זיתא, בית הבד המוביל בישראל לייצור שמן זית, מקבוצת ויסוצקי, עולה בימים אלה בפעילות שיווקית ובקמפיין טלוויזיוני לחיזוק החיבור שבין שמני הזית האיכותיים של המותג לעולם העשיר של האוכל והטעמים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, הינו חלק ממהלך רחב של החברה לבידול והעדפה על פני מתחרים, כאשר הוא מתמקד בשדרוג כל ארוחה ישראלית, בישול או טיגון באמצעות שמני הזית המשובחים של זיתא וההנאה המופקת מחיבור זה.
הקמפיין, בהשתתפות השחקן גיא לואל, חושף בפני הקהל תצלומי אוכל מפתים ומעוררי תיאבון, במטרה לחדד את איכותו וטעמו הייחודי של שמן הזית מבית זיתא, כך שהוא משביח כל ארוחה ומעניק לצרכן חוויה מפנקת ומענגת במיוחד.
זהו צעד נוסף, בתהליך רחב אותו החלה מיישמת זיתא ובמסגרתו מושם דגש על היותו של שמן הזית מרכיב חשוב בכל שלבי הכנת הארוחה וכחלק מרכזי בחוויית האכילה. מהלך זה כלל בין השאר, לא מכבר, שינוי בקבוקי שמני זיתא, שעוצבו מחדש כשעליהם מצוינים ייחודיות טעמו של שמן הזית ואפשרויות שילובו בתהליך היצירה לצד תמונות אוכל משובח וססגוני.
לדברי לאה מלכה, מנהלת שיווק זיתא: "שמן הזית הופך לאט לאט להיות חלק בלתי נפרד מחוויית הטעמים והניחוחות של המטבח הישראלי. כחלק מכך שמן זית זיתא, הופך כל ארוחה, מורכבת מחד ומצד שני טבילה פשוטה של לחם טרי בשמן זית, לחגיגה טעימה של ממש. לכן גם בחרנו בקמפיין בסגנון קליט וזכיר המעביר את החיבור המיוחד בין הטעם המשובח והנפלא של שמן הזית לעולם החוויתי של אוכל ישראלי אותנטי ושורשי".