חברת מטרנה, חברת המזון המובילה לתינוקות, משיקה שירות נוסף ללקוחותיה: מטרנה On-line, שירות הניתן דרך אתר האינטרנט של החברה:
www.materna.co.il. שירות לקוחות On-line מאפשר קבלת מענה מיידי ולקיום שיחות צ'אט עם יועצות ההנקה וההזנה של מטרנה.
צוות יועצות התזונה וההנקה נותנות מענה בזמן אמת בכל הקשור לתזונה, הנקה, שלבי התפתחות, טיפול בתינוק וכמובן לכל שאלה שמתעוררת אצל אמהות המבקשות לקבל מענה מיידי. שירות On-line ניתן בעזרת שיחת צ'אט המתבצעת באמצעות קישור הקיים בדף הבית של אתר מטרנה. ניהול שיחת צ'אט מאפשרת לאם לשאול שאלות ולקבל משוב במיידי באמצעות שירות נגיש וללא תשלום.
שירות לקוחות On-line פעיל בימים: א'-ה' בין השעות 12:30-8:30. במקביל לשעות הפעילות של מוקד האון-ליין ניתן לקבל מענה רציף בשירות הלקוחות של החברה בטלפון: 1800-32-3333 שיחת חינם.