חברת וילפוד, יבואנית המזון הגדולה בישראל, יוצאת בקמפיין פרסום חדש בטלוויזיה ובאינטרנט שימשך לאורך חודש פברואר. הקמפיין, עליו חתום משרד הפרסום שמעוני פינקלשטין FCB ומהווה שלב נוסף בחיזוק, מיתוג מוצרי החברה.
הקמפיין, הכולל שישה סרטונים קצרים של ויליפוד מציג חלק ממגון מוצרי החברה, יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 ובאתרי אינטרנט מובילים כגון ynet, נענע, מאקו וואלה.
בנוסף עורכת החברה, מבצע "טועמים עולם" ברשתות מגה המציע לצרכנים לרכוש את מוצרי ויליפוד ב-30 שקלים ומעלה ולהשתתף בהגרלת פרסים יקרי ערך - טיסה זוגית למגוון יעדים באירופה לשלושה ימים הכוללת כסף לבזבוזים, ועשרות חופשות זוגיות ביערות הכרמל הכוללות לינה ועיסוים מפנקים.
צביקה ויליגר, מבעלי חברת ויליפוד: "הקמפיין ממחיש את מגוון המוצרים הרחב של חברת ויליפוד, העונים לטעמים רבים".