בוש מכשירי חשמל ביתיים, מובילת השוק האירופאי, בחרה במשרד הפרסום GITAM BBDO SOHO לנהל את תקציב הפרסום השנתי שלה. היקף תקציב הפרסום עומד על כשלושה מיליון שקלים.
לדברי יפית פסקל, מנהלת התקשורת השיווקית של בוש: "הבחירה במשרד הפרסום גיתם נעשתה לאור מובילותו של המשרד בתחומי הצריכה השונים יחד עם הניסיון הרב של המשרד בפרסום מותגים בינלאומיים גדולים ולאור הבנה יפה של פילוסופיית המותג בוש שהופגנה בעת המכרז. בשנה האחרונה המותג בוש עובר בישראל תהליכי צמיחה משמעותיים, בנתח השוק שלו ובמודעות הציבור. במסגרתם אף השקנו ליין מוצרים משלימים למטבח ולבית (כדוגמת: מיקסרים, מעבדי מזון, בלנדרים, קומקומים, מצנמים, מגהצים ושואבי אבק) תחת המותג בוש ועברנו לשיווק של מוצרים ירוקים בלבד. אנו מאמינים שהעבודה המשותפת עם גיתם תסייע בחיזוק המותג, בהעדפה של המותג במקום הראשון על-ידי הצרכנים ותסייע להגיע אל קהלי מטרה נוספים".
"ממחקרי שוק שערכנו עולה, כי בוש נתפס כמותג המושתת על חדשנות, אמינות וידידותיות לסביבה וכבר כיום עומד בראש והינו אהוב ביותר בישראל בתחום מוצרי החשמל. עם זאת, חברת בוש מתכננת לכבוש נתח שוק משמעותי נוסף ולהגיע ל-10% בתחום המוצרים המשלימים למטבח אליו חדרה בהצלחה בשנה החולפת".
מנכ"ל BBDO SOHO, עדי כהן סברוב: "אנחנו שמחים מאוד על הזכייה בתקציב וגאים לקחת חלק בטיפול התקשורתי במותג בוש. אנו מאמינים כי הניסיון שלנו בטיפול במותגים בינלאומיים בשוק הישראלי בד-בבד עם ההתמחות שלנו בטיפול בתקציבי פרסום ממוקדים יעניקו לבוש פתרון תקשורתי כולל הראוי למותג מוביל".
חברת בוש, שנוסדה לפני למעלה מ-150 שנה, הינה אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום הנדסת האלקטרוניקה והחשמל. ההשקעה הרבה של בוש במחקר ופיתוח מציבה אותה כאחת החברות החדשניות בעולם עם למעלה מ-8200 המצאות בשנה. גם בתחום מוצרי החשמל לבית חברת בוש שמה לנגד עיניה דגש על השקה של מוצרים ייחודיים בעלי חידושים ופיתרונות להקלה על מטלות הבית היום-יומיות אשר מבטאים בבהירות את ערכי המותג כדוגמת: קידמה, חדשנות, וידידותיות לסביבה.