדה, איך צריכה להיראות המלחמה האמריקנית כאשר היא מתרחשת. האם הצבא צריך להיות כוחני, כובש, עם צבא של חיילים מקצועיים, או צבא של אזרחים, שיוצא למלחמה רק למען ערכים מוסרים.
פרק 3 - הקנאות האמריקנית: השפעת הדת על הפוליטיקה בארה"ב. החל מג'פרסון, שניסח את חוק חופש הדת הראשון בעולם, חוק שכולל את הפרדת הדת מהמדינה, ועד ברק אובמה, דמוקרט שרואה בעצמו שליח האל.
פרק 4 - מיהו אמריקני? הפרק עוסק בשאלת ההגדרה העצמית של אמריקה ושל האמריקנים, דרך יחסה למהגרים בתקופות השונות של ההיסטוריה האמריקנית.
אמריקה חולה SICK AROUND AMERICA
כתבת תחקיר של "פרונטליין" והכתב ג'ון פאלפרימן העוסקת במשבר במערכת הבריאות בארה"ב, ובעיקר הנושא הכאוב של ביטוח הבריאות. התוכנית עוקבת בין השאר אחר מטופלים שנאלצו לוותר על טיפול רפואי, מאחר שלא יכלו לשאת את הוצאות הטיפול, מראיינת מומחים בנושא, סקירה ומתן פתרונות. ארה"ב 2008.

תאריך:  27/01/2010   |   עודכן:  27/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ברק אובמה / Barack Obama
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמיר רוזנבליט
- הודעה מטעם אוניברסיטת בן-גוריון
נטע שריקי
- הודעה מטעם חברת PMI
שלמה אברמוביץ'
- הודעה מטעם בית לוחמי הגטאות
חיה גבריאלי
- הודעה מטעם רשת אירית
נפתלי רז
- הודעה מטעם מגזין על צד שמאל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il