X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן חיפה לשחקניו לקראת נתניה. עותמאן במקום מסיללה בשמאל, רפאלוב בהרכב
▪  ▪  ▪
עותאמן (ניר בוקסנבאום). צפו בירוקים מנצחים בטדי

"אנחנו חייבים לבוא מוכנים ולהגיע גם למשחק הזה כמו שאנחנו מגיעים לכל משחק העונה, לתת את הכל ולחזור הביתה עם ניצחון". נאום המוטיבציה של אלישע לוי לשחקני מכבי חיפה לקראת המשחק מחר בקופסא מול מכבי נתניה נשמע מעט הגנתי, אבל המסר ברור.

"נצטרך לצופף מאוד את המשחק כפי שאנחנו עושים בדרך כלל", הוסיף המאמן לחניכיו, "אני סומך עליכם אחרי שעברנו את המשוכה בטדי שנדע לעשות זאת גם מחר".

מבחינת ההרכב מסתמן שעלי עותמאן יוסט לעמדת המגן השמאלי על חשבון פיטר מסיללה המוצהב. גוסטבו בוקולי יפתח בקישור על חשבונו של ג'ון קולמה הפצוע. במהלך האסיפה התייחס אלישע גם לתקרית שהייתה אתמול בין בירם כיאל וישראל זגורי. כזכור, השניים התעמתו אחרי האימון. לוי אמר בנוגע לעניין: "אלו דברים שאני לא מוכן שיהיו פה". ליאור רפאלוב שסבל אמש מכאבים בקרסול אך הרגיש אחרי הרבה יותר טוב היום ויעלה בהרכב.

סאדאת בוקארי עזב את האימון במהלכו אחרי שחש רגישות באיזור המפשעה. לא ברור כרגע האם יעמוד לראשותו של המאמן מחר.

ההרכב המשוער: ניר דוידוביץ; אייל מושמר, ז'וזה טקשיירה, דקל קינן, עלי עותמאן, גוסטבו בוקולי, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, יניב קטן, שלומי ארבייטמן, ולדימיר דבלאשווילי.

מכבי נתניה: יאמר נחת בארץ ועשוי להגיע למשחק
בעלי הקבוצה נחת בארץ לאחר תקופה ארוכה ועשוי להגיע למשחק בקופסא. יאמר מתכוון להודיע בשבוע הבא האם בכוונתו להמשיך לתפקד כבעלים של מכבי נתניה או למכור את הקבוצה. ליאמר ציפתה הפתעה בנתב"ג כשכמה מאוהדי הקבוצה שהיו שם במקרה, חיבקו אותו והתחננו בפניו שיישאר בקבוצה. אחד מהאוהדים אף אמר: "אם תעזוב הקבוצה תתפרק". יאמר בתגובה חייך ולא הגיב.

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, מתכנן ארבעה שינויים בהרכב מהמשחק בבאר שבע. שניר גואטה, ליאוניד קרופניק, שלו מנשה ופיראס מוגרבי יעלו ב-11 על חשבונם של פבריסיו קאברל, אוראל דגני, דלה ימפולסקי ואחמד סבע בהתאמה. הסיבה לשינוי היא שבמחזורים האחרונים חלה נסיגה ביכולתם של הארבעה ובצוות המקצועי סבורים שישיבה על הספסל תחזיר אותם לפוקוס.

"מכבי חיפה קבוצה הרבה יותר חזקה מאיתנו", אמר שחקן בקבוצה, אך שמר על אופטימיות: "צריך לזכור שכל משחק מתחיל מ-0:0 וגם מול הפועל ת"א שהיא קבוצה טובה יותר התמודדנו".

הרכב משוער: בנואה זוגבו; קלמי סבן, ליאוניד קרופניק, ביבאן פרנסמן, עומרי בן הרוש, רביד גזל, אלמוג כהן, שלו מנשה, שניר גואטה, פיראס מוגרבי, דייויד גומס.

תאריך:  19/02/2010   |   עודכן:  19/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בפני ראשי הפורום שהוציאו השבוע את הרב מרדכי אלון מן הארון ניצבים 15 מקרים נוספים של הטרדות מיניות שביצעו לכאורה רבנים ומחנכים
עידן יוסף
מסביר את המהלך: "80% מהקהל מזמין אותי לשיר בהפרדה. גם לי באופן אישי היה רצון חבוי לעשות את זה, כי מאוד צרם לי לראות בחור ובחורה רוקדים יחד"
עידן יוסף
קובע כי כל הבעת דעה בנושא פוגעת בצד השני    רבני הציונות הדתית דנו בהשלכות הפרשה
איציק וולף
נשיא המדינה אמר בוועידת הנשיאים כי האיום האירני מטריד את העולם בשל מהות המשטר בטהרן    "על ישראל לגבש קואליציה רחבה"    אירן מכחישה דיווחי סבא"א
יובל יועז
עו"ד מרידור צפוי לעמוד ביום א' לדין משמעתי, בטענה כי עבר על האיסור של התניית שכר-טרחה בתוצאות הליך פלילי כשייצג את גאידמק בשימוע    כעת מתברר כי ועדת הרוויזיה בלשכה "בוחנת מחדש" אם יש לבטל את האיסור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il