X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת בוש
▪  ▪  ▪
מכונה ומייבש כביסה [צילום: יח"צ]

בוש מכשירי חשמל ביתיים, מובילת השוק האירופאי, בחרה במשרד הפרסום GITAM BBDO SOHO לנהל את תקציב הפרסום השנתי שלה. היקף תקציב הפרסום עומד על כשלושה מיליון שקלים.
לדברי יפית פסקל, מנהלת התקשורת השיווקית של בוש: "הבחירה במשרד הפרסום גיתם נעשתה לאור מובילותו של המשרד בתחומי הצריכה השונים יחד עם הניסיון הרב של המשרד בפרסום מותגים בינלאומיים גדולים ולאור הבנה יפה של פילוסופיית המותג בוש שהופגנה בעת המכרז. בשנה האחרונה המותג בוש עובר בישראל תהליכי צמיחה משמעותיים, בנתח השוק שלו ובמודעות הציבור. במסגרתם אף השקנו ליין מוצרים משלימים למטבח ולבית (כדוגמת: מיקסרים, מעבדי מזון, בלנדרים, קומקומים, מצנמים, מגהצים ושואבי אבק) תחת המותג בוש ועברנו לשיווק של מוצרים ירוקים בלבד. אנו מאמינים שהעבודה המשותפת עם גיתם תסייע בחיזוק המותג, בהעדפה של המותג במקום הראשון על-ידי הצרכנים ותסייע להגיע אל קהלי מטרה נוספים".
"ממחקרי שוק שערכנו עולה, כי בוש נתפס כמותג המושתת על חדשנות, אמינות וידידותיות לסביבה וכבר כיום עומד בראש והינו אהוב ביותר בישראל בתחום מוצרי החשמל. עם זאת, חברת בוש מתכננת לכבוש נתח שוק משמעותי נוסף ולהגיע ל-10% בתחום המוצרים המשלימים למטבח אליו חדרה בהצלחה בשנה החולפת".
מנכ"ל BBDO SOHO, עדי כהן סברוב: "אנחנו שמחים מאוד על הזכייה בתקציב וגאים לקחת חלק בטיפול התקשורתי במותג בוש. אנו מאמינים כי הניסיון שלנו בטיפול במותגים בינלאומיים בשוק הישראלי בד-בבד עם ההתמחות שלנו בטיפול בתקציבי פרסום ממוקדים יעניקו לבוש פתרון תקשורתי כולל הראוי למותג מוביל".
חברת בוש, שנוסדה לפני למעלה מ-150 שנה, הינה אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום הנדסת האלקטרוניקה והחשמל. ההשקעה הרבה של בוש במחקר ופיתוח מציבה אותה כאחת החברות החדשניות בעולם עם למעלה מ-8200 המצאות בשנה. גם בתחום מוצרי החשמל לבית חברת בוש שמה לנגד עיניה דגש על השקה של מוצרים ייחודיים בעלי חידושים ופיתרונות להקלה על מטלות הבית היום-יומיות אשר מבטאים בבהירות את ערכי המותג כדוגמת: קידמה, חדשנות, וידידותיות לסביבה.

תאריך:  09/02/2010   |   עודכן:  09/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il