X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
▪  ▪  ▪

דאב, מותג הטיפוח המוביל מבית יוניליוור, חונך את קהילת דאב בפייסבוק במטרה להעמיק ולחזק את הקשר הבלתי אמצעי שלו עם קהל הצרכניות באופן קבוע ורציף.
חברות הקהילה יוכלו ליהנות ממגוון הטבות כדוגמת טיפים בנושאי טיפוח, קופוני הנחה, מבצעים ופעילויות שונות. במהלך הכולל השקיעה החברה כחצי מיליון שקלים.
כמהלך ראשון עבור חברות הקהילה וכחלק מהתמיכה בסדרת מוצרי השיער דאב Therapy המתמחה בטיפול שיקום ומניעה של שיער פגום, מציע המותג לראשונה התייעצות עם "פסיכולוגיות שיער" עמה יוכלו לבחון את מצב שיערן.
את פניהן של הצרכניות מקבלת "הפסיכולוגית של דאב" השואלת את הצרכניות שאלות אודות הרגלי הטיפוח של שערן ובהתאם לתשובותיהן מתאימה להן את תמהיל המוצרים.
בנוסף מוזמנות הגולשות להצטרף לקהילת Dove Therapy בפייסבוק ולהשתתף במשחק בו יוכלו לזכות בחופשה במנהטן.
שולי כרמל, מנהלת שיווק תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "כמותג טיפוח מוביל, חשוב לנו לחזק את הקשר שלנו עם קהל הצרכניות שלנו, לפגוש אותן באופן בלתי-אמצעי, ולסייע להן בכל הנוגע לשגרת הטיפוח שלהן מעבר להצעות המוצריות. לצורך כך החלטנו להקים קהילה בפייסבוק אשר תשמש לנו כפלטפורמה למפגשים אלה. אנו מקוים כי באמצעותה נוכל לחזק את הקשר של הצרכניות עם המותג ואת הקשר שלנו עמן".
סדרת דאב Therapy הינה סדרת מוצרי השיער היחידה בישראל המציעה נוסחת סרום מתקדמת בפורמולציה של כלל מוצריה - סרום משקם, סרום מגן וסרום מעניק לחות אשר מספקים מענה מקצועי לצרכי השיער השונים. סדרת המרככים החדשה, כמו-גם שאר מוצרי הסדרה, מכילה דור חדש ומתקדם של סרום המעניק טיפול מקצועי לשיער פגום. בנוסף מוצעים שלושה מרככים מובילים - לשיער רגיל, לשיער פגום במיוחד ולשיער יבש ועייף בבקבוקים חסכוניים בנפח 700 מ"ל עם פקק משאבה ייחודי מסוגו בקטגוריה.
סדרת דאב Therapy כוללת 6 סדרות לטיפוח השיער עם סרום יעודי לכל סדרה: שמפו ומרכך לשיער רגיל, שמפו מרכך ומסיכה לשיער פגום, שמפו ומרכך לשיער יבש, שמפו, מרכך ומסיכה לשיער צבוע, שמפו, מרכך ומסיכה לשיער חלש הנוטה להישבר, שמפו ומרכך נגד קשקשים ושמפו ומרכך 2 ב-1.
מוצרי השמפו מוצעים בבקבוקים בנפח 400 מ"ל במחיר של 19.99-21.99 שקלים ו-750 מ"ל במחיר של 29-33 שקלים. מרככי השיער מוצעים בבקבוקים בנפח 400 מ"ל במחיר של 19.99-21.99 שקלים. עתה מוצעים מרכך לשיער רגיל, מרכך לשיער יבש ומרכך לשיער פגום במיוחד גם בבקבוקים בנפח 700 מ"ל עם פקק משאבה ייחודי, במחיר של 29-33 שקלים.
אודות דאב
מותג דאב הוא המותג המוביל בישראל בתחום הטיפוח. מנתוני נילסן (כמותי, מרס 2007) עולה כי תחום מוצרי הטיפוח בישראל הכולל את קטגוריות הסבונים, שמפו, דאודורנטים ומוצרי טיפוח העור (ללא קוסמטיקה יוקרתית) מגלגל כ-1 מיליארד שקלים בשנה. תחום השמפו מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח עם כ-40% ומגלגל כ-400 מיליון שקלים בשנה. אחריו מדורגים תחום הסבונים (32%), תחום הדאודורנטים (24%) ותחום מוצרי העור והידיים (7%).
המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. מותג דאב התרחב בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגורית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום דאב הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המירב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, וזלין, בדין, סיף, פינוק ועוד.

תאריך:  07/02/2010   |   עודכן:  07/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il