רשת עולם הקולנוע, המתמחה במוצרי קולנוע ביתי ואלקטרוניקה בידורית, נכנסת לקטגוריית המחשבים ותחל בשיווק מחשבים ניידים, במחירים נמוכים ברמה קיצונית, זאת בהתאם לקונספט ה-Heavy Discount של הרשת - מכירת מותגים מובילים במחירים הנמוכים ב-25-30% מהמקובל בענף.
בשנה החולפת, ביצעה הרשת מספר מהלכים דומים נוספים בתחום האלקטרוניקה הביתית, לאחר שעיסוקה הממוקד במכירת מותגי טלוויזיה מובילים במחירים נמוכים הוכיחה את עצמה.
מחלקת המחשוב תציע את המותגים המובילים בשוק המחשבים הניידים, ביניהם: HP ,DELL ,LENOVO ,ACER ,TOSHIBA במחירים נמוכים [לדוגמא: מחשב נייד LENOVO במחיר 1990 שקלים]. המהלך יגובה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום אברהם, בהשקעה של שלושה מיליון שקלים ויכלול מודעות פרינט בעיתונות הארצית ושלטי חוצות ברחבי הארץ.
עמית בלומקין, מנכ"ל רשת עולם הקולנוע, מוסר: "ענף המחשבים מאופיין במספר שחקנים רב ושחיקת מחירים, המייצרת תחרותיות מול קהל הצרכנים. לראשונה בענף, נוביל אסטרטגיית מחיר, אשר תהיה משמעותית זולה יותר ביחס למתחרים. אנו צופים כי המהלך יוביל לגידול של 40% בהיקפי הפעילות המסחרית".
רשת עולם הקולנוע בניהולו של עמית בלומקין, מונה כיום 15 סניפים בפריסה ארצית ונחשבת לרשת היחידה בישראל המתמחה בתחום הקולנוע הביתי. סניפי הרשת ממוקמים בנצרת עילית, ביל"ו סנטר, חיפה, פתח תקוה, עפולה, כרמיאל, באר שבע, אילת, תל אביב, נתניה, ירושלים, אשדוד, הרצליה וראשון לציון. הרשת מציעה שירותים כוללים ומושלמים ללקוח, החל משלב הייעוץ ואיתור הצרכים, דרך עיצוב ובניית המערכת, ועד לאספקת מערכת הקולנוע, התקנה, הגדרת המערכת לביצועים מושלמים ובדיקה מערכתית כוללת. הרשת מחזיקה מגוון רב של מערכות קולנוע ביתי ומוצרים נלווים, לרבות מסכי LCD, מסכי פלזמה, קונסולות משחק ועוד.