X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טאואר-ג'אז
▪  ▪  ▪

טאואר-ג'אז הודיעה (יום ד', 27.1.10) כי מנכ"ל החברה, מר ראסל אלוואנגר, זכה בפרס מנכ"ל השנה בהיי-טק לשנת 2009 בקטגוריית פריצת דרך עסקית. פורום מנכ"לי ההיי-טק של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) העניק את הפרס כחלק מתחרות מנכ"ל השנה השנתית הנערכת על-ידי הפורום זו השנה השישית, במהלכה מוענק הפרס למנכ"לים מצטיינים בתעשיית ההיי-טק. פרס זה נחשב ליוקרתי ביותר בתעשיית ההיי-טק הישראלית.
הפרס הוענק למר אלוואנגר על ההובלה והביצוע של השינוי האסטרטגי והעסקי של החברה במרכזו עמדה עסקת המיזוג בין טאואר סמיקונדקטור לבין חברת ג'אז האמריקנית. המיזוג עם חברת ג'אז מיצב את החברה מחדש ומיתג את החברה כטאואר-ג'אז, החברה המובילה בעולם לייצור שבבים בטכנולוגיות ייחודיות.
ועדת השיפוט הדגישה כי הישגיו של מר אלוואנגר מרשימים ביותר נוכח הצלחתו, דווקא בתקופה כה קשה בתעשיה, למזג את שתי החברות לחברה אחת חזקה יותר, תוך השגת מכירות גבוהות יותר, סינרגיות רבות שהובילו לחיסכון משמעותי בעלויות, הרחבת בסיס הלקוחות ופריסה גיאוגרפית משופרת.
"בשנה האחרונה, בהנהגתו המרשימה של ראסל, עברה חברת טאואר-ג'אז מהפך אסטרטגי עסקי טכנולוגי וארגוני מהותי ועמוק, הממצב אותה כספק פתרונות שלמים וכזרז מוביל ותחרותי ביותר להאצת הצלחת לקוחותיה. מיצוב עסקי ייחודי זה נשען רבות על מדע וחדשנות ישראלית, המשולבת במצוינות של ייצור 'כחול-לבן'. השינוי המהותי והמהיר בתוצאות העסקיות מהווה הוכחה לפריצת הדרך המשמעותית שעשתה טאואר-ג'אז, אך הוא רק סמל להתחלת הנסיקה האפשרית, בהסתכלותי על צבר ההזדמנויות הנפלא שלפנינו" אמר אמיר אלשטיין, יו"ר טאואר-ג'אז וסגן יו"ר החברה לישראל.
"אנו שמחים על הצלחתה של חברת טאואר-ג'אז ועל ההכרה הפומבית לה היא זוכה. כמשקיעים עיקריים בחברה אנו שמחים לראות את פירות ההשקעה ארוכת הטווח, התמיכה והאמונה שלנו בחברה ובצוות הניהול הבכיר שלה, בראשותו של מר ראסל אלוונגר. אנו גאים לקחת חלק בחברה בעלת אחוזי הצמיחה הגבוהים ביותר בענף", אמר עידן עופר, יו"ר החברה לישראל. "אנו מבקשים גם לברך את מר אלוואנגר על הזכייה בפרס לו הוא ראוי", הוא הוסיף.
"ההכרה של פורום מנכ"לי ההיי-טק הישראלי והמרכז הישראלי לניהול בטאואר-ג'אז וקבלת הפרס מהווה כבוד גדול עבורנו. זוהי הכרה ביכולות וההישגים של הנהלת טאואר-ג'אז וכל העובדים וזהו כבוד גדול והנאה רבה עבורי לעבוד איתם", אמר ראסל אלוואנגר, מנכ"ל טאואר-ג'אז.
אודות טאואר-ג'אז
טאואר סמיקונדקטור בע"מ הינה יצרן עצמאי של מעגלים משולבים (IC), אשר נוסדה ב-1993. החברה מייצרת מעגלים משולבים (IC) בגיאומטריות 1.0 עד 0.13 מיקרון ומספקת שירותי ייצור משלימים ותמיכה בתכנון. בנוסף לטכנולוגיות ייצור דיגיטליות ©ב-CMOS מציעה טאואר פתרונות מתקדמים לייצור שבבים מעורבי אותות, מוצרי תקשורת ניהול ספקים וחיישני CMOS לצילום דיגיטלי.
בנוסף, לחברה גישה לטווח פתרונות רחב ומגוון רב של מוצרים ותהליכי ייצור אותם מציעה חברת ג'אז סמיקונדקטור (חברה מובילה במתן שירותי ייצור של מוליכים למחצה בטכנולוגיות ייחודיות), הנמצאת בבעלות מלאה של טאואר. לטאואר שני מתקני ייצור המבטיחים הענקת שירות ברמה עולמית ללקוחותיה: Fab 1 מייצר בטכנולוגיות מ-1.0 עד 0.35 מיקרון ו-Fab 2 מייצר בטכנולוגיות 0.18, 0.16 ו-0.13 מיקרון. כמו-כן, לחברה גישה למתקן הייצור של חברת ג'אז סמיקונדקטור הממוקם בארצות-הברית וכן יכולת ייצור בסין כחלק משותפות ג'אז עם חברות ASMC ו-HHNEC. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה www.towerjazz.com.

תאריך:  27/01/2010   |   עודכן:  27/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il