יקבי כרמל, העלתה השבוע קמפיין אינטרנטי חדש שימשך 14 יום, באמצעות קבוצת הפרסום HI-NET אינטראקטיב שמטרתו להשיק את אתר האינטרנט החדש של היקב.
הקמפיין שתוזמן במקביל לתערוכת ISEAWINEXPO 2010, יאפשר לגולשים באתר להשתתף בחידון קצר שבו הם מתבקשים לענות על שאלה הקשורה ליין. מאה מהגולשים יזכו בכרטיס כניסה לתערוכה.
בנוסף מציע הקמפיין לגולשים את האפשרות להיות הראשונים להכיר את היין החדש "מדיטראנה 2007" ולרכוש מארז בקבוקים טרם ההשקה הרשמית של היין שתתקיים בתערוכת היין ISEAWINEXPO 2010 הקרובה.
שי בן ארי, בעלים ומנכ"ל קבוצת HI-NET מוסר: "יחד עם יקבי כרמל השקנו את אתר האינטרנט המתקדם בישראל בתחום תרבות היין הן, ברמת התכנים והן ברמת הידידות למשתמש. לצד השקת האתר נדרשנו להשיק את היין החדש 'מדיטראנה 2007', על-מנת להשיג את שתי המטרות השתמשנו בטכנולוגיה ייחודית שפותחה ב-HI-NET המאפשרת להקפיץ על גבי האתר מסרים מבלי לפגוע בחוויית הגלישה".
HI-NET, עוסקת בפיתוח מסחרי באינטרנט של גופים כלכליים וחברות עסקיות. הקבוצה כוללת את EQM interactive ואת Blueberries-panel ltd ומספר מיזמים פעילים רווחיים ברשת. לאחרונה הצטרפה לקבוצה חברת ניו מדיה חדשה Spread-it.