X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דביס ישראל
▪  ▪  ▪
אופיר אטואן [צילום: יח"צ]

אופיר אטואן, 37, מונה למנהל חטיבת המימון בדביס ישראל (דיימלר פייננשל סרויסס ישראל בע"מ), חברת השירותים הפיננסיים לרכב המובילה בישראל, המעניקה שירותי ליסינג מימוני, ליסינג פרטי וליסינג תפעולי לרכב. במסגרת תפקידו החדש יהיה אופיר אחראי להתוויית האסטרטגיה והפיתוח העסקי של החטיבה, למערך המכירות, קשרי הלקוחות ושירות הלקוחות, פיתוח מוצרים מתקדמים, ניהול תהליכי העבודה הפנימיים והממשקים עם השותפים העסקיים של החברה. כל זאת לחיזוק ולשמירת מובילות החברה בענף.
אופיר אטואן, בעל תואר ראשון במדעי ההתנהגות ניהול וכלכלה של אוניברסיטת בן-גוריון, מחליף בתפקידו את אסף גרינפלד אשר ביקש לסיים את תפקידו לטובת עסקים פרטיים.
בעבר, ביצע אופיר שורה של תפקידים בכירים בחברה, כאשר בתפקידו האחרון כיהן כמנהל פיתוח עסקי ארצי ומשנה למנהל החטיבה. במסגרת תפקידו זה, היה שותף לבניית אסטרטגיית החברה והטמעתה, ולהשקת מערכת ה"פורס" - מערכת Point Of Sale חדשנית מהמתקדמות בעולם והיחידה מסוגה בישראל! מערכת זו הינה נקודת מכירה מקוונת חדשנית וייחודית להתאמה של מסלולי רכישת רכב לפי צרכי הלקוח.
"בתור חברת המימון לרכב המובילה בישראל, מטרתי היא להוביל את השוק בקדמה וברמת שירות גבוהה ללקוח, להדגיש את הערך המוסף איתו מזוהה החברה נוכח האיתנות הפיננסית, היצירתיות במסלולי הרכישה והטכנולוגיה, והדחף של הצוות להביא את החברה לשיאים חדשים. השאיפה היא להמשיך ולהטמיע מוצרי מימון וליסינג בענף הרכב, החל מרכבים פרטיים וכלה במשאיות ואוטובוסים, אשר מייצרים ערך מוסף ללקוחות החברה". מוסר אופיר אטואן.
דביס ישראל, המתמחה בשירותים פיננסים לרכב, הינה חברה מקבוצת דיימלר העולמית בשותפות עם קבוצת כלמוביל. קבוצת דיימלר נמנית בין יצרני הרכב הגדולים והותיקים ביותר בעולם. מותגי דיימלר בתחום המכוניות הפרטיות, כוללים את מייבאך, מרצדס-בנץ וסמארט. בתחום כלי הרכב המסחריים כוללים המותגים את מרצדס-בנץ, פרייטליינר, ווסטרן סטאר, סטרה ומיצובישי פוסו. חטיבת המימון והליסינג של דיימלר העולמית, Daimler Financial Services, הינה חברת המימון והליסינג מהגדולות בעולם, אשר היקף פעילותה נאמד בלמעלה מ-63 מיליארד אירו. דביס ישראל (דיימלר פייננשל סרויסס ישראל בע"מ), מתמחה בשירותי מימון, ליסינג מימוני וליסינג תפעולי. עם למעלה מ-10,000 לקוחות בישראל, נחשבת דביס ישראל חברת השירותים הפיננסים לרכב המובילה בישראל.

תאריך:  16/02/2010   |   עודכן:  16/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il