חברת רנואר המפעילה את רשת אופנת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא במהלך סוף השבוע הקרוב, ה-18.2, בקמפיין ראשון לעונת הקיץ מתוך סדרת קמפיינים שתעלה בהמשך, לרגל השקת ג'ינס הסילבר.
הקמפיין נאמד בהיקף השקעה של 100,000 שקלים ויכלול פרסום אינטנסיבי ברדיו לצד פעילויות קידום מכירות בנקודות המכירה. בהמשך יעלה קמפיין עונתי אשר יכלול פרסום בטלוויזיה, בעיתונים ארציים, מגזינים, אינטרנט, שלטי חוצות וקטלוג.
לדברי אריה שיבר, מנהל השיווק של רנואר, "רנואר ממצבת את עצמה כמובילה אופנתית ולכן בחרה להשיק את הג'ינס הייחודי בקמפיין נפרד וראשוני לעונה. מדובר בפריט חובה לקיץ הקרוב, שהרשת מאמינה שתכבוש את הגברים הישראלים ולכן היה חשוב להטמיע אותו באמצעות קמפיין אשר בלעדי רק לו".
הג'ינסים בקבוצת הסילבר עשויים מסיבי כותנה ופוליאסטר המעניקים לבד ברק מטאלי כסוף ברמות שונות ומקנים לו מראה ייחודי, עדכני וחד. עיצובו מתאפיין בייחודיות ומקוריות והוא מרכיב קולקציה בת שבעה דגמים בגוונים שונים של כחולים, אפורים ושחור ומגיע במנעד רחב של גזרות וקווי חיתוך אשר מקנים מחד, מראה קליל יומיומי וקיצי ומאידך, מראה מדויק ואלגנטי.
רנואר הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ'. החברה מפעילה את רשת האופנה רנואר נשים 48 ורשת רנואר גברים המונה 41 סניפים.